5.
The Book on the Two Eids
٥-
أَبْوَابُ الْعِيدَيْنِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


32
Chapter: [What Has Been Related] About The Salat For The Two Eid Is Without An Adhan Nor An Iqamah

٣٢
باب مَا جَاءَ أَنَّ صَلاَةَ الْعِيدَيْنِ بِغَيْرِ أَذَانٍ وَلاَ إِقَامَةٍ

NameFameRank
jābir bn smrh Jabir ibn Samura al-'Amiri Sahabi (Companion)
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
abū al-aḥwaṣ Salam bin Sulaym al-Hanafi Trustworthy, Pious
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 532

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that he prayed the two Eid prayers with the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) - not one time, not two times - without and Adhan or an Iqamah. Imam Tirmidhi said the Hadith of Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith and it is acted upon according to the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. There are narrations on this topic from Jabir bin Abdullah and Ibn Abbas (رضي الله تعالی عنہما). There is no Adhan called for the two Eid prayers nor is there any voluntary prayers (associated with it).


Grade: Sahih

جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے نبی اکرم ﷺ کے ساتھ عیدین کی نماز ایک اور دو سے زیادہ بار یعنی متعدد بار بغیر اذان اور بغیر اقامت کے پڑھی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں جابر بن عبداللہ اور ابن عباس رضی الله عنہم سے احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا عمل اسی پر ہے کہ عیدین کی نماز کے لیے اذان نہیں دی جائے گی اور نہ نوافل میں سے کسی کے لیے۔

Jabir bin Samrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath Eidain ki namaz aik aur do se zyada bar yani muttadid bar baghair azan aur baghair iqamat ke parhi hai. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Jabir bin Samrah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Jabir bin Abdullah aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se ahadees aai hain, 3. Sahaba e kرام wa ghairhum mein se ahl e ilm ka amal isi par hai ke Eidain ki namaz ke liye azan nahi di jaegi aur na nafal mein se kisi ke liye.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ صَلَّيْتُ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْعِيدَيْنِ غَيْرَ مَرَّةٍ وَلَا مَرَّتَيْنِ بِغَيْرِ أَذَانٍ وَلَا إِقَامَةٍ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَحَدِيثُ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ لَا يُؤَذَّنُ لِصَلَاةِ الْعِيدَيْنِ وَلَا لِشَيْءٍ مِنَ النَّوَافِلِ.