1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


23
Chapter: [What Has Been narrated] About Going through The Beard

٢٣
باب مَا جَاءَ فِي تَخْلِيلِ اللِّحْيَةِ

Jami` at-Tirmidhi 30

In another narration) Ammar (رضي الله تعالى عنه) narrated the same from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Uthman, Ummul Momineen Aisha and Umm Salamah, Anas, Ibn Abu Awfa, and Abu Ayyub ( رضئ هللاتعالی عنہم اجمعين). The Imam further said, I heard Ishaq bin Mansur saying 'Ahmad bin Hanbal said : Ibn Uyainah said 'Abdul Karim (one of the narrators) did not hear the Hadith about going through (rinsing) the beard from Hassan bin Bilal.


Grade: Sahih

اس سند سے بھی عمار بن یاسر سے اوپر ہی کی حدیث کے مثل مرفوعاً مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عثمان، عائشہ، ام سلمہ، انس، ابن ابی اوفی اور ابوایوب رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں کہ اس باب میں سب سے زیادہ صحیح حدیث عامر بن شقیق کی ہے، جسے انہوں نے ابووائل سے اور ابووائل نے عثمان رضی الله عنہ سے روایت کیا ہے ( جو آگے آ رہی ہے ) ، ۳- صحابہ اور تابعین میں سے اکثر اہل علم اسی کے قائل ہیں، ان لوگوں کی رائے ہے کہ داڑھی کا خلال ( مسنون ) ہے اور اسی کے قائل شافعی بھی ہیں، احمد کہتے ہیں کہ اگر کوئی داڑھی کا خلال کرنا بھول جائے تو وضو جائز ہو گا، اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ اگر کوئی بھول کر چھوڑ دے یا خلال والی حدیث کی تاویل کر رہا ہو تو اسے کافی ہو جائے گا اور اگر قصداً جان بوجھ کر چھوڑے تو وہ اسے ( وضو کو ) لوٹائے۔

is sindh se bhi umar bin yasir se opar hi ki hadees ke misal marfoo'an marwi hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- is bab mein usman, ayesha, umme salma, ans, ibn abi awfi aur aboyoub radhiallahu anhum se bhi ahadees aai hain, 2- Muhammad bin ismaeel Bukhari kehte hain ke is bab mein sab se ziada sahih hadees amer bin shqiq ki hai, jise unhon ne abowal se aur abowal ne usman radhiallahu anhu se riwayat kiya hai ( jo aage aa rahi hai ) , 3- sahaabah aur taabein mein se aksar ahl e ilm usi ke qail hain, in logoon ki raay hai ke daardhi ka khalaal ( masnoon ) hai aur usi ke qail shafaee bhi hain, Ahmad kehte hain ke agar koi daardhi ka khalaal karna bhool jaye to wudhu jaiz ho ga, ishaq bin rahwaiya kehte hain ke agar koi bhool kar chhod de ya khalaal wali hadees ki taweel kar raha ho to use kafi ho jaye ga aur agar qasdan jaan boojh kar chhode to wo use ( wudhu ko ) lotaye.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ حَسَّانَ بْنِ بِلَالٍ، عَنْ عَمَّارٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عُثْمَانَ،‏‏‏‏ وَعَائِشَةَ،‏‏‏‏ وَأُمِّ سَلَمَةَ،‏‏‏‏ وَأَنَسٍ،‏‏‏‏ وَابْنِ أَبِي أَوْفَى،‏‏‏‏ وَأَبِي أَيُّوبَ. قال أبو عيسى:‏‏‏‏ وسَمِعْت إِسْحَاق بْنَ مَنْصُورٍ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ أَحْمَدَ بْنَ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ ابْنُ عُيَيْنَةَ:‏‏‏‏ لَمْ يَسْمَعْ عَبْدُ الْكَرِيمِ مِنْ حَسَّانَ بْنِ بِلَالٍ حَدِيثَ التَّخْلِيلِ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ محمد بْنُ إِسْمَاعِيل:‏‏‏‏ أَصَحُّ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ حَدِيثُ عَامِرِ بْنِ شَقِيقٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي وَائِلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُثْمَانَ. قال أبو عيسى:‏‏‏‏ وقَالَ بِهَذَا أَكْثَرُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ بَعْدَهُمْ رَأَوْا تَخْلِيلَ اللِّحْيَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَحْمَدُ:‏‏‏‏ إِنْ سَهَا عَنْ تَخْلِيلِ اللِّحْيَةِ فَهُوَ جَائِزٌ،‏‏‏‏ وقَالَ إِسْحَاق:‏‏‏‏ إِنْ تَرَكَهُ نَاسِيًا أَوْ مُتَأَوِّلًا أَجْزَأَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنْ تَرَكَهُ عَامِدًا أَعَادَ.