1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
27
Chapter: What Has Been Related About One Taking New Water For (Wiping) His Head
٢٧
باب مَا جَاءَ أَنَّهُ يَأْخُذُ لِرَأْسِهِ مَاءً جَدِيدًا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn zaydin | Abdullah bin Zayd al-Ansari | Sahabi |
abīh | Wasi' bin Habban Al-Ansari | Trustworthy |
ḥabbān bn wāsi‘in | Habban ibn Wasil al-Mazini | Saduq (truthful) Hasan (good) al-Hadith |
‘amrūun bn al-ḥārith | Amr ibn al-Harith al-Ansari | Trustworthy jurist, scholar, and memorizer |
‘abd al-lah bn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
‘alī bn khashramin | Ali ibn Khushram al-Marwazi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ | عبد الله بن زيد الأنصاري | صحابي |
أَبِيهِ | واسع بن حبان الأنصاري | ثقة |
حَبَّانَ بْنِ وَاسِعٍ | حبان بن واسع المازني | صدوق حسن الحديث |
عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ | عمرو بن الحارث الأنصاري | ثقة فقيه حافظ |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ | عبد الله بن وهب القرشي | ثقة حافظ |
عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ | علي بن خشرم المروزي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 35
Abdullah bin Zaid (رضي الله تعالى عنه) narrated that he saw the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performing Wudu, and that he wiped his head with water that was not left over from his hands. Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. Ibn Lahiah reported this Hadith from Habban bin Wasi, from his father, from Abdullah bin Zaid that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed Wudu and that he wiped his head with water that was remaining in his hands. The above narration of Amr bin Al-Harith from Habban is more correct because this Hadith has been reported from more than one route, from Abdullah bin Zaid and others 'that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) took new water for wiping his head.' Most of the people of knowledge act as per this Hadith. They hold the view that new water should be taken for wiping the head.
Grade: Sahih
عبداللہ بن زید رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ انہوں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کو دیکھا کہ آپ نے وضو کیا اور اپنے دونوں ہاتھوں کے بچے ہوئے پانی کے علاوہ نئے پانی سے اپنے سر کا مسح کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ابن لھیعہ نے یہ حدیث بسند «حبان بن واسع عن أبیہ» روایت کی ہے کہ عبداللہ بن زید رضی الله عنہ نے کہا: نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے وضو کیا اور اپنے سر کا مسح اپنے دونوں ہاتھوں کے بچے ہوئے پانی سے کیا، ۳- عمرو بن حارث کی روایت جسے انہوں نے حبان سے روایت کی ہے زیادہ صحیح ہے ۱؎ کیونکہ اور بھی کئی سندوں سے عبداللہ بن زید وغیرہ سے مروی ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے اپنے سر کے مسح کے لیے نیا پانی لیا، ۴- اکثر اہل علم کا عمل اسی پر ہے، ان کی رائے ہے کہ سر کے مسح کے لیے نیا پانی لیا جائے۔
Abdul-Allah bin Zaid (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke unhon ne Nabi-e-Akram Sallal Laahu Alaihi Wa Sallam ko dekha ke aap ne wazu kiya aur apne dono haathon ke bache hue pani ke alawa naye pani se apne sar ka masah kiya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Ibn Lahiah ne yeh hadees bisand «Habban bin Waas'a an Abih» riwayat ki hai ke Abdul-Allah bin Zaid (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Nabi-e-Akram Sallal Laahu Alaihi Wa Sallam ne wazu kiya aur apne sar ka masah apne dono haathon ke bache hue pani se kiya, 3. Amr bin Harith ki riwayat jise unhon ne Habban se riwayat ki hai zyada sahih hai 1؎ kyunke aur bhi kai sandon se Abdul-Allah bin Zaid waghaira se marwi hai ke Nabi-e-Akram Sallal Laahu Alaihi Wa Sallam ne apne sar ke masah ke liye naya pani liya, 4. aksar ahl-e-ilm ka amal isi per hai, in ki raay hai ke sar ke masah ke liye naya pani liya jaye.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ حَبَّانَ بْنِ وَاسِعٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، أَنَّهُ رَأَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ، وَأَنَّهُ مَسَحَ رَأْسَهُ بِمَاءٍ غَيْرِ فَضْلِ يَدَيْهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَرَوَى ابْنُ لَهِيعَةَ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ حَبَّانَ بْنِ وَاسِعٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ وَأَنَّهُ مَسَحَ رَأْسَهُ بِمَاءٍ غَيْرِ فَضْلِ يَدَيْهِ، وَرِوَايَةُ عَمْرِو بْنِ الْحَارِثِ عَنْ حَبَّانَ أَصَحُّ، لِأَنَّهُ قَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ هَذَا الْحَدِيثُ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ وَغَيْرِهِ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَذَ لِرَأْسِهِ مَاءً جَدِيدًا، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ رَأَوْا أَنْ يَأْخُذَ لِرَأْسِهِ مَاءً جَدِيدًا.