9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


35
Chapter: What Has Been Related About Touching The (Black) Stone And The Yemeni Corner And Not The Other Corner

٣٥
باب مَا جَاءَ فِي اسْتِلاَمِ الْحَجَرِ وَالرُّكْنِ الْيَمَانِي دُونَ مَا سِوَاهُمَا

Jami` at-Tirmidhi 858

Abu Tufail narrated that, ‘I was with Ibn Abbas, and Mu'awiyah (رضي الله تعالی عنہم), and they would not pass any corner without touching it.’ So Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) told him that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would not touch any besides the Black Stone and the Yemeni corner. And Mu'awiyah (رضي الله تعالى عنه) said that, ‘there is no part of the House that is untouchable.’ There is something about this from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon by most of the people of knowledge, one does not touch (any corner) but the Black Stone and the Yemeni corner.


Grade: Sahih

ابوالطفیل کہتے ہیں کہ میں ابن عباس رضی الله عنہما کے ساتھ تھا، معاویہ رضی الله عنہ جس رکن کے بھی پاس سے گزرتے، اس کا استلام کرتے ۱؎ تو ابن عباس نے ان سے کہا: نبی اکرم ﷺ نے حجر اسود اور رکن یمانی کے علاوہ کسی کا استلام نہیں کیا، اس پر معاویہ رضی الله عنہ نے کہا: بیت اللہ کی کوئی چیز چھوڑی جانے کے لائق نہیں ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عمر سے بھی روایت ہے، ۳- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ حجر اسود اور رکن یمانی کے علاوہ کسی کا استلام نہ کیا جائے۔

Abu Talib kehte hain ke main Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma ke sath tha, Muawiyah (رضي الله تعالى عنه)u jis rukun ke bhi pas se guzarte, us ka istlam karte 1؎ to Ibn Abbas ne un se kaha: Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Hajar Aswad aur Rukun Yamani ke alawa kisi ka istlam nahi kiya, is par Muawiyah (رضي الله تعالى عنه)u ne kaha: Baitullah ki koi cheez chhodi jane ke layak nahi 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Abbas ki hadees Hasan Sahih hai, 2. is bab mein Umar se bhi riwayat hai, 3. aksar ahl e ilm ka isi par amal hai ke Hajar Aswad aur Rukun Yamani ke alawa kisi ka istlam na kiya jaaye.

حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، وَمَعْمَرٌ، عَنْ ابْنِ خُثَيْمٍ، عَنْ أَبِي الطُّفَيْلِ، قَالَ:‏‏‏‏ كُنْتُ مَعَ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمُعَاوِيَةُ لَا يَمُرُّ بِرُكْنٍ إِلَّا اسْتَلَمَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُ ابْنُ عَبَّاسٍ:‏‏‏‏ إِنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَكُنْ يَسْتَلِمُ إِلَّا الْحَجَرَ الْأَسْوَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَالرُّكْنَ الْيَمَانِيَ فَقَالَ مُعَاوِيَةُ:‏‏‏‏ لَيْسَ شَيْءٌ مِنْ الْبَيْتِ مَهْجُورًا. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عُمَرَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏أَنْ لَا يَسْتَلِمَ إِلَّا الْحَجَرَ الْأَسْوَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَالرُّكْنَ الْيَمَانِيَ.