6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


42
Chapter: What Has Been Related About Combining Two Prayers

٤٢
باب مَا جَاءَ فِي الْجَمْعِ بَيْنَ الصَّلاَتَيْنِ

Jami` at-Tirmidhi 554

Another chain) Qutaibah narrated this Hadith to us, meaning the Hadith of Mu'adh. The Hadith of Mu'adh is a Hasan Gharib Hadtth, Qutaibah is alone with it, we do not know of anyone who reported it from Al-Laith other than him. And the Hadith of Al-Laith from Yazid bin Abi Habib, from Abu Tufail, from Mu'adh, is a Gharib Hadith. Imam Tirmidhi says: 1- The Hadith of Mu'adh (may Allah be pleased with him) is good but singular in its strangeness. 2- Qatadah is unique in narrating it; besides him, we do not know anyone who narrated it from Laith. 3- The Hadith of Laith, which he narrated from Yazid bin Abi Habib, and Yazid narrated from Abu at-Tufail, and Abu at-Tufail narrated from Mu'adh, is strange. 4- According to the scholars, the well-known Hadith of Mu'adh is the one narrated by Abu al-Zubair from Abu at-Tufail, and Abu at-Tufail narrated from Mu'adh, stating that the Prophet (peace be upon him) combined Dhuhr and Asr prayers together and Maghrib and Isha prayers together during the Tabuk expedition. 5- This narration is also reported by Qura bin Khalid, Sufyan al-Thawri, Malik, and many others from Abu al-Zubair Makki. 6- According to the same Hadith, Shafi'i also holds the same opinion, and Ahmad and Ishaq bin Rahawayh say that there is no objection to combining two prayers during travel at the time of either one.


Grade: Sahih

اس سند سے بھی قتیبہ سے یہ حدیث یعنی معاذ رضی الله عنہ کی حدیث مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- معاذ رضی الله عنہ کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- قتیبہ اسے روایت کرنے میں منفرد ہیں ہم ان کے علاوہ کسی کو نہیں جانتے جس نے اسے لیث سے روایت کیا ہو، ۳- لیث کی حدیث جسے انہوں نے یزید بن ابی حبیب سے، اور یزید نے ابوالطفیل سے اور ابوالطفیل نے معاذ سے روایت کی ہے غریب ہے، ۴- اہل علم کے نزدیک معروف معاذ کی ( وہ ) حدیث ہے جسے ابو الزبیر نے ابوالطفیل سے اور ابوالطفیل نے معاذ سے روایت کی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے غزوہ تبوک میں ظہر اور عصر کو ایک ساتھ اور مغرب و عشاء کو ایک ساتھ جمع کیا ۱؎، ۵- اسے قرہ بن خالد، سفیان ثوری، مالک اور دیگر کئی لوگوں نے بھی ابوالزبیر مکی سے روایت کیا ہے، ۶- اور اسی حدیث کے مطابق شافعی کا بھی قول ہے، احمد اور اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ سفر میں دو صلاۃ کو کسی ایک کے وقت میں ملا کر ایک ساتھ پڑھ لینے میں کوئی حرج نہیں۔

is sand se bhi qatibah se yeh hadees yani mu'az (رضي الله تعالى عنه)u ki hadees marwi hai. Imam Tirmizi kahte hain: 1. Mu'az (رضي الله تعالى عنه)u ki hadees hasan gharib hai, 2. Qatibah ise riwayat karne mein munfarid hain hum un ke alawa kisi ko nahi jante jis ne ise Laith se riwayat kiya ho, 3. Laith ki hadees jise unhon ne Yazid bin Abi Habib se, aur Yazid ne Abu'l-Tufayl se aur Abu'l-Tufayl ne Mu'az se riwayat ki hai gharib hai, 4. Ahl-e-ilm ke nazdeek ma'ruf Mu'az ki ( woh ) hadees hai jise Abu'l-Zubair ne Abu'l-Tufayl se aur Abu'l-Tufayl ne Mu'az se riwayat ki hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Ghazwa-e-Tabuk mein zuhr aur asr ko ek sath aur maghrib w-isha ko ek sath jama kiya 1؎, 5. ise Qurah bin Khalid, Sufiyan Thauri, Malik aur degar kai logoon ne bhi Abu'l-Zubair Makki se riwayat kiya hai, 6. aur isi hadees ke mutaabiq Shafi'i ka bhi qoul hai, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah kahte hain ke safar mein do salat ko kisi ek ke waqt mein mila kar ek sath padh lene mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ سُلَيْمَانَ، حَدَّثَنَا زَكَرِيَّا اللُّؤْلُئِيُّ، حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ الْأَعْيَنُ، حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ، حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، بِهَذَا الْحَدِيثِ يَعْنِي حَدِيثَ مُعَاذٍ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ مُعَاذٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ تَفَرَّدَ بِهِ قُتَيْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُ أَحَدًا رَوَاهُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ اللَّيْثِ غَيْرَهُ وَحَدِيثُ اللَّيْثِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الطُّفَيْلِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُعَاذٍ حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمَعْرُوفُ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ حَدِيثُ مُعَاذٍ مِنْ حَدِيثِ أَبِي الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الطُّفَيْلِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُعَاذٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَمَعَ فِي غَزْوَةِ تَبُوكَ بَيْنَ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ وَبَيْنَ الْمَغْرِبِ وَالْعِشَاءِ . رَوَاهُ قُرَّةُ بْنُ خَالِدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَسُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏ومالك، ‏‏‏‏‏‏وغير واحد، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ الْمَكِّيِّ. وَبِهَذَا الْحَدِيثِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏يقولان:‏‏‏‏ لا بأس أن يجمع بين الصلاتين في السفر في وقت إحداهما