9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
10
Chapter: What Has Been Related About The Ifrad Hajj
١٠
باب مَا جَاءَ فِي إِفْرَادِ الْحَجِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi | Trustworthy, the best of his time |
‘abd al-raḥman bn al-qāsim | Abdul Rahman ibn al-Qasim al-Timi | Thiqah Thiqah (Trustworthy, Trustworthy) |
mālik bn anasin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
abū muṣ‘abin | Ahmad ibn Abi Bakr al-Qurashi | Thiqah (Reliable) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | القاسم بن محمد التيمي | ثقة أفضل أهل زمانه |
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ | عبد الرحمن بن القاسم التيمي | ثقة ثقة |
مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
أَبُو مُصْعَبٍ | أحمد بن أبي بكر القرشي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 820
Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed the Ifrad form of Hajj. There are narrations on this topic from Jabir and Ibn Umar (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge. It has been reported from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed the Ifrad Hajj as did Abu Bakr, Umar, and Uthman (رضي الله تعالى عنهم). That was narrated to us by Qutaibah, Abdullah bin Nafi' As Sa'igh narrated to us from Ubaidullah bin Umar, from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said that Ath-Thawri said, ‘if you perform Ifrad Hajj then that is fine, and if you perform Qiran Hajj then that is fine, and if you perform Tamattu Hajj then that is fine.’ Ash-Shafi'i said similarly, and he said, ‘to us the most recommended is Ifrad then Tamattu' then Qiran.’
Grade: Sahih
ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے حج افراد ۱؎ کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں جابر اور ابن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ۴- ابن عمر رضی الله عنہما سے بھی مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے حج افراد کیا، ابوبکر، عمر اور عثمان رضی الله عنہم نے بھی افراد کیا، ۵- ثوری کہتے ہیں کہ حج افراد کرو تو بھی بہتر ہے، حج قران کرو تو بھی بہتر ہے اور حج تمتع کرو تو بھی بہتر ہے۔ شافعی نے بھی اسی جیسی بات کہی، ۶- کہا: ہمیں سب سے زیادہ افراد پسند ہے پھر تمتع اور پھر قران۔
Am al-Mu'mineen A'ishah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke Rasul Allah Salla Allahu Alaihi Wasallam ne Hajj-e-Ifrad 1؎ kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. A'ishah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. Is baab mein Jaber aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi Ahadith aa'i hain, 3. Ba'az Ahl-e-Ilm ka isi par amal hai, 4. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi marwi hai ke Nabi-e-Akram Salla Allahu Alaihi Wasallam ne Hajj-e-Ifrad kiya, Abu Bakr, Umar aur Uthman (رضي الله تعالى عنه) ne bhi Ifrad kiya, 5. Thouri kehte hain ke Hajj-e-Ifrad karo to bhi behtar hai, Hajj-e-Qiran karo to bhi behtar hai aur Hajj-e-Tamattu karo to bhi behtar hai. Shafi'i ne bhi isi jaisi baat kahi, 6. Kaha: Hamein sab se ziada Ifrad pasand hai phir Tamattu aur phir Qiran.
حَدَّثَنَا أَبُو مُصْعَبٍ قِرَاءَةً، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَفْرَدَ الْحَجَّ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ جَابِرٍ، وَابْنِ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَائِشَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ. وَرُوِي عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَفْرَدَ الْحَجَّ . وَأَفْرَدَ أَبُو بَكْرٍ، وَعُمَرُ، وَعُثْمَانُ. حَدَّثَنَا بِذَلِكَ قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نَافِعٍ الصَّائِغُ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ بِهَذَا. قَالَ أَبُو عِيسَى: وقَالَ الثَّوْرِيُّ: إِنْ أَفْرَدْتَ الْحَجَّ فَحَسَنٌ وَإِنْ قَرَنْتَ فَحَسَنٌ وَإِنْ تَمَتَّعْتَ فَحَسَنٌ. وقَالَ الشَّافِعِيُّ مِثْلَهُ، وَقَالَ: أَحَبُّ إِلَيْنَا الْإِفْرَادُ ثُمَّ التَّمَتُّعُ ثُمَّ الْقِرَانُ.