9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
46
Chapter: What Has Been Related About Salat In The Ka'bah
٤٦
باب مَا جَاءَ فِي الصَّلاَةِ فِي الْكَعْبَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
bilālin | Bilal ibn Rabah al-Habashi | Companion |
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
‘amrūun bn dīnārin | Amr ibn Dinar al-Juhani | Trustworthy, Firm |
ḥammād bn zaydin | Hammad ibn Zayd al-Azdi | Trustworthy, Upright, Jurist, Imam, Great, Famous |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
بِلَالٍ | بلال بن رباح الحبشي | صحابي |
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ | عمرو بن دينار الجمحي | ثقة ثبت |
حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ | حماد بن زيد الأزدي | ثقة ثبت فقيه إمام كبير مشهور |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 874
Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated from Bilal (رضي الله تعالى عنه) that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) performed Salat in the interior of the Ka'ba. And Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) said, ‘he did not perform Salat in it, but he said the Takbir.’ There are narrations on this topic from Usamah bin Zaid, Al-Fadl bin Abbas, Uthman bin Talhah, and Shaibah bin Uthman (رضئ هللا تعالی عنہم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Bilal (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith, and it is acted upon according to most of the people of knowledge, they did not see any harm in performing Salat inside the Ka'ba.’ Malik bin Anas said, ‘there is no harm in voluntary Salat inside the Ka'ba, and it is disliked performing the obligatory Salat inside the Ka'ba.’ Ash-Shafi'i said, ‘there is no harm in performing the obligatory or the voluntary Salat inside the Ka'ba because the rules for the voluntary and obligatory are the same in the case of purification and the Qiblah.’
Grade: Sahih
بلال رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے کعبہ کے اندر نماز پڑھی۔ جب کہ ابن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں: آپ نے نماز نہیں پڑھی بلکہ آپ نے صرف تکبیر کہی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- بلال رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں اسامہ بن زید، فضل بن عباس، عثمان بن طلحہ اور شیبہ بن عثمان رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ وہ کعبہ کے اندر نماز پڑھنے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے، ۴- مالک بن انس کہتے ہیں: کعبے میں نفل نماز پڑھنے میں کوئی حرج نہیں، اور انہوں نے کعبہ کے اندر فرض نماز پڑھنے کو مکروہ کہا ہے، ۵- شافعی کہتے ہیں: کعبہ کے اندر فرض اور نفل کوئی بھی نماز پڑھنے میں کوئی حرج نہیں اس لیے کہ نفل اور فرض کا حکم وضو اور قبلے کے بارے میں ایک ہی ہے۔
Bilal (رضي الله تعالى عنه) se Riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Ka'aba ke andar Namaz padhi. Jab ke Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain: Aap ne Namaz nahin padhi balke Aap ne sirf Takbir kahi. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Bilal (رضي الله تعالى عنه) ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. Is Bab mein Osama bin Zaid, Fazl bin Abbas, Usman bin Talha aur Shibah bin Usman (رضي الله تعالى عنه) se bhi Ahadith aayi hain, 3. Aksar Ahl-e-Ilm ka isi par Amal hai. Woh Ka'aba ke andar Namaz padhne mein koi Harj nahin samjhate, 4. Malik bin Anas kehte hain: Ka'aba mein Nafl Namaz padhne mein koi Harj nahin, aur unhon ne Ka'aba ke andar Farz Namaz padhne ko Makruh kaha hai, 5. Shafi'i kehte hain: Ka'aba ke andar Farz aur Nafl koi bhi Namaz padhne mein koi Harj nahin is liye ke Nafl aur Farz ka Hukm Wuzu aur Qibla ke bare mein ek hi hai.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنْ بِلَالٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى فِي جَوْفِ الْكَعْبَةِ . قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: لَمْ يُصَلِّ وَلَكِنَّهُ كَبَّرَ، قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ أُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ، وَالْفَضْلِ بْنِ عَبَّاسٍ، وَعُثْمَانَ بْنِ طَلْحَةَ، وَشَيْبَةَ بْنِ عُثْمَانَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ بِلَالٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ لَا يَرَوْنَ بِالصَّلَاةِ فِي الْكَعْبَةِ بَأْسًا، وقَالَ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ: لَا بَأْسَ بِالصَّلَاةِ النَّافِلَةِ فِي الْكَعْبَةِ، وَكَرِهَ أَنْ تُصَلَّى الْمَكْتُوبَةُ فِي الْكَعْبَةِ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: لَا بَأْسَ أَنْ تُصَلَّى الْمَكْتُوبَةُ وَالتَّطَوُّعُ فِي الْكَعْبَةِ، لِأَنَّ حُكْمَ النَّافِلَةِ وَالْمَكْتُوبَةِ فِي الطَّهَارَةِ وَالْقِبْلَةِ سَوَاءٌ.