9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


77
Chapter: What Has Been Related About Using Perfume When Ending Ihram Before The Visiting

٧٧
باب مَا جَاءَ فِي الطِّيبِ عِنْدَ الإِحْلاَلِ قَبْلَ الزِّيَارَةِ

Jami` at-Tirmidhi 917

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘I put perfume with musk in it on the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) before he assumed Ihram, and on the Day of An-Nahr before he performed Tawaf around the House.’ There is something related to this from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to most of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They held the view that when the Muhrim stones Jamrat Al-'Aqabah on the Day of An-Nahr, and he slaughters and shaves or shortens (his hair), then everything is lawful for him that was previously unlawful except for (relations with) women. This is the saying of Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. It has been reported that Umar bin Al-Khattab ( رضي الله تعالى عنه) said, ‘Everything is lawful for him except for women and perfume.’ Some of the people of knowledge, among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, followed this, and it is the view of the people of Al-Kufah.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں: میں نے رسول اللہ ﷺ کو آپ کے احرام باندھنے سے پہلے اور دسویں ذی الحجہ کو بیت اللہ کا طواف کرنے سے پہلے خوشبو لگائی جس میں مشک تھی ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عباس رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ محرم جب دسویں ذی الحجہ کو جمرہ عقبہ کی رمی کر لے، جانور ذبح کر لے، اور سر مونڈا لے یا بال کتروا لے تو اب اس کے لیے ہر وہ چیز حلال ہو گئی جو اس پر حرام تھی سوائے عورتوں کے۔ یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، ۴- عمر بن خطاب رضی الله عنہ سے مروی ہے کہ اس کے لیے ہر چیز حلال ہو گئی سوائے عورتوں اور خوشبو کے، ۵- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم اسی حدیث کی طرف گئے ہیں، اور یہی کوفہ والوں کا بھی قول ہے۔

Umm-ul-momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain: Main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko aap ke ehram bandhne se pahle aur daswin zi-ul-hijja ko Baitullah ka tawaf karne se pahle khushbu lagayi jis mein mushk thi 1‼. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi riwayat hai, 3. Sahaba e kuram wa ghairhum mein se aksar ahl-e-ilm ka isi par amal hai ke muhrim jab daswin zi-ul-hijja ko jumrah-e-aqba ki rami kar le, jaanwar zabh kar le, aur sar mundwa le ya baal katwa le to ab is ke liye har wo chiz halal ho gai jo is par haram thi siwai auraton ke. Yehi Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiya ka qoul hai, 4. Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) se marwi hai ke is ke liye har chiz halal ho gai siwai auraton aur khushbu ke, 5. Sahaba e kuram wa ghairhum mein se baaz ahl-e-ilm isi hadees ki taraf gaye hain, aur yehi Kuffa walon ka bhi qoul hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، أَخْبَرَنَا مَنْصُورٌ يَعْنِي ابْنَ زَاذَانَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ طَيَّبْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَبْلَ أَنْ يُحْرِمَ، ‏‏‏‏‏‏وَيَوْمَ النَّحْرِ قَبْلَ أَنْ يَطُوفَ بِالْبَيْتِ بِطِيبٍ فِيهِ مِسْكٌ . وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏يَرَوْنَ أَنَّ الْمُحْرِمَ إِذَا رَمَى جَمْرَةَ الْعَقَبَةِ يَوْمَ النَّحْرِ وَذَبَحَ وَحَلَقَ أَوْ قَصَّرَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَدْ حَلَّ لَهُ كُلُّ شَيْءٍ حَرُمَ عَلَيْهِ إِلَّا النِّسَاءَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ حَلَّ لَهُ كُلُّ شَيْءٍ إِلَّا النِّسَاءَ وَالطِّيبَ . وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَهْلِ الْكُوفَةِ.