35.
Chapters On Witnesses
٣٥-
كتاب الشهادات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


4
Chapter: From it (i.e. the previous chapter subject) [Among That Lying Will Spread Until A Man Will Testify While His Testimony Was Not Requested And A Man Will Take An Oath While His Oath Was Not Sought]

٤
باب مِنْهُ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2303

Clarification of this is in the Hadith of 'Umar bin Al-Khattab, from the Prophet(s.a.w) who said: The best of people are my generation, then those who follow them,then those who follow them. Then lying will spread, until a man testifies while his testimony was not requested, and a man will take an oath while an oath was not sought.


Grade: Sahih

عمر بن خطاب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”سب سے اچھے اور بہتر لوگ ہمارے زمانے والے ہیں، پھر وہ لوگ جو ان کے بعد ہوں گے، پھر وہ لوگ جو ان کے بعد ہوں گے، پھر جھوٹ عام ہو جائے گا یہاں تک کہ آدمی گواہی طلب کیے بغیر گواہی دے گا، اور قسم کھلائے بغیر قسم کھائے گا“۔ اور نبی اکرم ﷺ کی وہ حدیث کہ سب سے بہتر گواہ وہ ہے، جو گواہی طلب کیے بغیر گواہی دے تو اس کا مفہوم ہمارے نزدیک یہ ہے کہ جب کسی سے کسی چیز کی گواہی ( حق بات کی خاطر ) دلوائی جائے تو وہ گواہی دے، گواہی دینے سے باز نہ رہے، بعض اہل علم کے نزدیک دونوں حدیثوں میں تطبیق کی یہی صورت ہے۔

Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Sab se ache aur behtar log hamare zamane wale hain, phir woh log jo un ke baad honge, phir woh log jo un ke baad honge, phir jhoot aam ho jayega yahaan tak ke aadmi gawahi talab kiye baghair gawahi dega, aur qasam khlaye baghair qasam khayga" aur Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki woh hadees ke sab se behtar gawaah woh hai, jo gawahi talab kiye baghair gawahi de to is ka mafhoom hamare nazdeek yeh hai ke jab kisi se kisi cheez ki gawahi (haq baat ki khatir) dilwai jae to woh gawahi de, gawahi dene se baz na rahe, baaz ahl-e-ilm ke nazdeek dono hadeesoon mein tatbiq ki yehi surat hai.

وَبَيَانُ هَذَا فِي حَدِيثِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ خَيْرُ النَّاسِ قَرْنِي، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يَفْشُو الْكَذِبُ حَتَّى يَشْهَدَ الرَّجُلُ وَلَا يُسْتَشْهَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَيَحْلِفُ الرَّجُلُ وَلَا يُسْتَحْلَفُ ، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى حَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ خَيْرُ الشُّهَدَاءِ الَّذِي يَأْتِي بِشَهَادَتِهِ قَبْلَ أَنْ يُسْأَلَهَا هُوَ عِنْدَنَا إِذَا أُشْهِدَ الرَّجُلُ عَلَى الشَّيْءِ أَنْ يُؤَدِّيَ شَهَادَتَهُ وَلَا يَمْتَنِعَ مِنَ الشَّهَادَةِ، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا وَجْهُ الْحَدِيثِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ.