7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
10
Chapter: What Has Been Related About: There Is No Zakat On Acquired Wealth Until The Hawl Has Passed
١٠
باب مَا جَاءَ لاَ زَكَاةَ عَلَى الْمَالِ الْمُسْتَفَادِ حَتَّى يَحُولَ عَلَيْهِ الْحَوْلُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
ayyūb | Ayyub al-Sakhtiyani | Trustworthy, his narrations are considered strong evidence |
‘abd al-wahhāb al-thaqafī | Abd al-Wahhab ibn Abd al-Majid al-Thaqafi | Thiqah (Trustworthy) |
muḥammad bn bashshārin | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
أَيُّوبُ | أيوب السختياني | ثقة ثبتت حجة |
عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ | عبد الوهاب بن عبد المجيد الثقفي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ | محمد بن بشار العبدي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 632
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘whoever acquired wealth, then there is no Zakat on it until the Hawl has passed while it is in his possession.’ Imam Tirmidhi said, ‘this is more correct than the (previous) Hadith of Abdur-Rahman bin Zaid bin Aslam. Imam Tirmidhi said, ‘it was reported by Ayyub, Ubaidullah bin Umar (رضي الله تعالى عنهم) and others, from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) in Mawquf form. Abdur- Rahman bin Zaid bin Aslam is weak in Hadith, Ahmad bin Hanbal, Ali bin A]-Madini and others among the scholars of Hadith graded him weak. (And he) has many mistakes. It has been reported from more than one of the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that there is no Zakat on acquired wealth until the Hawl passes on it. This is the saying of Malik bin Anas, Ash-Shafi'i, Ahmad bin Flanbal, and Ishaq. Some of the people of knowledge said that when one has wealth upon which Zakat is due, then the Zakat is required, but if he does not have any wealth besides what was acquired - and it is of the type that Zakat is paid on then he is not required to pay Zakat on the acquired wealth until the Hawl has passed on it. But if he acquired wealth before the Hawl passed, then he is to pay Zakat on the acquired wealth, along with the wealth that Zakat is required on that he already has. This is the saying of Sufyan Ath-Thawri and the people of Al-Kufah.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں جسے کوئی مال حاصل ہو تو اس پر زکاۃ نہیں جب تک کہ اس کے ہاں اس مال پر ایک سال نہ گزر جائے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ ( موقوف ) حدیث عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم کی ( مرفوع ) حدیث سے زیادہ صحیح ہے۔ ۲- ایوب، عبیداللہ بن عمر اور دیگر کئی لوگوں نے نافع سے اور انہوں نے ابن عمر سے موقوفاً ( ہی ) روایت کی ہے۔ ۳- عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم حدیث میں ضعیف ہیں، احمد بن حنبل، علی بن مدینی اور ان کے علاوہ دیگر محدثین نے ان کی تضعیف کی ہے وہ کثرت سے غلطیاں کرتے ہیں، ۴- صحابہ کرام میں سے کئی لوگوں سے مروی ہے کہ حاصل شدہ مال میں زکاۃ نہیں ہے، جب تک کہ اس پر سال نہ گزر جائے، مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ اسی کے قائل ہیں، ۵- بعض اہل علم کہتے ہیں کہ جب آدمی کے پاس پہلے سے اتنا مال ہو جس میں زکاۃ واجب ہو تو حاصل شدہ مال میں بھی زکاۃ واجب ہو گی اور اگر اس کے پاس حاصل شدہ مال کے علاوہ کوئی اور مال نہ ہو جس میں زکاۃ واجب ہوئی ہو تو کمائے ہوئے مال میں بھی کوئی زکاۃ واجب نہیں ہو گی جب تک کہ اس پر سال نہ گزر جائے، اور اگر اسے ( پہلے سے نصاب کو پہنچے ہوئے ) مال پر سال گزرنے سے پہلے کوئی کمایا ہوا مال ملا تو وہ اس مال کے ساتھ جس میں زکاۃ واجب ہو گئی ہے، مال مستفاد کی بھی زکاۃ نکالے گا سفیان ثوری اور اہل کوفہ اسی کے قائل ہیں۔
Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kahtay hain jisay koi maal hasil ho to us par zakat nahin jab tak ke us ke han us maal par ek saal na guzar jaye. Imam Tirmidhi kahtay hain: 1. yeh (mauqoof) hadees Abdul-Rahman bin Zaid bin Aslam ki (marfoo) hadees se ziyaada sahih hai. 2. Ayyub, Obaidullah bin Umar aur degar kayi logoon ne Nafi se aur unhon ne ibn Umar se mauqoofan (hi) riwayat ki hai. 3. Abdul-Rahman bin Zaid bin Aslam hadees mein zaeef hain, Ahmad bin Hanbal, Ali bin Madini aur un ke alawa degar muhaddiseen ne in ki tad'eef ki hai woh kasrat se galtiyan kartay hain, 4. Sahaba e kuram mein se kayi logoon se marwi hai ke hasil shuda maal mein zakat nahin hai, jab tak ke us par saal na guzar jaye, Malik bin Anas, Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah isi ke qa'il hain, 5. baaz ahl e ilm kahtay hain ke jab aadmi ke pas pehlay se itna maal ho jis mein zakat wajib ho to hasil shuda maal mein bhi zakat wajib ho gi aur agar us ke pas hasil shuda maal ke alawa koi aur maal na ho jis mein zakat wajib hoai ho to kamaye huway maal mein bhi koi zakat wajib nahin ho gi jab tak ke us par saal na guzar jaye, aur agar usay (pehlay se nisab ko pahunchy huway) maal par saal guzarnay se pehlay koi kamaya hua maal mila to woh us maal ke sath jis mein zakat wajib ho gayi hai, maal mustafad ki bhi zakat nikaley ga Sufyan Thauri aur ahl e kufa isi ke qa'il hain.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ: مَنِ اسْتَفَادَ مَالًا فَلَا زَكَاةَ فِيهِ حَتَّى يَحُولَ عَلَيْهِ الْحَوْلُ عِنْدَ رَبِّهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: وَهَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَرَوَى أَيُّوبُ، وَعُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ مَوْقُوفًا، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ضَعِيفٌ فِي الْحَدِيثِ، ضَعَّفَهُ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، وَعَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ وَغَيْرُهُمَا مِنْ أَهْلِ الْحَدِيثِ، وَهُوَ كَثِيرُ الْغَلَطِ، وَقَدْ رُوِيَ عَنْ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنْ لَا زَكَاةَ فِي الْمَالِ الْمُسْتَفَادِ حَتَّى يَحُولَ عَلَيْهِ الْحَوْلُ، وَبِهِ يَقُولُ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، وَالشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاق، وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ: إِذَا كَانَ عِنْدَهُ مَالٌ تَجِبُ فِيهِ الزَّكَاةُ فَفِيهِ الزَّكَاةُ، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ عِنْدَهُ سِوَى الْمَالِ الْمُسْتَفَادِ مَا تَجِبُ فِيهِ الزَّكَاةُ لَمْ يَجِبْ عَلَيْهِ فِي الْمَالِ الْمُسْتَفَادِ زَكَاةٌ حَتَّى يَحُولَ عَلَيْهِ الْحَوْلُ، فَإِنِ اسْتَفَادَ مَالًا قَبْلَ أَنْ يَحُولَ عَلَيْهِ الْحَوْلُ فَإِنَّهُ يُزَكِّي الْمَالَ الْمُسْتَفَادَ مَعَ مَالِهِ الَّذِي وَجَبَتْ فِيهِ الزَّكَاةُ، وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ وَأَهْلُ الْكُوفَةِ.