47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
12
Chapter: Regarding Surat Hud
١٢
باب وَمِنْ سُورَةِ هُودٍ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mu‘ādhin bn jabalin | Muadh ibn Jabal al-Ansari | Companion |
‘abd al-raḥman bn abī laylá | Abdur-Rahman ibn Abi Layla al-Ansari | Trustworthy |
‘abd al-malik bn ‘umayrin | Abd al-Malik ibn Umair al-Lakhmi | Saduq Hasan al-Hadith |
zā’idah | Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi | Trustworthy, Upright |
‘abd al-raḥman bn abī laylá | Abdur-Rahman ibn Abi Layla al-Ansari | Trustworthy |
ḥusayn bn ‘alīin al-ju‘fī | Al-Husayn ibn Ali al-Ja'fi | Trustworthy and Precise |
‘abd al-malik bn ‘umayrin | Abd al-Malik ibn Umair al-Lakhmi | Saduq Hasan al-Hadith |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
‘abd bn ḥumaydin | Abd ibn Hamid al-Kashi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُعَاذٍ بْنِ جَبَلٍ | معاذ بن جبل الأنصاري | صحابي |
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى | عبد الرحمن بن أبي ليلى الأنصاري | ثقة |
عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ | عبد الملك بن عمير اللخمي | صدوق حسن الحديث |
زَائِدَةَ | زائدة بن قدامة الثقفي | ثقة ثبت |
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى | عبد الرحمن بن أبي ليلى الأنصاري | ثقة |
حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْجُعْفِيُّ | الحسين بن علي الجعفي | ثقة متقن |
عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ | عبد الملك بن عمير اللخمي | صدوق حسن الحديث |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ | عبد بن حميد الكشي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 3113
Mu'adh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man came to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, 'O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), what do you say about a man who meets a woman and there is no acquaintance between them. So, there is nothing that a man who would do with his wife, but he does it with her, except that he does not have intercourse with her?' So, Allah revealed – [And establish prayer at the two ends of the day and in the beginning hours of the night. Indeed, good deeds efface misdeeds (sins). That is a reminder for those who remember.] (Hood - 114). So, he ordered him to perform Wudu and Salat.’ Then I said, 'O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) is that specifically for him, or for the believers in general?' He said, 'rather it is for the believers in general.' Imam Tirmidhi said, the chain for this Hadith is not connected. Abdur Rahman bin Abi Laila did not hear from Mu'adh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه). Mu'adh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) died during the Khilafah of 'Umar (رضي الله تعالى عنه), and Umar (رضي الله تعالى عنه) was martyred while Abdur Rahman bin Abi Laila was a small boy, the age of six years. He has reported from 'Umar (رضي الله تعالى عنه), and he did see him. Shu'bah reported this Hadith from Abdul Malik bin Umair, from Abdur Rahman bin Abi Laila from the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) in Mursal form.
Grade: Da'if
