5.
The Book on the Two Eids
٥-
أَبْوَابُ الْعِيدَيْنِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


34
Chapter: [What Has Been Related] About The Takbir On The Two Eid

٣٤
باب مَا جَاءَ فِي التَّكْبِيرِ فِي الْعِيدَيْنِ

Jami` at-Tirmidhi 536

Kathir bin Abdullah narrated from this father, from his grandfather that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said (for Salat al-Eid) the Takbir in the first (Rak'a) seven (times) before the recitation, and in the last, five (times) before the recitation. Imam Tirmidhi said the Hadith of Kathir's grandfather is a Hasan Hadith and it is the best thing reported on this topic from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). His name is Amr bin Awf Al-Muzani. This is acted upon according to some of the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. It is reported that Abu Huraira (رضي الله تعالی عنہ) performed similar prayer in Al-Madina and it is the view of Malik bin Anas, Ash-Shafii, Ahmad and Ishaq (رضي الله تعالى عنهم). It has been reported that Ibn Masud ( رضي الله تعالیعنہ) said about the Takbir for the two Eid : Nine Takbir; in the first Raka there are five before the recitation and in the second one begins with the recitation, then he says four Takbir with the Takbir of Ruku. A similar opinion has been related from more than one of the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and it is the view of the people of Kufa and it is the opinion of Sufyan Ath-Thawri.


Grade: Sahih

عمرو بن عوف مزنی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے عیدین میں پہلی رکعت میں قرأت سے پہلے سات اور دوسری رکعت میں قرأت سے پہلے پانچ تکبیریں کہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عائشہ، ابن عمر اور عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- کثیر کے دادا کی حدیث حسن ہے اور یہ سب سے اچھی روایت ہے جو نبی اکرم ﷺ سے اس باب میں روایت کی گئی ہے۔ ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ۴- اور ابوہریرہ رضی الله عنہ سے بھی اسی طرح مروی ہے کہ انہوں نے مدینے میں اسی طرح یہ نماز پڑھی، ۵- اور یہی اہل مدینہ کا بھی قول ہے، اور یہی مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں، ۶- عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ سے مروی ہے کہ انہوں نے عیدین کی تکبیروں کے بارے میں کہا ہے کہ یہ نو تکبیریں ہیں۔ پہلی رکعت میں قرأت سے پہلے پانچ تکبیریں کہے ۱؎ اور دوسری رکعت میں پہلے قرأت کرے پھر رکوع کی تکبیر کے ساتھ چار تکبیریں کہے ۲؎ کئی صحابہ کرام سے بھی اسی طرح کی روایت مروی ہے۔ اہل کوفہ کا بھی قول یہی ہے اور یہی سفیان ثوری بھی کہتے ہیں۔

Amr bin Auf Mazni (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Eidon mein pehli rakat mein qiraat se pehle saat aur dosri rakat mein qiraat se pehle panch takbeerein kaheen. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is baab mein Ayesha, Ibn Umar aur Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aayi hain, 2. Kashir ke dada ki hadith hasan hai aur yeh sab se achi riwayat hai jo Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se is baab mein riwayat ki gayi hai. 3. Sahaba-e-kRam waghera hum mein se baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, 4. Aur Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se bhi isi tarah marwi hai ke unhon ne Madine mein isi tarah yeh namaz padhi, 5. Aur yehi ahl-e-Madina ka bhi qoul hai, aur yehi Malik bin Anas, Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiya bhi kehte hain, 6. Abdullah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) se marwi hai ke unhon ne Eidon ki takbeeron ke baare mein kaha hai ke yeh nau takbeerein hain. Pehli rakat mein qiraat se pehle panch takbeerein kahe 1،؜ aur dosri rakat mein pehle qiraat kare phir rukoo ki takbeer ke sath char takbeerein kahe 2،؜ kai Sahaba-e-kRam se bhi isi tarah ki riwayat marwi hai. Ahl-e-Kufa ka bhi qoul yehi hai aur yehi Sufyan Thauri bhi kehte hain.

حَدَّثَنَا مُسْلِمُ بْنُ عَمْرٍو أَبُو عَمْرٍو الْحَذَّاءُ الْمَدِينِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نَافِعٍ الصَّائِغُ، عَنْ كَثِيرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَبَّرَ فِي الْعِيدَيْنِ فِي الْأُولَى سَبْعًا قَبْلَ الْقِرَاءَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الْآخِرَةِ خَمْسًا قَبْلَ الْقِرَاءَةِ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَدِّ كَثِيرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ أَحْسَنُ شَيْءٍ رُوِيَ فِي هَذَا الْبَاب عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. وَاسْمُهُ عَمْرُو بْنُ عَوْفٍ الْمُزَنِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ. وَهَكَذَا رُوِيَ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ صَلَّى بِالْمَدِينَةِ نَحْوَ هَذِهِ الصَّلَاةِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَهْلِ الْمَدِينَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق. وَرُوِي عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ قَالَ فِي التَّكْبِيرِ فِي الْعِيدَيْنِ:‏‏‏‏ تِسْعَ تَكْبِيرَاتٍ، ‏‏‏‏‏‏فِي الرَّكْعَةِ الْأُولَى خَمْسًا قَبْلَ الْقِرَاءَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الرَّكْعَةِ الثَّانِيَةِ يَبْدَأُ بِالْقِرَاءَةِ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يُكَبِّرُ أَرْبَعًا مَعَ تَكْبِيرَةِ الرُّكُوعِ. وَقَدْ رُوِيَ عَنْ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوُ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَهْلِ الْكُوفَةِ. وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ.