8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


49
Chapter: What Has Been Related About The Permission To Not Fast The Day Of Ashura

٤٩
باب مَا جَاءَ فِي الرُّخْصَةِ فِي تَرْكِ صَوْمِ يَوْمِ عَاشُورَاءَ

Jami` at-Tirmidhi 753

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘Ashura was a day that the Quraish used to fast during Jahiliyyah, and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) used to fast it. But when (the fast of) Ramadan became obligatory, the Ramadan was the required and Ashura was left. So whoever wanted to, he fasted it, and whoever wanted to, he left it.’ There are narrations on this topic from Ibn Mas'ud, Qais bin Sa'd, Jabir bin Samurah, Ibn Umar, and Mu'awiyah (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is acted upon according to the people of knowledge, and it is a Sahih Hadith.’ They do not consider fasting the Day of Ashura required except for the one who desires to fast it due to the virtues that have been mentioned about it.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ عاشوراء ایک ایسا دن تھا کہ جس میں قریش زمانہ جاہلیت میں روزہ رکھتے تھے اور رسول اللہ ﷺ بھی اس دن روزہ رکھتے تھے، جب آپ مدینہ آئے تو اس دن آپ نے روزہ رکھا اور لوگوں کو بھی اس دن روزہ رکھنے کا حکم دیا، لیکن جب رمضان کے روزے فرض کئے گئے تو صرف رمضان ہی کے روزے فرض رہے اور آپ نے عاشوراء کا روزہ ترک کر دیا، تو جو چاہے اس دن روزہ رکھے اور جو چاہے نہ رکھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث صحیح ہے ۱؎، ۲- اس باب میں ابن مسعود، قیس بن سعد، جابر بن سمرہ، ابن عمر اور معاویہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا عمل عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث پر ہے، اور یہ حدیث صحیح ہے، یہ لوگ یوم عاشوراء کے روزے کو واجب نہیں سمجھتے، الا یہ کہ جو اس کی اس فضیلت کی وجہ سے جو ذکر کی گئی اس کی رغبت رکھے۔

Am-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Ashura aik aisa din tha ke jis mein Quraish zamana jahiliyat mein roza rakhte the aur Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) bhi is din roza rakhte the, jab aap Madina aaye to is din aap ne roza rakha aur logoon ko bhi is din roza rakhne ka hukm diya, lekin jab Ramzan ke roze farz kiye gaye to sirf Ramzan hi ke roze farz rahe aur aap ne Ashura ka roza tark kar diya, to jo chahe is din roza rakhe aur jo chahe na rakhe. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh Hadith sahih hai 1؎, 2. is bab mein Ibn Masood, Qais bin Saad, Jaber bin Samra, Ibn Umar aur Muawiyah (رضي الله تعالى عنه) se bhi Ahadith aai hain, 3. Ahl e ilm ka amal Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki Hadith par hai, aur yeh Hadith sahih hai, yeh log Youm Ashura ke roze ko wajib nahin samajhate, ala yeh ke jo is ki is fazilat ki wajah se jo zikr ki gai is ki raghbat rakhe.

حَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ إِسْحَاق الْهَمْدَانِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ كَانَ عَاشُورَاءُ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا قَدِمَ الْمَدِينَةَ صَامَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَمَرَ النَّاسَ بِصِيَامِهِ فَلَمَّا افْتُرِضَ رَمَضَانُ كَانَ رَمَضَانُ هُوَ الْفَرِيضَةُ وَتَرَكَ عَاشُورَاءَ، ‏‏‏‏‏‏فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ . وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَيْسِ بْنِ سَعْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَمُعَاوِيَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ عَلَى حَدِيثِ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ حَدِيثٌ صَحِيحٌ لَا يَرَوْنَ صِيَامَ يَوْمِ عَاشُورَاءَ وَاجِبًا إِلَّا مَنْ رَغِبَ فِي صِيَامِهِ لِمَا ذُكِرَ فِيهِ مِنَ الْفَضْلِ.