28.
Chapters on Medicine
٢٨-
كتاب الطب عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم
27
Chapter: What Has Been Related About Al-Ghilah
٢٧
باب مَا جَاءَ فِي الْغِيلَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
judāmah bint wahbin al-asadīyah | Judamah bint Wahb al-Asadiyyah | Companion |
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
‘urwah | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
abī al-swad muḥammad bn ‘abd al-raḥman bn nawfalin | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Asadi | Trustworthy |
abī al-swad | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Asadi | Trustworthy |
mālikun | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
mālikun | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
isḥāq bn ‘īsá | Ishaq ibn Isa al-Baghdadi | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith |
ibn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
‘īsá bn aḥmad | Ibn al-Baghdadi al-'Asqalani | Trustworthy |
‘īsá bn aḥmad | Ibn al-Baghdadi al-'Asqalani | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جُدَامَةَ بِنْتِ وَهْبٍ الْأَسَدِيَّةِ | جذامة بنت وهب الأسدية | صحابي |
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
عُرْوَةَ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
أَبِي الْأَسْوَدِ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ نَوْفَلٍ | محمد بن عبد الرحمن الأسدي | ثقة |
أَبِي الْأَسْوَدِ | محمد بن عبد الرحمن الأسدي | ثقة |
مَالِكٌ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
مَالِكٌ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
إِسْحَاق بْنُ عِيسَى | إسحاق بن عيسى البغدادي | صدوق حسن الحديث |
ابْنُ وَهْبٍ | عبد الله بن وهب القرشي | ثقة حافظ |
عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ | ابن البغدادي العسقلاني | ثقة |
عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ | ابن البغدادي العسقلاني | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 2077
Ummul Momineen Aisha ِ(رضئِهللاِتعالیِعنہا) narrated from Wahb's daughter, and she is Judamah ِ(رضئِهللاِتعالیِعنہا), who said, ‘I heard the Apostle of Allah (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) saying, 'I wanted to prohibit Al-Ghilah (ِالْغهيلَةه), until I remembered that the Persians and Romans do that, without any harm to their children.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih Gharib.
Grade: Sahih
جدامہ بنت وہب اسدیہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے ہوئے سنا: ”میں نے ارادہ کیا تھا کہ ایام رضاعت میں جماع کرنے سے لوگوں کو منع کروں، پھر مجھے یاد آیا کہ روم اور فارس کے لوگ ایسا کرتے ہیں اور اس سے ان کی اولاد کو کوئی نقصان نہیں پہنچتا ہے“۔ مالک کہتے ہیں: «غيلہ» یہ ہے کہ کوئی شخص ایام رضاعت میں اپنی بیوی سے جماع کرے۔ عیسیٰ بن احمد کہتے ہیں: ہم سے اسحاق بن عیسیٰ نے بیان کیا وہ کہتے ہیں: مجھ سے مالک نے ابوالاسود کے واسطہ سے اسی جیسی حدیث بیان کی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن غریب صحیح ہے۔
Judamah bint Wahab Asadiyah radiyallahu anha se riwayat hai ke unhon ne Rasoolallah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate huye suna: "Main ne irada kiya tha ke aiyam rizaat mein jama karne se logoon ko mana karun, phir mujhe yaad aaya ke Rom aur Faris ke log aisa karte hain aur is se un ki aulad ko koi nuqsan nahi pahunchta hai"۔ Malik kehte hain: «Ghailah» yeh hai ke koi shakhs aiyam rizaat mein apni biwi se jama kare. Isa bin Ahmad kehte hain: Hum se Ishaq bin Isa ne bayan kiya woh kehte hain: Mujh se Malik ne Abu al-Aswad ke wastah se isi jaisi hadith bayan ki. Imam Tirmidhi kehte hain: Yeh hadith hasan gharib sahih hai.
حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ، حَدَّثَنَا ابْنُ وَهْبٍ، حَدَّثَنِي مَالِكٌ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ نَوْفَلٍ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنْ جُدَامَةَ بِنْتِ وَهْبٍ الْأَسَدِيَّةِ، أَنَّهَا سَمِعَتْ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: لَقَدْ هَمَمْتُ أَنْ أَنْهَى عَنِ الْغِيلَةِ حَتَّى ذَكَرْتُ أَنَّ الرُّومَ وَفَارِسَ يَصْنَعُونَ ذَلِكَ فَلَا يَضُرُّ أَوْلَادَهُمْ ، قَالَ مَالِكٌ: وَالْغِيلَةُ، أَنْ يَمَسَّ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ تُرْضِعُ، قَالَ عِيسَى بْنُ أَحْمَدَ: وَحَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ عِيسَى، حَدَّثَنِي مَالِكٌ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ، نَحْوَهُ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ صَحِيحٌ.