49.
Chapters on Virtues
٤٩-
كتاب المناقب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


19
Chapter: About The Virtues Of 'Uthman bin 'Affan, May Allah Be Pleased With Him, , And That He Has Two Kunyahs: He Is Called Abu 'Amr and Abu 'Abdullah

١٩
باب فِي مَنَاقِبِ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ رضى الله عنه له كنيتان، يقال: أبو عمرو، وأبو عبد الله

Jami` at-Tirmidhi 3702

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered the pledge of Ridwan, Uthman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) was the envoy of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) to the people of Makkah. He said, ‘so the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'indeed 'Uthman (رضي الله تعالى عنه) is busy with the affair of Allah and the affair of His Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) then he put one of his hands on the other. The hand of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) on behalf of Uthman (رضي الله تعالى عنه), was better than their own hands for themselves. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih Gharib.


Grade: Da'if

انس بن مالک رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ جب رسول اللہ ﷺ کو بیعت رضوان ۱؎ کا حکم دیا گیا تو عثمان بن عفان رضی الله عنہ رسول اللہ ﷺ کے قاصد بن کر اہل مکہ کے پاس گئے ہوئے تھے، جب آپ نے لوگوں سے بیعت لی، تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”عثمان اللہ اور اس کے رسول کے کام سے گئے ہوئے ہیں، پھر آپ نے اپنے دونوں ہاتھوں میں سے ایک کو دوسرے پر مارا تو رسول اللہ ﷺ کا ہاتھ جسے آپ نے عثمان کے لیے استعمال کیا لوگوں کے ہاتھوں سے بہتر تھا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن صحیح غریب ہے۔

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ki jab Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko bai'at ridwan ka hukum diya gaya to Usman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke qasid ban kar ahle Makkah ke pas gaye huye the, jab aap ne logon se bai'at li, to Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Usman Allah aur uske Rasul ke kaam se gaye huye hain, phir aap ne apne donon hathon mein se ek ko dusre par mara to Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka hath jise aap ne Usman ke liye istemal kya logon ke hathon se behtar tha". Imam Tirmidhi kehte hain: yah hadees hasan sahih gharib hai.

حَدَّثَنَا أَبُو زُرْعَةَ، حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ بِشْرٍ، حَدَّثَنَا الْحَكَمُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ، عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ:‏‏‏‏ لَمَّا أُمِرَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِبَيْعَةِ الرِّضْوَانِ كَانَ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ رَسُولَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى أَهْلِ مَكَّةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَبَايَعَ النَّاسَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ إِنَّ عُثْمَانَ فِي حَاجَةِ اللَّهِ وَحَاجَةِ رَسُولِهِ ، ‏‏‏‏‏‏فَضَرَبَ بِإِحْدَى يَدَيْهِ عَلَى الْأُخْرَى، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَتْ يَدُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِعُثْمَانَ خَيْرًا مِنْ أَيْدِيهِمْ لِأَنْفُسِهِمْ. قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