7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
35
Chapter: What Has Been Related About Sadaqat al-Fitr
٣٥
باب مَا جَاءَ فِي صَدَقَةِ الْفِطْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
mālikun | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
ma‘nun | Ma'n ibn Isa al-Qazzaz | Thiqah Thabat |
isḥāq bn mūsá al-anṣārī | Ishaq ibn Musa al-Ansari | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
مَالِكٌ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
مَعْنٌ | معن بن عيسى القزاز | ثقة ثبت |
إِسْحَاق بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ | إسحاق بن موسى الأنصاري | ثقة متقن |
Jami` at-Tirmidhi 676
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) made Sadaqatul-Fitr of Ramadan an obligation, a sa’ of dried dates or a sa’ of barley, required upon every free person and slave, male and female among the Muslims. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ Malik reported the Hadith on this topic from Nafi', from Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), and he added in it, “among the Muslims” while others reported it from Nafi' and they did not mention “among the Muslims” in it. The people of knowledge differ over this, some of them say that when a man has some non-Muslim slaves then he does not pay Sadaqatul-Fir on their behalf. This is the opinion of Malik, Ash-Shafi'i, and Ahmad. Some of them said that he pays it on their behalf even if they are not Muslims, and this is the saying of Sufyan Ath-Thawri, Ibn Al Mubarak and Ishaq.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے رمضان کا صدقہ فطر ایک صاع کھجور یا ایک صاع جو مسلمانوں میں سے ہر آزاد اور غلام، مرد اور عورت پر فرض کیا ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- مالک نے بھی بطریق: «نافع عن ابن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» ایوب کی حدیث کی طرح روایت کی ہے البتہ اس میں «من المسلمين» کا اضافہ ہے۔ ۳- اور دیگر کئی لوگوں نے نافع سے روایت کی ہے، اس میں «من المسلمين» کا ذکر نہیں ہے، ۴- اہل علم کا اس سلسلے میں اختلاف ہے بعض کہتے ہیں کہ جب آدمی کے پاس غیر مسلم غلام ہوں تو وہ ان کا صدقہ فطر ادا نہیں کرے گا۔ یہی مالک، شافعی اور احمد کا قول ہے۔ اور بعض کہتے ہیں کہ وہ غلاموں کا صدقہ فطر ادا کرے گا خواہ وہ غیر مسلم ہی کیوں نہ ہوں، یہ ثوری، ابن مبارک اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے۔
``'Abd-al-Llah bin 'Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasul-Allah sallal-lahu 'alayhi wa sallam ne Ramadan ka sadaqah-e-fitr ek saa' khajoor ya ek saa' jo Musalmaanوں mein se har aazaad aur ghulam, mard aur 'aurat par farz kiya hai 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn 'Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees hasan sahih hai, 2. Malik ne bhi tariq: «Nafi' 'an Ibn 'Umar 'an an-Nabi sallal-lahu 'alayhi wa sallam» Aiyub ki hadees ki tarah riwayat ki hai balki is mein «min al-Muslimin» ka izalaf hai. 3. Aur degar kai logoon ne Nafi' se riwayat ki hai, is mein «min al-Muslimin» ka zikr nahin hai, 4. Ahl-e-'ilm ka is silsile mein ikhtilaf hai ba'z kehte hain ke jab aadimi ke pass ghair-Musilm ghulam hon to woh unka sadaqah-e-fitr ada nahin karega. Yahi Malik, Shafi'i aur Ahmad ka qoul hai. Aur ba'z kehte hain ke woh ghulamon ka sadaqah-e-fitr ada karega khawa woh ghair-Musilm hi kyon na hon, yeh Thouri, Ibn Mubarak aur Ishaq bin Raahwiyah ka qoul hai.
حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا مَعْنٌ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَرَضَ زَكَاةَ الْفِطْرِ مِنْ رَمَضَانَ، صَاعًا مِنْ تَمْرٍ أَوْ صَاعًا مِنْ شَعِيرٍ، عَلَى كُلِّ حُرٍّ أَوْ عَبْدٍ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَى مِنَ الْمُسْلِمِينَ . قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَرَوَى مَالِكٌ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَ حَدِيثِ أَيُّوبَ، وَزَادَ فِيهِ مِنَ الْمُسْلِمِينَ، وَرَوَاهُ غَيْرُ وَاحِدٍ عَنْ نَافِعٍ، وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ مِنَ الْمُسْلِمِينَ، وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي هَذَا، فَقَالَ بَعْضُهُمْ: إِذَا كَانَ لِلرَّجُلِ عَبِيدٌ غَيْرُ مُسْلِمِينَ لَمْ يُؤَدِّ عَنْهُمْ صَدَقَةَ الْفِطْرِ، وَهُوَ قَوْلُ مَالِكٍ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: يُؤَدِّي عَنْهُمْ وَإِنْ كَانُوا غَيْرَ مُسْلِمِينَ، وَهُوَ قَوْلُ الثَّوْرِيِّ، وَابْنِ الْمُبَارَكِ، وَإِسْحَاق.