27.
Chapters on Righteousness And Maintaining Good Relations With Relatives
٢٧-
كتاب البر والصلة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


33
Chapter: What Has Been Related About Disciplining The Son

٣٣
باب مَا جَاءَ فِي أَدَبِ الْوَلَدِ

NameFameRank
jābir bn smrh Jabir ibn Samura al-'Amiri Sahabi (Companion)
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
nāṣiḥin Nasah ibn Abdullah al-Tamimi Denier of Hadith
yaḥyá bn ya‘lá Yahya ibn Ya'la al-Aslami Weak in Hadith
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 1951

Jabir bin Sumurah (صلى الله عليه وآله وسلم) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said that a man should discipline his son is better for him than to have given a Sa' in charity.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib. And Nasih bin A1-Ala Al-Kufi is not strong according to the people of Hadith, and we do not know of this Hadith except from this route. There is another Shaikh named Nasih, from Al-Basrah, who reports from Ammar bin Abi Ammar, and others, and he is more reliable than this one.


Grade: Da'if

جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”اپنے لڑکے کو ادب سکھانا ایک صاع صدقہ دینے سے بہتر ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- راوی ناصح کی کنیت ابوالعلا ہے، اور یہ کوفہ کے رہنے والے ہیں، محدثین کے نزدیک قوی نہیں ہیں، یہ حدیث صرف اسی سند سے معروف ہے، ۳- ناصح ایک دوسرے شیخ بھی ہیں جو بصرہ کے رہنے والے ہیں، عمار بن ابوعمار وغیرہ سے حدیث روایت کرتے ہیں، اور یہ ان سے زیادہ قوی ہیں۔

Jaber bin Samra (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Apne larke ko adab sikhana aik saa' sadaqah dene se behtar hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, 2. rawi Nasaih ki kunyat Abu-al-Ala hai, aur yeh Kufah ke rahene walay hain, muhaddiseen ke nazdeek qawi nahi hain, yeh hadees sirf isi sand se ma'roof hai, 3. Nasaih aik dusre sheikh bhi hain jo Basrah ke rahene walay hain, Umar bin Abu Umar waghera se hadees riwayat karte hain, aur yeh in se zyada qawi hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَعْلَى، عَنْ نَاصِحٍ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَأَنْ يُؤَدِّبَ الرَّجُلُ وَلَدَهُ خَيْرٌ مِنْ أَنْ يَتَصَدَّقَ بِصَاعٍ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَنَاصِحٌ هُوَ ابْنُ الْعَلَاءِ كُوفِيٌّ لَيْسَ عِنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ بِالْقَوِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يُعْرَفُ هَذَا الْحَدِيثُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ وَنَاصِحٌ شَيْخٌ آخَرُ بَصْرِيٌّ، ‏‏‏‏‏‏يَرْوِي عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرِهِ، ‏‏‏‏‏‏هُوَ أَثْبَتُ مِنْ هَذَا.