9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


76
Chapter: What Has Been Related About One Who Shaved Before He Slaughtered, Or Offered The Sacrifice Before He Stoned

٧٦
باب مَا جَاءَ فِيمَنْ حَلَقَ قَبْلَ أَنْ يَذْبَحَ أَوْ نَحَرَ قَبْلَ أَنْ يَرْمِيَ

Jami` at-Tirmidhi 916

Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man asked the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم), ‘I shaved before slaughtering.’ So he said, ‘Slaughter, and there is no harm.’ Another man asked him, ‘I performed the sacrifice before stoning.’ He said, ‘Stone, and there is no harm.’ There are narrations on this topic from Ali, Jabir, Ibn Abbas, Ibn Umar, and Usamah bin Sharik (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abdullah bin Amr is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to most of the people of knowledge. It is the view of Ahmad and Ishaq. Some of the people of knowledge said when one performs a rite before another rite (out of order) then he is required to (offer a sacrifice).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ ایک شخص نے رسول اللہ ﷺ سے پوچھا کہ میں نے ذبح کرنے سے پہلے سر منڈا لیا؟ آپ نے فرمایا: ”اب ذبح کر لو کوئی حرج نہیں“ ایک دوسرے نے پوچھا: میں نے رمی سے پہلے نحر ( ذبح ) کر لیا ہے؟ آپ نے فرمایا: ”اب رمی کر لو کوئی حرج نہیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، جابر، ابن عباس، ابن عمر، اسامہ بن شریک رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ یہی احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۴- بعض اہل علم کہتے ہیں: اگر کسی نسک کو یعنی رمی یا نحر یا حلق وغیرہ میں سے کسی ایک کو دوسرے سے پہلے کر لے تو اس پر دم ( ذبیحہ ) لازم ہو گا ( مگر یہ بات بغیر دلیل کے ہے ) ۔

“Abdul-Allah bin Amr radhi-Allahu anhuma se riwayat hai ke aik shakhs ne rasool-Allah sall-Allahu alaihi wa sallam se poocha ke maine zabh karne se pehle sar mundwa liya? Aap ne farmaya: “Ab zabh kar lo koi harj nahin.” Aik doosre ne poocha: “Maine rami se pehle nahar (zabh) kar liya hai? Aap ne farmaya: “Ab rami kar lo koi harj nahin.” \n\n Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abdul-Allah bin Amr radhi-Allahu anhuma ki hadith hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ali, Jaber, Ibn Abbas, Ibn Umar, Usama bin Shariq radhi-Allahu anhum se bhi ahadith aai hain, 3. Aksar ahl-e-ilm ka isi par amal hai. Yahi Ahmad aur Ishaq bin Rahwiyah ka bhi qoul hai, 4. Baaz ahl-e-ilm kehte hain: Agar kisi nusk ko yani rami ya nahar ya halq waghera mein se kisi aik ko doosre se pehle kar le to is par dam (zabiha) lazim ho ga (magar yeh baat baghair dalil ke hai).”

حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ، وَابْنُ أَبِي عُمَرَ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عِيسَى بْنِ طَلْحَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، أَنَّ رَجُلًا سَأَلَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ حَلَقْتُ قَبْلَ أَنْ أَذْبَحَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ اذْبَحْ وَلَا حَرَجَ . وَسَأَلَهُ آخَرُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ نَحَرْتُ قَبْلَ أَنْ أَرْمِيَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ارْمِ وَلَا حَرَجَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَأُسَامَةَ بْنِ شَرِيكٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ إِذَا قَدَّمَ نُسُكًا قَبْلَ نُسُكٍ فَعَلَيْهِ دَمٌ.