36.
Chapters On Zuhd
٣٦-
كتاب الزهد عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


29
Chapter: What Has Been Related About Abstinence in The world

٢٩
باب مَا جَاءَ فِي الزَّهَادَةِ فِي الدُّنْيَا

Jami` at-Tirmidhi 2340

Abu Dharr (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, abstinence in the world is not by prohibiting (oneself) the lawful nor by neglecting wealth, but abstinence in the world is that you not hold more firmly to what is in your hand than to what is in the hand of Allah, and that you be more hopeful of the rewards that come with an affliction that you may suffer if it remain with you.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib as we do not know of it except through this route. Abu Idris Al-Khawlani's name is Ai'dhullah bin Abdullah, and Amr bin Waqid is Munkar in Hadith.


Grade: Da'if

ابوذر غفاری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول ﷺ نے فرمایا: ”دنیا کا یہ مطلب نہیں ہے کہ آدمی حلال چیز کو اپنے اوپر حرام کر لے اور مال کو برباد کر دے بلکہ اس کا مطلب یہ ہے کہ جو مال تمہارے ہاتھ میں ہے، اس پر تم کو اس مال سے زیادہ بھروسہ نہ ہو جو اللہ کے ہاتھ میں ہے اور تمہیں مصیبت کے ثواب کی اس قدر رغبت ہو کہ جب تم مصیبت میں گرفتار ہو جاؤ تو خواہش کرو کہ یہ مصیبت باقی رہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے اسے ہم صرف اسی سند سے جانتے ہیں، ۲- راوی حدیث عمرو بن واقد منکرالحدیث ہیں۔

Abu Zar Ghafari (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Dunya ka yeh matlab nahin hai ke aadmi halal cheez ko apne oopar haram kar le aur maal ko barbad kar de balke is ka matlab yeh hai ke jo maal tumhare hath mein hai, is per tum ko is maal se zyada bharosa na ho jo Allah ke hath mein hai aur tumhein mussibat ke sawab ki is kadar raghbat ho ke jab tum mussibat mein giraftar ho jao to khwahish karo ke yeh mussibat baqi rahe"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees gharib hai isay hum sirf isi sanad se jaante hain, 2- rawi hadees Amro bin Waqid munkaralhadeeth hain.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُبَارَكِ، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ وَاقِدٍ، حَدَّثَنَا يُونُسُ بْنُ حَلْبَسٍ، عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيِّ، عَنْ أَبِي ذَرٍّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ الزَّهَادَةُ فِي الدُّنْيَا لَيْسَتْ بِتَحْرِيمِ الْحَلَالِ وَلَا إِضَاعَةِ الْمَالِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنَّ الزَّهَادَةَ فِي الدُّنْيَا أَنْ لَا تَكُونَ بِمَا فِي يَدَيْكَ أَوْثَقَ مِمَّا فِي يَدَيِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنْ تَكُونَ فِي ثَوَابِ الْمُصِيبَةِ إِذَا أَنْتَ أُصِبْتَ بِهَا أَرْغَبَ فِيهَا لَوْ أَنَّهَا أُبْقِيَتْ لَكَ ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيُّ اسْمُهُ عَائِذُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَعَمْرُو بْنُ وَاقِدٍ مُنْكَرُ الْحَدِيثِ.