4.
The Book on the Day of Friday
٤-
كِتَاب الْجُمُعَةِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


13
Chapter: What Has Been Related About The Recitation On The Minbar

١٣
باب مَا جَاءَ فِي الْقِرَاءَةِ عَلَى الْمِنْبَرِ

Jami` at-Tirmidhi 508

Safwan bin Ya'la bin Umayyah narrated from his father who said : 'I heard the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) reciting, when on the Pilpit : And they (the disbelievers) will cry - ُونَادَوُا يَا مَالِك[O Malik (keeper of Hell)] (Az-Zukhruf - 77). Imam Tirmidhi said the Hadith of Ya'la bin Umayyah is a Hasan Gharib Sahih Hadith and it is a narration of Sufyan bin Uyainah. There are those among the people of knowledge who prefer that the Imam recite an Ayah of the Quran during the Khutbah. Shafii said, when the Imam gives a Khutbah in which he does not recite anything from the Quran, the Khutbah is to be repeated.


Grade: Sahih

یعلیٰ بن امیہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے نبی اکرم ﷺ کو منبر پر پڑھتے سنا: «ونادوا يا مالك» ۱؎ ”اور وہ پکار کر کہیں گے اے مالک!“ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یعلیٰ بن امیہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح غریب ہے، اور یہی ابن عیینہ کی حدیث ہے، ۲- اس باب میں ابوہریرہ اور جابر بن سمرہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کی ایک جماعت نے امام کے خطبہ میں قرآن کی کچھ آیتیں پڑھنے کو پسند کیا ہے ۲؎، شافعی کہتے ہیں: امام جب خطبہ دے اور اس میں قرآن کچھ نہ پڑھے تو خطبہ دہرائے۔

Ya'li ibn Umayya (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko mimbar par padhte suna: «Wanadwa ya Malik» 1؎ "Aur woh pakaar kar kahen ge, 'A Malik!'" Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ya'li ibn Umayya (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih gharib hai, aur yahi ibn A'yna ki hadees hai, 2. Is bab mein Abu Hurairah aur Jaber bin Samurah ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aayi hain, 3. Ahl-e-ilm ki ek jama'at ne imam ke khutba mein Quran ki kuchh aayaten padhne ko pasand kiya hai 2؎, Shafi'i kehte hain: Imam jab khutba de aur is mein Quran kuchh nah padhe to khutba dohraaye.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنْ صَفْوَانَ بْنِ يَعْلَى بْنِ أُمَيَّةَ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقْرَأُ عَلَى الْمِنْبَرِ وَنَادَوْا يَا مَالِكُ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ يَعْلَى بْنِ أُمَيَّةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ حَدِيثُ ابْنِ عُيَيْنَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدِ اخْتَارَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ يَقْرَأَ الْإِمَامُ فِي الْخُطْبَةِ آيًا مِنَ الْقُرْآنِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ وَإِذَا خَطَبَ الْإِمَامُ فَلَمْ يَقْرَأْ فِي خُطْبَتِهِ شَيْئًا مِنَ الْقُرْآنِ أَعَادَ الْخُطْبَةَ.