6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


66
Chapter: How The Prophet Performed Voluntary Prayers During The Day

٦٦
باب كَيْفَ كَانَ تَطَوُّعُ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم بِالنَّهَارِ

Jami` at-Tirmidhi 599

Another chain) from Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) similarly (no. 598). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan.’ Ishaq bin Ibrahim said, ‘this is the best thing reported about the voluntary prayer of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in the day.’ It has been reported that (Abdullah) Ibn Al-Mubarak considered this Hadith weak, and he only said it was weak, according to us and Allah ( ََّّ ََّّ وَجَلعَز) knows best, because the like of this is not reported except from this route, from Asim bin Damrah, and Asim bin Damrah is trustworthy according to some of the people of Hadith. Ali bin Al-Madini said, ‘Yaya bin Sa'eed Al-Qattan said that Sufyan said, ‘we recognize the virtue of the narrations of Asim bin Damrah to be better than the narrations of Al-Harith.’


Grade: Sahih

اس سند سے بھی علی رضی الله عنہ نے نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح روایت کرتے ہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- اسحاق بن ابراہیم بن راہویہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ کے دن کی نفل نماز کے سلسلے میں مروی چیزوں میں سب سے بہتر یہی روایت ہے، ۳- عبداللہ بن مبارک اس حدیث کو ضعیف قرار دیتے تھے۔ اور ہمارے خیال میں انہوں نے اسے صرف اس لیے ضعیف قرار دیا ہے کہ اس جیسی حدیث نبی اکرم ﷺ سے صرف اسی سند سے۔ ( یعنی: عاصم بن ضمرہ کے واسطے سے علی رضی الله عنہ سے ) مروی ہے، ۴- سفیان ثوری کہتے ہیں: ہم عاصم بن ضمرہ کی حدیث کو حارث ( اعور ) کی حدیث سے افضل جانتے تھے۔

Is sind se bhi Ali (رضي الله تعالى عنه) nay Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi tarah riwayat karte hain. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadith hasan hai, 2- Ishaq bin Ibraheem bin Raahewiya kehte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke din ki nafal namaz ke silsile mein marwi cheezon mein sab se behtar yahi riwayat hai, 3- Abdullah bin Mubarak is hadith ko zaeef qarar dete they. Aur hamare khyal mein unhon nay ise sirf is liye zaeef qarar diya hai ke is jaisi hadith Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se sirf isi sind se. ( yani: Aasim bin Zamra ke wastay se Ali (رضي الله تعالى عنه) se ) marwi hai, 4- Sufiyan Thauri kehte hain: hum Aasim bin Zamra ki hadith ko Harith ( Auor ) ki hadith se afzal jante they.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ عَاصِمِ بْنِ ضَمْرَةَ، عَنْ عَلِيٍّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ إِسْحَاق بْنُ إِبْرَاهِيمَ:‏‏‏‏ أَحْسَنُ شَيْءٍ رُوِيَ فِي تَطَوُّعِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي النَّهَارِ هَذَا. وَرُوِي عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ كَانَ يُضَعِّفُ هَذَا الْحَدِيثَ. وَإِنَّمَا ضَعَّفَهُ عِنْدَنَا وَاللَّهُ أَعْلَمُ، ‏‏‏‏‏‏لِأَنَّهُ لَا يُرْوَى مِثْلُ هَذَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَاصِمِ بْنِ ضَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَعَاصِمُ بْنُ ضَمْرَةَ هُوَ ثِقَةٌ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ. قَالَ عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ:‏‏‏‏ قَالَ يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ الْقَطَّانُ:‏‏‏‏ قَالَ سُفْيَانُ:‏‏‏‏ كُنَّا نَعْرِفُ فَضْلَ حَدِيثِ عَاصِمِ بْنِ ضَمْرَةَ عَلَى حَدِيثِ الْحَارِثِ.