27.
Chapters on Righteousness And Maintaining Good Relations With Relatives
٢٧-
كتاب البر والصلة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


87
Chapter: What Has Been Related About One Who Pretends To Be Satisfied With Something He Was Not Given

٨٧
باب مَا جَاءَ فِي الْمُتَشَبِّعِ بِمَا لَمْ يُعْطَهُ

Jami` at-Tirmidhi 2034

Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever is given a gift, then if he finds something let him reciprocate. If he has nothing, then let him mention some praise. For whoever has mentioned some praise, then he has expressed his gratitude. And whoever refrains (from doing so) then he has committed Kufr. And whoever pretends to be satisfied by that which he was not given, he is like the one who wears a garment of falsehood.’ Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Asma bint Abu Bakr, and Aisha (رضئ هللا تعالی عنہن). This Hadith is Hasan Gharib. And the meaning of his saying, ‘and whoever refrains, then he has committed Kufr’ is that he feigned that bounty.


Grade: Sahih

جابر رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جسے کوئی تحفہ دیا جائے پھر اگر اسے میسر ہو تو اس کا بدلہ دے اور جسے میسر نہ ہو تو وہ ( تحفہ دینے والے کی ) تعریف کرے، اس لیے کہ جس نے تعریف کی اس نے اس کا شکریہ ادا کیا اور جس نے نعمت کو چھپا لیا اس نے کفران نعمت کیا، اور جس نے اپنے آپ کو اس چیز سے سنوارا جو وہ نہیں دیا گیا ہے، تو وہ جھوٹ کے دو کپڑے پہننے والے کی طرح ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ۲- اس باب میں اسماء بنت ابوبکر اور عائشہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- «ومن كتم فقد كفر» کا معنی یہ ہے: اس نے اس نعمت کی ناشکری کی۔

Jabir Razi Allah Anhu se riwayat hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Jise koi tohfa diya jaye phir agar use mumkin ho to uska badla de aur jise mumkin na ho to woh (tohfa dene wale ki) tareef kare, is liye ki jisne tareef ki usne uska shukriya ada kiya aur jisne naimat ko chhupa liya usne kufran naimat kiya, aur jisne apne aap ko us cheez se sanwara jo woh nahi diya gaya hai, to woh jhoot ke do kapde pehne wale ki tarah hai". Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yah hadees hasan ghareeb hai, 2- Is baab mein Asma bint Abu Bakr aur Ayesha Razi Allah Anhuma se bhi ahadees aayi hain, 3- «ومن كتم فقد كفر» ka matlab yeh hai: Usne us naimat ki nashukri ki.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ غَزِيَّةَ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ أُعْطِيَ عَطَاءً فَوَجَدَ فَلْيَجْزِ بِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ لَمْ يَجِدْ فَلْيُثْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّ مَنْ أَثْنَى فَقَدْ شَكَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ كَتَمَ فَقَدْ كَفَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ تَحَلَّى بِمَا لَمْ يُعْطَهُ كَانَ كَلَابِسِ ثَوْبَيْ زُورٍ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الْبَابِ عَنْ أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى قَوْلِهِ:‏‏‏‏ وَمَنْ كَتَمَ فَقَدْ كَفَرَ يَقُولُ:‏‏‏‏ قَدْ كَفَرَ تِلْكَ النِّعْمَةَ.