6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


51
Chapter: What Has Been Related About Prostration In (Surat) An-Najm

٥١
باب مَا جَاءَ فِي السَّجْدَةِ فِي النَّجْمِ

Jami` at-Tirmidhi 575

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) prostrated for it, meaning (in Surat) An-Najm and so did the Muslims, the idolaters, the Jinns, and the people. There are narrations on this topic from Ibn Mas'ud, and Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith. This is acted upon according to some of the people of knowledge. They held the view that there is a prostration in Surat An-Najm. Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and others said that there is no prostration in the Mufassal (section). This is the view of Malik bin Anas. But the first view is more correct, and it is the view of Sufiyan Ath-Thawri, Ibn Al Mubarak, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے اس میں یعنی سورۃ النجم میں سجدہ کیا اور مسلمانوں، مشرکوں، جنوں اور انسانوں نے بھی سجدہ کیا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن مسعود اور ابوہریرہ رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ان کی رائے میں سورۃ النجم میں سجدہ ہے، ۴- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کہتے ہیں کہ مفصل کی سورتوں میں سجدہ نہیں ہے۔ اور یہی مالک بن انس کا بھی قول ہے، لیکن پہلا قول زیادہ صحیح ہے، سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ اسی کے قائل ہیں۔

``'Abd-al-Llah bin ``'Abbas radiya Allahu ``'anhuma kehte hain ke Rasul-Allah salla Allahu ``'alaihi wa sallam ne is mein yani Sura-tul-Najm mein sajdah kiya aur Musalmanon, mushrikon, jinnoun aur insanon ne bhi sajdah kiya 1``o``g. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ibn ``'Abbas radiya Allahu ``'anhuma ki hadith Hasan Sahih hai, 2- is bab mein Ibn Mas`ud aur Abu Hurayrah radiya Allahu ``'anhuma se bhi ahadith aayi hain, 3- ba`z ahl-e ``'ilm ka isi par amal hai, in ki raay mein Sura-tul-Najm mein sajdah hai, 4- Sahaba-e kuram wa ghairhum mein se ba`z ahl-e ``'ilm kehte hain ke mufassal ki suraton mein sajdah nahin hai. Aur yehhi Malik bin Anas ka bhi qoul hai, lekin pehla qoul ziyada sahih hai, Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi`i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah isi ke qa`il hain.

حَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْبَزَّازُ الْبَغْدَادِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ، حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ سَجَدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيهَا يَعْنِي النَّجْمَ وَالْمُسْلِمُونَ وَالْمُشْرِكُونَ وَالْجِنُّ وَالْإِنْسُ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ يَرَوْنَ السُّجُودَ فِي سُورَةِ النَّجْمِ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ:‏‏‏‏ لَيْسَ فِي الْمُفَصَّلِ سَجْدَةٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنُ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.