9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
75
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked For Women To Shave
٧٥
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الْحَلْقِ لِلنِّسَاءِ
Jami` at-Tirmidhi 915
Another chain) from Khilas narrated similar Hadith as above (as Hadith # 107) but he did not mention "from Ali." Imam Tirmidhi said, ‘there is confusion in the Hadith of Ali (رضي الله تعالى عنه). This Hadith was reported from Hammad bin Salamah, from Qatadah (رضي الله تعالى عنه), from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), “The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited that a woman should shave her head.” This is acted upon according to the people of knowledge, they do not think that a woman is to shave, and they hold the view that she is to shorten.
Grade: صحيح
اس سند سے بھی خلاس سے اسی طرح مروی ہے، لیکن اس میں انہوں نے علی رضی الله عنہ کے واسطے کا ذکر نہیں کیا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی رضی الله عنہ کی حدیث میں اضطراب ہے، یہ حدیث حماد بن سلمہ سے بطریق: «قتادة عن عائشة أن النبي صلى الله عليه وسلم» مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے عورت کو اپنا سر مونڈانے سے منع فرمایا، ۲- اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ عورت کے لیے سر منڈانے کو درست نہیں سمجھتے ان کا خیال ہے کہ اس پر تقصیر ( بال کتروانا ) ہے۔
is sindh se bhi khalas se isi tarah marwi hai, lekin is mein unhon ne ali (رضي الله تعالى عنه) ke wastay ka zakr nahin kiya hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. ali (رضي الله تعالى عنه) ki hadees mein iztiraab hai, yeh hadees hamad bin salma se batarig: «Qatadah aan Ayesha an nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» marwi hai ke nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aurat ko apna sar mundaane se mana farmaaya, 2. ahl ilm ka isi par amal hai, woh aurat ke liye sar mundaane ko durust nahin samjhte un ka khyal hai ke is par taqseer ( baal katrwana ) hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ، عَنْ هَمَّامٍ، عَنْ خِلَاسٍ نَحْوَهُ، وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ عَنْ عَلِيٍّ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَلِيٍّ فِيهِ اضْطِرَابٌ، وَرُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى أَنْ تَحْلِقَ الْمَرْأَةُ رَأْسَهَا . وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ لَا يَرَوْنَ عَلَى الْمَرْأَةِ حَلْقًا، وَيَرَوْنَ أَنَّ عَلَيْهَا التَّقْصِيرَ.