43.
Chapters on Manners
٤٣-
كتاب الأدب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


45
Chapter: What Has Been Related About the Disdain of Wearing Garments Dyed With Safflower For Men And Al-Qassi

٤٥
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ لُبْسِ الْمُعَصْفَرِ لِلرَّجُلِ وَالْقَسِّيِّ

Jami` at-Tirmidhi 2807

Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man passed by while wearing two red garments. He gave Salam to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) but he did not return the Salam.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Gharib from this route. And the meaning of this Hadith, according to the people of knowledge, is that they disliked wearing garments dyed with safflower, and they considered that whatever was dyed red with clay or other than that, then there was no harm in it, if it was not dyed with safflower.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ایک شخص سرخ رنگ کے دو کپڑے پہنے ہوئے گزرا۔ اس نے نبی اکرم ﷺ کو سلام کیا تو آپ ﷺ نے اسے اس کے سلام کا جواب نہیں دیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث اس سند سے حسن غریب ہے، ۲- اس حدیث سے اہل علم کے نزدیک مراد یہ ہے کہ وہ زرد رنگ میں رنگا ہوا کپڑا پہننا مکروہ سمجھتے ہیں۔ اور جو کپڑا گیروے رنگ وغیرہ میں رنگا جائے اس کے پہننے میں کوئی مضائقہ نہیں ہے جب کہ وہ کسم کا نہ ہو ( یعنی زرد رنگ کا نہ ہو ) ۔

``'Abd-al-Llah bin 'Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kahte hain ke ek shakhs surkh rang ke do kapre pehne hue guzra. Us ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko salam kiya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne usse uske salam ka jawab nahin diya. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. ye hadith is sand se Hasan gharib hai, 2. is hadith se ahl-e-'ilm ke nazdeek murad ye hai ke wo zard rang mein ranga hua kapra pehnna makruh samjhte hain. Aur jo kapra gireh rang waghera mein ranga jaaye uske pehnne mein koi mudaiqa nahin hai jab ke wo kism ka nah ho ( yani zard rang ka nah ho ) .``

حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا عَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْبَغْدَادِيُّ، حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا إِسْرَائِيلُ، عَنْ أَبِي يَحْيَى، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، قَالَ:‏‏‏‏ مَرَّ رَجُلٌ وَعَلَيْهِ ثَوْبَانِ أَحْمَرَانِ فَسَلَّمَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمْ يَرُدَّ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَيْهِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَمَعْنَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُمْ كَرِهُوا لُبْسَ الْمُعَصْفَرِ، ‏‏‏‏‏‏وَرَأَوْا أَنَّ مَا صُبِغَ بِالْحُمْرَةِ بِالْمَدَرِ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ غَيْرِ ذَلِكَ فَلَا بَأْسَ بِهِ إِذَا لَمْ يَكُنْ مُعَصْفَرًا.