7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
7
Chapter: What Has Been Related About Charity Due On Plants, Fruits And Grains
٧
باب مَا جَاءَ فِي صَدَقَةِ الزَّرْعِ وَالتَّمْرِ وَالْحُبُوبِ .
Jami` at-Tirmidhi 627
Another chain of narration that) Abu Sa'eed Al-Khudri (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said like the above Hadith (Hadith # 010) Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Weed is a (Hasan) Sahih Hadith.’ It has been reported from him through other routes also. This is acted upon according to the people of knowledge, (they say) that there is no charity due on what is less than five Wasaq and a Wasaq is sixty Sa's, so five Wasaq is three hundred sa'. The sa' of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) was five and one-third Rafi, and the sa' of the people of Al-Kufah is eight Rati. There is no charity due on what is less than five Uqiyah and an Uqiyah is forty Dirham, so five Uqiyah is two hundred Dirham. There is no charity due on what is less than five camels, so when the amount reaches twenty-five, then one Bint Makhad is due, and when it is less than twenty-five camels, then for every five camels a sheep is due.
Grade: Sahih
اس سند سے بھی ابو سعید خدری رضی الله عنہ نے نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح کی حدیث بیان کی ہے جیسے عبدالعزیز بن محمد کی حدیث ہے جسے انہوں نے عمرو بن یحییٰ سے روایت کی ہے ( جو اوپر گزر چکی ہے ) ۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابو سعید خدری رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ان سے یہ روایت اور بھی کئی طرق سے مروی ہے، ۳- اہل علم کا عمل اسی پر ہے کہ پانچ وسق سے کم غلے میں زکاۃ نہیں ہے۔ ایک وسق ساٹھ صاع کا ہوتا ہے۔ اور پانچ وسق میں تین سو صاع ہوتے ہیں۔ نبی اکرم ﷺ کا صاع ساڑھے پانچ رطل کا تھا اور اہل کوفہ کا صاع آٹھ رطل کا، پانچ اوقیہ چاندی سے کم میں زکاۃ نہیں ہے، ایک اوقیہ چالیس درہم کا ہوتا ہے۔ اور پانچ اوقیہ کے دو سو درہم ہوتے ہیں۔ اسی طرح سے پانچ اونٹ سے کم میں زکاۃ نہیں ہے۔ جب پچیس اونٹ ہو جائیں تو ان میں ایک سال کی اونٹنی کی زکاۃ ہے اور پچیس اونٹ سے کم میں ہر پانچ اونٹ پر ایک بکری زکاۃ ہے۔
Is sand se bhi Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) nay Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi tarah ki hadees bayan ki hai jaise Abdul Aziz bin Muhammad ki hadees hai jise unhon nay Amr bin Yahiya se riwayat ki hai ( jo upar guzar chuki hai ) . Imam Tirmizi kahtay hain: 1. Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) ki hadees Hasan Sahih hai, 2. un se yeh riwayat aur bhi kai tarq se marwi hai, 3. ahl-e-ilm ka amal isi par hai ke panch wisq se kam ghalay mein zakat nahin hai. Ek wisq saath sa' ka hota hai. Aur panch wisq mein teen sau sa' hotay hain. Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ka sa' saadhe panch ratl ka tha aur ahl-e-Kufa ka sa' aath ratl ka, panch auqiya chaandi se kam mein zakat nahin hai, ek auqiya chalis dirham ka hota hai. Aur panch auqiya ke do sau dirham hotay hain. Isi tarah se panch ont se kam mein zakat nahin hai. Jab pachchis ont ho jayen to in mein ek saal ki ontni ki zakat hai aur pachchis ont se kam mein har panch ont per ek bakri zakat hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، وَشُعْبَةُ، وَمَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ يَحْيَى، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَ حَدِيثِ عَبْدِ الْعَزِيزِ، عَنْ عَمْرِو بْنِ يَحْيَى. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنْهُ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ لَيْسَ فِيمَا دُونَ خَمْسَةِ أَوْسُقٍ صَدَقَةٌ، وَالْوَسْقُ سِتُّونَ صَاعًا، وَخَمْسَةُ أَوْسُقٍ ثَلَاثُ مِائَةِ صَاعٍ، وَصَاعُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَمْسَةُ أَرْطَالٍ وَثُلُثٌ، وَصَاعُ أَهْلِ الْكُوفَةِ ثَمَانِيَةُ أَرْطَالٍ وَلَيْسَ فِيمَا دُونَ خَمْسِ أَوَاقٍ صَدَقَةٌ، وَالْأُوقِيَّةُ أَرْبَعُونَ دِرْهَمًا وَخَمْسُ أَوَاقٍ مِائَتَا دِرْهَمٍ، وَلَيْسَ فِيمَا دُونَ خَمْسِ ذَوْدٍ صَدَقَةٌ يَعْنِي لَيْسَ فِيمَا دُونَ خَمْسٍ مِنَ الْإِبِلِ، فَإِذَا بَلَغَتْ خَمْسًا وَعِشْرِينَ مِنَ الْإِبِلِ فَفِيهَا بِنْتُ مَخَاضٍ، وَفِيمَا دُونَ خَمْسٍ وَعِشْرِينَ مِنَ الْإِبِلِ فِي كُلِّ خَمْسٍ مِنَ الْإِبِلِ شَاةٌ.