9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


34
Chapter: What Has Been Related About Performing Raml From The (Black) Stone To The (Black) Stone

٣٤
باب مَا جَاءَ فِي الرَّمَلِ مِنَ الْحَجَرِ إِلَى الْحَجَرِ

Jami` at-Tirmidhi 857

Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed Raml from the (Black) Stone to the (Black) Stone for three (circuits), and he walked four (circuits). There is something about this from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Jabir (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith, and this is acted upon according to the people of knowledge.’ Ash-Shafi'i said, ‘If he avoids Raml on purpose then he has committed an offense but nothing is required from him, and if he does not perform Raml for the three circuits then he is not to perform Rami in the rest.’ Some of the people of knowledge say that the people of Makkah, and those who assume Ihram in it, are not required to perform Raml.


Grade: Sahih

جابر رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے حجر اسود سے حجر اسود تک تین پھیروں میں رمل ۱؎ کیا اور چار میں عام چل چلے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عمر رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے، ۳- اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ۴- شافعی کہتے ہیں: جب کوئی جان بوجھ کر رمل کرنا چھوڑ دے تو اس نے غلط کیا لیکن اس پر کوئی چیز واجب نہیں اور جب اس نے ابتدائی تین پھیروں میں رمل نہ کیا ہو تو باقی میں نہیں کرے گا، ۵- بعض اہل علم کہتے ہیں: اہل مکہ کے لیے رمل نہیں ہے اور نہ ہی اس پر جس نے مکہ سے احرام باندھا ہو۔

Jabir (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Hajar-e-Aswad se Hajar-e-Aswad tak teen pheeron mein Raml 1؎ kiya aur char mein aam chal chale. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Jabir (رضي الله تعالى عنه) ki hadees Hassan Sahih hai, 2. is bab mein Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi riwayat hai, 3. Ahl-e-Ilm ka isi par amal hai, 4. Shafi'i kehte hain: jab koi jaan boojh kar Raml karna chhod de to usne galat kiya lekin is par koi cheez wajib nahin aur jab usne ibtidai teen pheeron mein Raml nah kiya ho to baqi mein nah karega, 5. ba'az Ahl-e-Ilm kehte hain: Ahl-e-Makkah ke liye Raml nahin hai aur nah hi is par jisne Makkah se ihram bandha ho.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَابِرٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَمَلَ مِنْ الْحَجَرِ إِلَى الْحَجَرِ ثَلَاثًا وَمَشَى أَرْبَعًا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ إِذَا تَرَكَ الرَّمَلَ عَمْدًا فَقَدْ أَسَاءَ وَلَا شَيْءَ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا لَمْ يَرْمُلْ فِي الْأَشْوَاطِ الثَّلَاثَةِ لَمْ يَرْمُلْ فِيمَا بَقِيَ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ لَيْسَ عَلَى أَهْلِ مَكَّةَ رَمَلٌ وَلَا عَلَى مَنْ أَحْرَمَ مِنْهَا.