29.
Chapters On Inheritance
٢٩-
كتاب الفرائض عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
20
Chapter: What has been Related About(The Inheritance of) The Man Who Accepted Islam At The Hand Of Another Man
٢٠
باب مَا جَاءَ فِي مِيرَاثِ الَّذِي يُسْلِمُ عَلَى يَدَىِ الرَّجُلِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
tamīmin al-dārī | Tamim bin Aws Al-Dari | Companion |
‘abd al-lah bn wahbin | Abdullah bin Muhib Al-Hamadani | Trustworthy |
‘abd al-‘azīz bn ‘umar bn ‘abd al-‘azīz | Abd al-Aziz ibn Umar al-Qurashi | Trustworthy |
wūkī‘ | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
wāibn numayrin | Abdullah ibn Numayr al-Hamdani | Trustworthy Hadith narrator from the people of the Sunnah |
abū usāmah | Hammad ibn Usamah al-Qurashi | Trustworthy, Firm |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
تَمِيمٍ الدَّارِيِّ | تميم بن أوس الدارى | صحابي |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ وَهْبٍ | عبد الله بن موهب الهمداني | ثقة |
عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ | عبد العزيز بن عمر القرشي | ثقة |
ووكيع | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
وَابْنُ نُمَيْرٍ | عبد الله بن نمير الهمداني | ثقة صاحب حديث من أهل السنة |
أَبُو أُسَامَةَ | حماد بن أسامة القرشي | ثقة ثبت |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2112
Abudullah bin Mawhab, and some of them said - 'Abdullah bin Wahb, narrated from Tamim Ad-Dari (رضي الله تعالى عنه) that he asked the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), what is the Sunnah regarding a man among the people of the Shirk who accepts Islam at the hand of a man among the Muslims?' The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘he is the closet of the people to him in his life and in his death.' Imam Tirmidhi said we do not know of this Hadith except as a narration of Abdullah bin Wahb and it is also narrated as Ibn Mawhab from Tamim Ad-Dari. Some of them entered Qabisah bin Dhuwaib between Abdullah bin Mawhab and Tamim Ad-Dari. Yahya bin Hamzah reported it from Abdul Aziz bin Umar and he added from Qabisah bin Dhuwaib in it, and it is not connected in my view. This Hadith is acted upon according to some of the people of knowledge. Some of them said his inheritance is placed in Bait Al-Maal. This is the view of Ash-Shãfi'i, and as proof, he cited the Hadith of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), ‘the Wala’ ( َالْوَالَء) (established relationship) is for the one who freed him (or her).’
Grade: Sahih
تمیم داری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے سوال کیا: اس مشرک کے بارے میں شریعت کا کیا حکم ہے جو کسی مسلمان کے ہاتھ پر اسلام لائے؟ آپ ﷺ نے فرمایا: ”وہ ( مسلمان ) اس ( نو مسلم ) کی زندگی اور موت کا میں تمام لوگوں سے زیادہ حقدار ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ہم اس حدیث کو صرف عبداللہ بن وہب کی روایت سے جانتے ہیں، ان کو ابن موہب بھی کہا جاتا ہے، یہ تمیم داری سے روایت کرتے ہیں۔ بعض لوگوں نے عبداللہ بن وہب اور تمیم داری کے درمیان قبیصہ بن ذویب کو داخل کیا ہے جو صحیح نہیں، یحییٰ بن حمزہ نے عبدالعزیز بن عمر سے یہ حدیث روایت کی ہے اور اس کی سند میں قبیصہ بن ذویب کا اضافہ کیا ہے، ۲- بعض اہل علم کا اسی حدیث پر عمل ہے، میرے نزدیک اس کی سند متصل نہیں ہے، ۳- بعض لوگوں نے کہا ہے: اس کی میراث بیت المال میں رکھی جائے گی، شافعی کا یہی قول ہے، انہوں نے نبی اکرم ﷺ کی ( اس ) حدیث سے استدلال کیا ہے «أن الولاء لمن أعتق» ”حق ولاء ( میراث ) اس شخص کو حاصل ہے جو آزاد کرے“۔
Tamim Dari Radi Allahu Anhu kahte hain ki main ne Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam se sawal kiya: Is mushrik ke bare mein shariat ka kya hukm hai jo kisi Musalman ke hath par Islam laye? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Woh (Musalman) is (nau Muslim) ki zindagi aur maut ka main tamam logon se zyada haqdaar hai." Imam Tirmizi kahte hain: 1- Hum is hadees ko sirf Abdullah bin Wahab ki riwayat se jante hain, in ko Ibn Muhab bhi kaha jata hai, ye Tamim Dari se riwayat karte hain. Baaz logon ne Abdullah bin Wahab aur Tamim Dari ke darmiyan Qabisah bin Zoaib ko dakhil kiya hai jo sahih nahin, Yahya bin Hamza ne Abdul Aziz bin Umar se ye hadees riwayat ki hai aur is ki sanad mein Qabisah bin Zoaib ka izfa kiya hai, 2- Baaz ahle ilm ka isi hadees par amal hai, mere nazdeek is ki sanad muttasil nahin hai, 3- Baaz logon ne kaha hai: Is ki miraas baitul mal mein rakhi jayegi, Shafei ka yahi qaul hai, unhon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ki (is) hadees se istedlal kiya hai "Annal walao liman a'taq" "Haq Walao (miraas) is shaks ko hasil hai jo azad kare".
حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، وَابْنُ نُمَيْرٍ، ووكيع، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عُمَرَ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَوْهِبٍ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ: عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ وَهْبٍ، عَنْ تَمِيمٍ الدَّارِيِّ، قَالَ: سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا السُّنَّةُ فِي الرَّجُلِ مِنْ أَهْلِ الشِّرْكِ يُسْلِمُ عَلَى يَدَيْ رَجُلٍ مِنَ الْمُسْلِمِينَ ؟ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: هُوَ أَوْلَى النَّاسِ بِمَحْيَاهُ وَمَمَاتِهِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ، إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ وَهْبٍ، وَيُقَالُ: ابْنُ مَوْهِبٍ، عَنْ تَمِيمٍ الدَّارِيِّ، وَقَدْ أَدْخَلَ بَعْضُهُمْ بَيْنَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ وَهْبٍ، وَبَيْنَ تَمِيمٍ الدَّارِيِّ قَبِيصَةَ بْنَ ذُؤَيْبٍ وَلَا يَصِحُّ، رَوَاهُ يَحْيَى بْنُ حَمْزَةَ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عُمَرَ، وَزَادَ فِيهِ قَبِيصَةَ بْنَ ذُؤَيْبٍ وَهُوَ عِنْدِي لَيْسَ بِمُتَّصِلٍ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ، عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: يُجْعَلُ مِيرَاثُهُ فِي بَيْتِ الْمَالِ، وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، وَاحْتَجَّ بِحَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ الْوَلَاءَ لِمَنْ أَعْتَقَ .