28.
Chapters on Medicine
٢٨-
كتاب الطب عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم
27
Chapter: What Has Been Related About Al-Ghilah
٢٧
باب مَا جَاءَ فِي الْغِيلَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
judāmah | Judamah bint Wahb al-Asadiyyah | Companion |
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
‘urwah | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
muḥammad bn ‘abd al-raḥman bn nawfalin | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Asadi | Trustworthy |
yaḥyá bn ayyūb | Yahya ibn Ayyub al-Ghafiqi | Saduq Hasan al-Hadith |
yaḥyá bn isḥāq | Yahya ibn Ishaq al-Bajali | Thiqah |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جُدَامَةُ | جذامة بنت وهب الأسدية | صحابي |
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
عُرْوَةَ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ نَوْفَلٍ | محمد بن عبد الرحمن الأسدي | ثقة |
يَحْيَى بْنُ أَيُّوبَ | يحيى بن أيوب الغافقي | صدوق حسن الحديث |
يَحْيَى بْنُ إِسْحَاق | يحيى بن إسحاق البجلي | ثقة |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2076
Ummul Momineen Aisha (رضئِهللاِتعالیِعنہا) narrated from Wahb's daughter, and she is Judamah ِ(رضئِهللاِتعالیِعنہا), who said, ‘I heard the Apostle of Allah (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) saying, 'I wanted to prohibit Al-Ghiyal (ِالْغهيَاله), but the Persians and Romans did it, and they did not kill their children.' Imam Tirmidhi said, there is something on this topic from Asma bint Yazid. This Hadith is Hasan Sahih. Malik reported a similar narration from Abul-Aswad, from Urwah, from Ummul Momineen Aisha (رضئِ هللاِ تعالیِ عنہا), from Judamah bint Wahb (رضئِ هللاِ تعالیِ عنہا) from the Prophet (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم). Malik said, Al-Ghiyal (ِالْغهيَاله) is when a man has intercourse with his wife while she is breast-feeding.’
Grade: Sahih
جدامہ بنت وہب رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: ”میں نے ارادہ کیا کہ ایام رضاعت میں صحبت کرنے سے لوگوں کو منع کر دوں، پھر میں نے دیکھا کہ فارس اور روم کے لوگ ایسا کرتے ہیں، اور ان کی اولاد کو کوئی نقصان نہیں پہنچتا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- مالک نے یہ حدیث «عن أبي الأسود عن عروة عن عائشة عن جدامة بنت وهب عن النبي صلى الله عليه وسلم» کی سند سے اسی جیسی حدیث روایت کی ہے، ۳- اس باب میں اسماء بنت یزید سے بھی روایت ہے، ۴- مالک کہتے ہیں: «غيلہ» یہ ہے کہ کوئی شخص ایام رضاعت میں اپنی بیوی سے جماع کرے۔
Judamah bint Wahb (رضي الله تعالى عنها) kehti hain ke main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: "main ne irada kiya ke aiyaam ridaat mein suhbat karne se logon ko mana kar doon, phir main ne dekha ke Fars aur Rum ke log aisa karte hain, aur un ki aulad ko koi nuqsan nahin pahunchta"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan sahih hai, 2- Malik ne yeh hadees «عن أبي الأسود عن عروة عن عائشة عن جدامة بنت وهب عن النبي صلى الله عليه وسلم» ki sanad se isi jaisi hadees riwayat ki hai, 3- is bab mein Asma bint Yazid se bhi riwayat hai, 4- Malik kehte hain: «Gila» yeh hai ke koi shakhs aiyaam ridaat mein apni biwi se jimaa kare.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ إِسْحَاق، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَيُّوبَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ نَوْفَلٍ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ ابْنَةِ وَهْبٍ وَهِيَ جُدَامَةُ، قَالَتْ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: أَرَدْتُ أَنْ أَنْهَى عَنِ الْغِيَالِ، فَإِذَا فَارِسُ وَالرُّومُ يَفْعَلُونَ وَلَا يَقْتُلُونَ أَوْلَادَهُمْ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَفِي الْبَابِ عَنْ أَسْمَاءَ بِنْتِ يَزِيدَ، وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ رَوَاهُ مَالِكٌ، عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنْ جُدَامَةَ بِنْتِ وَهْبٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ مَالِكٌ: وَالْغِيَالُ أَنْ يَطَأَ الرَّجُلُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ تُرْضِعُ.