4.
The Book on the Day of Friday
٤-
كِتَاب الْجُمُعَةِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


9
Chapter: What Has Been Related About The Time For The Friday Prayer

٩
باب مَا جَاءَ فِي وَقْتِ الْجُمُعَةِ

Jami` at-Tirmidhi 504

(Another chain) from Anas, : from the Prophet, similarly. Imam Tirmidhi says: 1- The hadith of Anas, may Allah be pleased with him, is good and authentic. 2- In this chapter, hadiths have also been reported from Salamah bin Al-Akwa, Jabir, and Zubair bin Al-Awwam, may Allah be pleased with them. 3- And the majority of scholars agree that the time for Friday prayer begins at the same time as the noon prayer when the sun begins to decline; this is also the opinion of Shafi'i, Ahmad, and Ishaq bin Rahawayh. 4- And some are of the opinion that it is permissible to perform the Friday prayer before the zenith. Ahmad says: Whoever performs the Friday prayer before the zenith does not need to repeat it.


Grade: Sahih

اس سند سے بھی انس رضی الله عنہ نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح روایت کرتے ہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- انس رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں سلمہ بن الاکوع، جابر اور زبیر بن عوام رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اور اسی پر اکثر اہل علم کا اجماع ہے کہ جمعہ کا وقت ظہر کے وقت کی طرح اس وقت شروع ہوتا ہے جب سورج ڈھل جائے، یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۴- اور بعض کی رائے ہے کہ جمعہ کی نماز جب زوال سے پہلے پڑھ لی جائے تو جائز ہے۔ احمد کہتے ہیں: جس نے جمعہ کی نماز زوال سے پہلے پڑھ لی تو اس پر دہرانا ضروری نہیں۔

Is sand se bhi Ans r.a. Nabi akram s.a.w. se isi tarah riwayat karte hain. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ans r.a. ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Salma bin al-Akwa, Jaber aur Zubair bin Awwam r.a. se bhi ahadees aai hain, 3. Aur isi par aksar ahl-e-ilm ka ijma hai ke juma ka waqt zuhr ke waqt ki tarah is waqt shuru hota hai jab suraj dhal jaye, yehi Shafi, Ahmed aur Ishaq bin Rahawiyah ka bhi qoul hai, 4. Aur baaz ki raay hai ke juma ki namaz jab zawal se pehle padh li jaye to jaiz hai. Ahmed kehte hain: Jis ne juma ki namaz zawal se pehle padh li to us par doharana zaruri nahi hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ مُوسَى، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ، حَدَّثَنَا فُلَيْحُ بْنُ سُلَيْمَانَ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ التَّيْمِيِّ، عَنْ أَنَسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ سَلَمَةَ بْنِ الْأَكْوَعِ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالزُّبَيْرِ بْنِ الْعَوَّامِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَنَسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَهُوَ الَّذِي أَجْمَعَ عَلَيْهِ أَكْثَرُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ أَنَّ وَقْتَ الْجُمُعَةِ إِذَا زَالَتِ الشَّمْسُ كَوَقْتِ الظُّهْرِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق. وَرَأَى بَعْضُهُمْ أَنَّ صَلَاةَ الْجُمُعَةِ إِذَا صُلِّيَتْ قَبْلَ الزَّوَالِ أَنَّهَا تَجُوزُ أَيْضًا، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَحْمَدُ:‏‏‏‏ وَمَنْ صَلَّاهَا قَبْلَ الزَّوَالِ فَإِنَّهُ لَمْ يَرَ عَلَيْهِ إِعَادَةً.