9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


78
Chapter: What Has Been Related About Discontinuing The Talbiyah During Hajj

٧٨
باب مَا جَاءَ مَتَى تُقْطَعُ التَّلْبِيَةُ فِي الْحَجِّ

Jami` at-Tirmidhi 918

Al-Fadl bin Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘I was a companion rider with the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) from Jam to Mina. He did not cease saying the Talbiyah until stoning Jamrat Al-Aqabah.’ There are narrations on this topic from Ali, Ibn Mas'ud, and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Al Fadl (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. The Hajj pilgrim is not to discontinue the Talbiyah until stoning the Jamrah. This is the view of Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.


Grade: Sahih

فضل بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں: رسول اللہ ﷺ نے مجھے مزدلفہ سے منیٰ تک اپنا ردیف بنایا ( یعنی آپ مجھے اپنے پیچھے سواری پر بٹھا کر لے گئے ) آپ برابر تلبیہ کہتے رہے یہاں تک کہ آپ نے جمرہ ( عقبہ ) کی رمی کی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- فضل رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، ابن مسعود، اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اور صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ حاجی تلبیہ بند نہ کرے جب تک کہ جمرہ کی رمی نہ کر لے۔ یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے ۔

Fazl bin Abbas Radi Allahu anhuma kehte hain: Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mujhe Mazdalifah se Mina tak apna radeef banaya (yani aap mujhe apne peeche sawari par bitha kar le gaye) aap barabar Talbiyah kehte rahe yehan tak ke aap ne Jamra (aqba) ki rami ki. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Fazl Radi Allahu anhu ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. is bab mein Ali, Ibn Masood, aur Ibn Abbas Radi Allahu anhum se bhi Ahadith aai hain, 3. aur Sahaba e kuram wa ghairhum mein se ahl e ilm ka isi par amal hai ke Hajji Talbiyah band na kare jab tak ke Jamra ki rami na kar le. Yehi Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka bhi qoul hai 1؎.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، عَنْ ابْنِ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنْ الْفَضْلِ بْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ أَرْدَفَنِي رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ جَمْعٍ إِلَى مِنًى، ‏‏‏‏‏‏فَلَمْ يَزَلْ يُلَبِّي حَتَّى رَمَى الْجَمْرَةَ . وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ الْفَضْلِ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ الْحَاجَّ لَا يَقْطَعُ التَّلْبِيَةَ حَتَّى يَرْمِيَ الْجَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.