47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


51
Chapter: Regarding Surat Adh-Dhariyat

٥١
باب وَمِنْ سُورَةِ الذَّارِيَاتِ

Jami` at-Tirmidhi 3274

Abu Wa'il narrated that Al-Harith bin Yazid Al-Bakri said, I arrived in Al-Madinah and entered the Masjid and found it full of the people and I also noticed a black banner raised high, while Bilal (رضي الله تعالى عنه) was holding a sword before the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم). I said, 'what is the matter with the people?' They said, 'he intends to send 'Amr bin Al-'As somewhere.' So, he mentioned the Hadith in its entirety, similar in meaning to the narration of Sufyan bin Uyainah (# 326 above). He said, he is also called Al-Harith bin Hassan.


Grade: Sahih

حارث بن یزید البکری کہتے ہیں کہ میں مدینہ آیا، مسجد نبوی میں گیا، وہ لوگوں سے کھچا کھچ بھری ہوئی تھی، کالے جھنڈ ہوا میں اڑ رہے تھے اور بلال رضی الله عنہ آپ کے سامنے تلوار لٹکائے ہوئے کھڑے تھے، میں نے پوچھا: کیا معاملہ ہے؟ لوگوں نے کہا: آپ کا ارادہ عمرو بن العاص رضی الله عنہ کو ( فوجی دستہ کے ساتھ ) کسی طرف بھیجنے کا ہے، پھر پوری لمبی حدیث سفیان بن عیینہ کی حدیث کی طرح اسی کے ہم معنی بیان کی۔ حارث بن یزید کو حارث بن حسان بھی کہا جاتا ہے۔

Harith bin Yazid al-Bakri kehte hain ke main Madina aaya, Masjid-e-Nabwi mein gaya, woh logon se kacha kacha bhari hui thi, kaale jhannday hawa mein udh rahe the aur Bilal (رضي الله تعالى عنه) aap ke samne talwar latkaaye huwe khare the, main ne poocha: Kya mamla hai? Logon ne kaha: Aap ka irada Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) ko (fauji dasta ke sath) kisi taraf bhijne ka hai, phir puri lambi Hadith Sufyan bin Uyainah ki Hadith ki tarah isi ke hum mani bayan ki. Harith bin Yazid ko Harith bin Hasan bhi kaha jata hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ، حَدَّثَنَا سَلَّامُ بْنُ سُلَيْمَانَ النَّحْوِيُّ أَبُو الْمُنْذِرِ، حَدَّثَنَا عَاصِمُ بْنُ أَبِي النَّجُودِ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ، عَنْ الْحَارِثِ بْنَ يَزِيدَ الْبَكْرِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ قَدِمْتُ الْمَدِينَةَ فَدَخَلْتُ الْمَسْجِدَ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا هُوَ غَاصٌّ بِالنَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا رَايَاتٌ سُودٌ تَخْفُقُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا بِلَالٌ مُتَقَلِّدٌ السَّيْفَ بَيْنَ يَدَيْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قُلْتُ:‏‏‏‏ مَا شَأْنُ النَّاسِ ؟ قَالُوا:‏‏‏‏ يُرِيدُ أَنْ يَبْعَثَ عَمْرَو بْنَ الْعَاصِ وَجْهًا ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ نَحْوًا مِنْ حَدِيثِ سُفْيَانَ بْنِ عُيَيْنَةَ بِمَعْنَاهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَيُقَالُ لَهُ الْحَارِثُ بْنُ حَسَّانَ أَيْضًا.