33.
Chapters On Al-Fitan
٣٣-
كتاب الفتن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
7
Chapter: What has been Related About Adhering to the Jama'ah
٧
باب مَا جَاءَ فِي لُزُومِ الْجَمَاعَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
‘abd al-lah bn dīnārin | Abdullah ibn Dinar al-Qurashi | Trustworthy |
muḥammad bn sūqah | Muhammad ibn Suqah al-Ghanawi | Trustworthy, Pleasant |
al-naḍr bn ismā‘īl abū al-mughīrah | Al-Nadr ibn Ismail al-Bajali | Acceptable |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ | عبد الله بن دينار القرشي | ثقة |
مُحَمَّدِ بْنِ سُوقَةَ | محمد بن سوقة الغنوي | ثقة مرضي |
النَّضْرُ بْنُ إِسْمَاعِيل أَبُو الْمُغِيرَةِ | النضر بن إسماعيل البجلي | مقبول |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2165
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that Umar (رضي الله تعالى عنه) delivered a Khutbah to us at Al-Jabiyah. He said, 'O you people, indeed I have stood among you, as the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) stood among us, and he said, ‘I order you (to stick to) my Companions, then those who come after them, then those who come after them. Then lying will spread until a man will take an oath when no oath was sought from him, and a witness will testify when his testimony was not sought. Behold, a man is not alone with a woman but the third of them is Satan. Adhere to the Jama'ah (people of Sahih Iman), beware of separation, for indeed Satan is with one, and he is further away from two. Whoever wants the best place in Paradise, then let him stick to the people of Sahih Iman ( َالْجَمَاعَة). Whoever rejoices with his good deeds and grieves over his evil deeds, then that is the believer among you.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih Gharib from this route. Ibn Al-Mubarak reported it from Muhammad bin Suwqah, and this Hadith has been reported through other routes as well from Umar (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم).
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ مقام جابیہ میں ( میرے والد ) عمر رضی الله عنہ ہمارے درمیان خطبہ دینے کے لیے کھڑے ہوئے، انہوں نے کہا: لوگو! میں تمہارے درمیان اسی طرح ( خطبہ دینے کے لیے ) کھڑا ہوا ہوں جیسے رسول اللہ ﷺ ہمارے درمیان کھڑے ہوتے تھے، آپ ﷺ نے فرمایا: ”میں تمہیں اپنے صحابہ کی پیروی کی وصیت کرتا ہوں، پھر ان کے بعد آنے والوں ( یعنی تابعین ) کی پھر ان کے بعد آنے والوں ( یعنی تبع تابعین ) کی، پھر جھوٹ عام ہو جائے گا، یہاں تک کہ قسم کھلائے بغیر آدمی قسم کھائے گا اور گواہ گواہی طلب کیے جانے سے پہلے ہی گواہی دے گا، خبردار! جب بھی کوئی مرد کسی عورت کے ساتھ خلوت میں ہوتا ہے تو ان کے ساتھ تیسرا شیطان ہوتا ہے، تم لوگ جماعت کو لازم پکڑو اور پارٹی بندی سے بچو، کیونکہ شیطان اکیلے آدمی کے ساتھ رہتا ہے، دو کے ساتھ اس کا رہنا نسبۃً زیادہ دور کی بات ہے، جو شخص جنت کے درمیانی حصہ میں جانا چاہتا ہو وہ جماعت سے لازمی طور پر جڑا رہے اور جسے اپنی نیکی سے خوشی ملے اور گناہ سے غم لاحق ہو حقیقت میں وہی مومن ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث اس سند سے حسن صحیح غریب ہے، ۲- اسے ابن مبارک نے بھی محمد بن سوقہ سے روایت کیا ہے، ۳- یہ حدیث کئی سندوں سے عمر کے واسطہ سے نبی اکرم ﷺ سے آئی ہے۔
``'Abd-al-Llah bin 'Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke maqam Jabiyah mein (mere wald) 'Umar (رضي الله تعالى عنه) hamare darmiyan khutbah dene ke liye khade hue, unhon ne kaha: logo! main tumhare darmiyan isi tarah (khutbah dene ke liye) khade hua hoon jaise Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) hamare darmiyan khade hote the, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “main tumhein apne sahaabah ki payravi ki wasiyat karta hoon, phir un ke baad aane walon (yani tabai'in) ki phir un ke baad aane walon (yani tabai' tabai'in) ki, phir jhoot aam ho jayega, yahin tak ke qasam khalae baghair aadmi qasam khayega aur gawaah gawahi talab kiye jaane se pehle hi gawahi dega, khabar dar! jab bhi koi mard kisi aurat ke sath khilwat mein hota hai to un ke sath teesra shaitan hota hai, tum log jama'at ko lazim pakdo aur parti bandi se bacho, kyunki shaitan akela aadmi ke sath rehta hai, do ke sath is ka rehna nisbatan zyada dur ki bat hai, jo shakhs jannat ke darmiyani hisse mein jana chahta ho wo jama'at se lazmi tor par juda rahe aur jise apni neeki se khushi mile aur gunaah se gham lahaq ho haqiqat mein wahi mumin hai”۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees is sand se hasan sahih gharib hai, 2- ise Ibn Mubarak ne bhi Muhammad bin Suqah se riwayat kiya hai, 3- yeh hadees kai sandon se 'Umar ke waste se Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se aai hai."
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا النَّضْرُ بْنُ إِسْمَاعِيل أَبُو الْمُغِيرَةِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سُوقَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: خَطَبَنَا عُمَرُ بِالْجَابِيَةِ، فَقَالَ: يَا أَيُّهَا النَّاسُ، إِنِّي قُمْتُ فِيكُمْ كَمَقَامِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِينَا، فَقَالَ: أُوصِيكُمْ بِأَصْحَابِي، ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ثُمَّ يَفْشُو الْكَذِبُ، حَتَّى يَحْلِفَ الرَّجُلُ وَلَا يُسْتَحْلَفُ وَيَشْهَدَ الشَّاهِدُ وَلَا يُسْتَشْهَدُ، أَلَا لَا يَخْلُوَنَّ رَجُلٌ بِامْرَأَةٍ إِلَّا كَانَ ثَالِثَهُمَا الشَّيْطَانُ، عَلَيْكُمْ بِالْجَمَاعَةِ وَإِيَّاكُمْ وَالْفُرْقَةَ فَإِنَّ الشَّيْطَانَ مَعَ الْوَاحِدِ وَهُوَ مِنَ الِاثْنَيْنِ أَبْعَدُ، مَنْ أَرَادَ بُحْبُوحَةَ الْجَنَّةِ فَلْيَلْزَمْ الْجَمَاعَةَ، مَنْ سَرَّتْهُ حَسَنَتُهُ وَسَاءَتْهُ سَيِّئَتُهُ فَذَلِكَ الْمُؤْمِنُ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَقَدْ رَوَاهُ ابْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سُوقَةَ، وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ، عَنْ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.