9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
79
Chapter: What Has Been Related About Discontinuing The Talbiyah During Umrah
٧٩
باب مَا جَاءَ مَتَى تُقْطَعُ التَّلْبِيَةُ فِي الْعُمْرَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘aṭā’in | Ata' ibn Abi Rabah al-Qurashi | Trustworthy, Content, Argument, Imam, Great Scholar |
ibn abī laylá | Muhammad ibn 'Abd al-Rahman al-Ansari | Weak in Hadith |
hushaymun | Hushaym ibn Bashir al-Salami | Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission. |
hannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عَطَاءٍ | عطاء بن أبي رباح القرشي | ثبت رضي حجة إمام كبير الشأن |
ابْنِ أَبِي لَيْلَى | محمد بن عبد الرحمن الأنصاري | ضعيف الحديث |
هُشَيْمٌ | هشيم بن بشير السلمي | ثقة ثبت كثير التدليس والإرسال الخفي |
هَنَّادٌ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 919
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would stop saying the Talbiyah during Umrah when he touched the (Black) Stone. There is something on this topic from Abdullah bin Amr. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith, and it is acted upon according to most of the people of knowledge.’ They said that the one performing Umrah does not discontinue the Talbiyah until he touches the (Black) Stone. Some of them said when he reaches the homes of Makkah he discontinues the Talbiyah. But the Hadith of the Prophet(صلى الله عليه وآله وسلم) is acted upon, and it is the view of Sufyan, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.
Grade: صحيح
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے مرفوعاً روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ عمرہ میں تلبیہ پکارنا اس وقت بند کرتے جب حجر اسود کا استلام کر لیتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما سے بھی روایت ہے، ۳- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ کہتے ہیں کہ عمرہ کرنے والا شخص تلبیہ بند نہ کرے جب تک کہ حجر اسود کا استلام نہ کر لے، ۴- بعض کہتے ہیں کہ جب مکے کے گھروں یعنی مکہ کی آبادی میں پہنچ جائے تو تلبیہ پکارنا بند کر دے۔ لیکن عمل نبی اکرم ﷺ کی ( مذکورہ ) حدیث پر ہے۔ یہی سفیان، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں۔
``Abd-al-laah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se marfu'an riwayat hai ke Nabi-e-Akram sallal laahu 'alayhi wa sallam umrah mein talbiyah pukarna us waqt band karte jab Hajar-e-Aswad ka istlam kar lete. \n\n Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein 'Abd-al-laah bin 'Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi riwayat hai, 3. aksar ahl-e-'ilm ka isi par amal hai, woh kehte hain ke umrah karne wala shakhs talbiyah band nah kare jab tak ke Hajar-e-Aswad ka istlam nah kar le, 4. ba'az kehte hain ke jab Makkah ke gharon yani Makkah ki aabadi mein pahunch jaye to talbiyah pukarna band kar de. Lekin amal Nabi-e-Akram sallal laahu 'alayhi wa sallam ki ( mazkoor ) hadees par hai. Yahi Sufyan, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah bhi kehte hain.``
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، عَنْ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ عَطَاءٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ يَرْفَعُ الْحَدِيثَ أَنَّهُ كَانَ يُمْسِكُ عَنِ التَّلْبِيَةِ فِي الْعُمْرَةِ إِذَا اسْتَلَمَ الْحَجَرَ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، قَالُوا: لَا يَقْطَعُ الْمُعْتَمِرُ التَّلْبِيَةَ حَتَّى يَسْتَلِمَ الْحَجَرَ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: إِذَا انْتَهَى إِلَى بُيُوتِ مَكَّةَ قَطَعَ التَّلْبِيَةَ، وَالْعَمَلُ عَلَى حَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ، وَالشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاق.