4.
The Book on the Day of Friday
٤-
كِتَاب الْجُمُعَةِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
10
Chapter: What Has Been Related About The Khutbah On the Minbar
١٠
باب مَا جَاءَ فِي الْخُطْبَةِ عَلَى الْمِنْبَرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
mu‘ādh bn al-‘alā’ | Mu'adh ibn al-'Ala' al-Mazini | Trustworthy |
wayaḥyá bn kathīrin abū ghassān al-‘anbarī | Yahya ibn Kathir al-'Anbari | Thiqah (Trustworthy) |
‘uthmān bn ‘umar | Uthman ibn Umar al-Abdi | Trustworthy |
abū ḥafṣin ‘amrūun bn ‘alīin al-fallās al-ṣayrafī | Amr ibn Ali al-Fallas | Trustworthy Hafez |
Jami` at-Tirmidhi 505
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would give the Khutbah next to the trunk of a date palm. When the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) began using the Minbar the trunk cried out for him until he came to it and held it, so it became quiet.' Imam Tirmidhi said the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Gharib Sahih Hadith. Muadh bin Al-Ala is from Al-Basrah and he is the brother of Abu Amr bin Al-Ala.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ کھجور کے ایک تنے پر ( کھڑے ہو کر ) خطبہ دیتے تھے، جب آپ ﷺ نے منبر بنا لیا تو وہ تنا رو پڑا یہاں تک کہ آپ اس کے پاس آئے اور اسے چمٹا لیا تو وہ چپ ہو گیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن غریب صحیح ہے، ۲- اس باب میں انس، جابر، سہل بن سعد، ابی بن کعب، ابن عباس اور ام سلمہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Abdul'Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) khajoor ke aik tane par (khare ho kar) khutba dete the, jab aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne minbar bana liya to woh tana ro para yahaan tak ke aap us ke paas aaye aur use chmata liya to woh chup ho gaya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees hasan gharib sahih hai, 2. Is bab mein انس, جابر, سہل بن سعد, ابی بن کعب, Ibn Abbas aur Am Salma (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا أَبُو حَفْصٍ عَمْرُو بْنُ عَلِيٍّ الْفَلَّاسُ الصَّيْرَفِيُّ، حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ عُمَرَ، وَيَحْيَى بْنُ كَثِيرٍ أَبُو غسان العنبري، قَالَا: حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ الْعَلَاءِ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَخْطُبُ إِلَى جِذْعٍ فَلَمَّا اتَّخَذَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمِنْبَرَ حَنَّ الْجِذْعُ حَتَّى أَتَاهُ فَالْتَزَمَهُ فَسَكَنَ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ أَنَسٍ، وَجَابِرٍ، وَسَهْلِ بْنِ سَعْدٍ، وَأُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ، وَابْنِ عَبَّاسٍ، وَأُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ صَحِيحٌ، وَمُعَاذُ بْنُ الْعَلَاءِ هُوَ بَصْرِيٌّ، وَهُوَ أَخُو أَبِي عَمْرِو بْنِ الْعَلَاءِ.