4.
The Book on the Day of Friday
٤-
كِتَاب الْجُمُعَةِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


14
Chapter: What Has Been Related About The Direction The Imam Faces When Delivering The Khutbah

١٤
باب مَا جَاءَ فِي اسْتِقْبَالِ الإِمَامِ إِذَا خَطَبَ

Jami` at-Tirmidhi 509

Abdullah bin Mas'ud (رضي الله تعالى عنه) narrated that when the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) descend the Minbar, he would face our direction.' Imam Tirmidhi said there is a narration about this from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه). We do not know the Hadith of Mansur except as a narration of Muhammad bin Al-Fadl bin Atiyyah and Muhammad bin Al-Fadl bin Atiyyah is weak. Our companions regarded his Ahadith as rejected. This Hadith is acted upon according the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, they consider it recommended for the Imam to face the people when delivering the Khutbah. This is the opinion of Sufyan Ath-Thawri, Shafii, Ahmad and Ishaq. Imam Tirmidhi said there is nothing correct reported from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) on this topic.


Grade: Sahih

عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ جب منبر پر بیٹھتے تو ہم اپنا منہ آپ کی طرف کر لیتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- منصور کی حدیث کو ہم صرف محمد بن فضل بن عطیہ کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- محمد بن فضل بن عطیہ ہمارے اصحاب کے نزدیک ضعیف اور ذاہب الحدیث ہیں، ۳- اس باب میں نبی اکرم ﷺ سے روایت کی گئی کوئی چیز صحیح نہیں ہے ۱؎، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا عمل اسی پر ہے، وہ خطبے کے وقت امام کی طرف رخ کرنا مستحب سمجھتے ہیں اور یہی سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، ۵- اس باب میں ابن عمر رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے۔

Abdul-Allah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) jab minbar per baithte to hum apna munh aap ki taraf kar lete. Imam Tirmizi kehte hain: 1- Mansoor ki hadees ko hum sirf Muhammad bin Fazl bin Atiya ki riwayat se jaante hain, 2- Muhammad bin Fazl bin Atiya hamare ashab ke nazdeek zaeef aur zahib al-hadees hain, 3- is bab mein Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki gayi koi cheez sahih nahin hai 1؎, 4- Sahaba-e-Kराम waghairah mein se ahl-e-ilm ka amal isi per hai, woh khutbe ke waqt imam ki taraf rukh karna mustahab samjhte hain aur yahi Sufyan Thauri, Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiya ka qoul hai, 5- is bab mein Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) aa se bhi riwayat hai.

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ يَعْقُوبَ الْكُوفِيُّ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْفَضْلِ بْنِ عَطِيَّةَ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَلْقَمَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا اسْتَوَى عَلَى الْمِنْبَرِ اسْتَقْبَلْنَاهُ بِوُجُوهِنَا . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ مَنْصُورٍ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ الْفَضْلِ بْنِ عَطِيَّةَ، ‏‏‏‏‏‏وَمُحَمَّدُ بْنُ الْفَضْلِ بْنِ عَطِيَّةَ ضَعِيفٌ ذَاهِبُ الْحَدِيثِ عِنْدَ أَصْحَابِنَا، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ يَسْتَحِبُّونَ اسْتِقْبَالَ الْإِمَامِ إِذَا خَطَبَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَلَا يَصِحُّ فِي هَذَا الْبَاب عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ شَيْءٌ.