معاذ بن جبل رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک شخص نبی اکرم ﷺ کے پاس آ کر عرض کیا: اللہ کے رسول! ایک ایسے شخص کے بارے میں مجھے بتائیے جو ایک ایسی عورت سے ملا جن دونوں کا آپس میں جان پہچان، رشتہ و ناطہٰ ( نکاح ) نہیں ہے اور اس نے اس عورت کے ساتھ سوائے جماع کے وہ سب کچھ ( بوس و کنار چوما چاٹی وغیرہ ) کیا جو ایک مرد اپنی بیوی کے ساتھ کرتا ہے؟، ( اس پر ) اللہ تعالیٰ نے آیت: «وأقم الصلاة طرفي النهار وزلفا من الليل إن الحسنات يذهبن السيئات ذلك ذكرى للذاكرين» ناز فرمائی، آپ ﷺ نے اسے وضو کر کے نماز پڑھنے کا حکم دیا، میں نے عرض کیا اللہ کے رسول! کیا یہ حکم اس شخص کے لیے خاص ہے یا سبھی مومنین کے لیے عام ہے؟ آپ نے فرمایا: ”نہیں، بلکہ سبھی مسلمانوں کے لیے عام ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث کی سند متصل نہیں ہے، ( اس لیے کہ ) عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ نے معاذ سے نہیں سنا ہے، اور معاذ بن جبل رضی الله عنہ کا انتقال عمر رضی الله عنہ کے دور خلافت میں ہوا تھا، اور عمر رضی الله عنہ جب شہید کیے گئے تو اس وقت عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ چھ برس کے چھوٹے بچے تھے۔ حالانکہ انہوں نے عمر سے ( مرسلاً ) روایت کی ہے ( جبکہ صرف ) انہیں دیکھا ہے، ۲- شعبہ نے یہ حدیث عبدالملک بن عمیر سے اور عبدالملک نے عبدالرحمٰن بن ابی لیلیٰ کے واسطہ سے، نبی اکرم ﷺ سے مرسلاً روایت کی ہے۔
Mu'az bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke aik shakhs Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas aa kar arz kiya: Allah ke Rasool! Ek aise shakhs ke baare mein mujhe bataiye jo aik aisi aurat se mila jinhon dono ka aapas mein jaan pehchan, rishta o nata (nikaah) nahi hai aur us ne us aurat ke sath sawai jima' ke woh sab kuchh (bos o kinar chuma chaati waghera) kiya jo aik mard apni biwi ke sath karta hai? (Is par) Allah Ta'ala ne aayat: «Wa'qim al-salat tarafi al-nahar wa zulfa min al-lail in al-hasanat yadh-ibna al-siyyat dhalik dhikrul lil-dhakireen» naz farmaai, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne use wazu kar ke namaz padhne ka hukm diya, main ne arz kiya Allah ke Rasool! Kya yeh hukm is shakhs ke liye khas hai ya sabhi mominin ke liye aam hai? Aap ne farmaya: “Nahi, balki sabhi musalmanon ke liye aam hai”۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is hadees ki sanad muttasil nahi hai, (is liye ke) Abdul-Rahman bin Abi Laila ne Mu'az se nahi suna hai, aur Mu'az bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) ka intikal Umar (رضي الله تعالى عنه) ke daur khilafat mein hua tha, aur Umar (رضي الله تعالى عنه) jab shaheed kiye gaye to us waqt Abdul-Rahman bin Abi Laila chhe bars ke chhote bacche the. Halanki unhon ne Umar se (marsalan) riwayat ki hai (jabke sirf) unhen dekha hai, 2. Sha'ba ne yeh hadees Abdul-Malik bin Umayr se aur Abdul-Malik ne Abdul-Rahman bin Abi Laila ke waste se, Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marsalan riwayat ki hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْجُعْفِيُّ، عَنْ زَائِدَةَ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ مُعَاذٍ بْنِ جَبَلٍ، قَالَ: أَتَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَجُلٌ فَقَالَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَرَأَيْتَ رَجُلًا لَقِيَ امْرَأَةً وَلَيْسَ بَيْنَهُمَا مَعْرِفَةٌ فَلَيْسَ يَأْتِي الرَّجُلُ شَيْئًا إِلَى امْرَأَتِهِ إِلَّا قَدْ أَتَى هُوَ إِلَيْهَا إِلَّا أَنَّهُ لَمْ يُجَامِعْهَا، قَالَ: فَأَنْزَلَ اللَّهُ وَأَقِمِ الصَّلاةَ طَرَفَيِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ يُذْهِبْنَ السَّيِّئَاتِ ذَلِكَ ذِكْرَى لِلذَّاكِرِينَ سورة هود آية 114 فَأَمَرَهُ أَنْ يَتَوَضَّأَ وَيُصَلِّيَ، قَالَ مُعَاذٌ: فَقُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَهِيَ لَهُ خَاصَّةً أَمْ لِلْمُؤْمِنِينَ عَامَّةً ؟ قَالَ: بَلْ لِلْمُؤْمِنِينَ عَامَّةً ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ لَيْسَ إِسْنَادُهُ بِمُتَّصِلٍ، عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى لَمْ يَسْمَعْ مِنْ مُعَاذٍ، وَمُعَاذُ بْنُ جَبَلٍ مَاتَ فِي خِلَافَةِ عُمَرَ، وَقُتِلَ عُمَرُ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى غُلَامٌ صَغِيرٌ ابْنُ سِتِّ سِنِينَ وَقَدْ رَوَى عَنْ عُمَرَ وَرَآهُ، وَرَوَى شُعْبَةُ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُرْسَلٌ.