9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


80
Chapter: What Has Been Related About The Visiting Tawaf During The Night

٨٠
باب مَا جَاءَ فِي طَوَافِ الزِّيَارَةِ بِاللَّيْلِ

NameFameRank
wa‘ā’ishah Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq Sahabi
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
abī al-zubayr Muhammad ibn Muslim al-Qurashi Truthful, but he practices Tadlis
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 920

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) delayed the visiting Tawaf until the night. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan (Sahih).’ Some of the people of knowledge have allowed for one to delay the visiting Tawaf until the night, some of them considered it recommended that the visiting be done on the Day of An-Nahr, and some of them were not as restrictive with its delay, even up to the last of the days of Mina.


Grade: صحيح

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما اور ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے طواف زیارت کو رات تک مؤخر کیا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے ۲؎، ۲- بعض اہل علم نے طواف زیارت کو رات تک مؤخر کرنے کی اجازت دی ہے۔ اور بعض نے دسویں ذی الحجہ کو طواف زیارت کرنے کو مستحب قرار دیا ہے، لیکن بعض نے اُسے منیٰ کے آخری دن تک مؤخر کرنے کی گنجائش رکھی ہے۔

“Abdullaah bin Abbas radhiAllahu anhuma aur Ummul Momineen Aaishah radhiAllahu anha se riwayat hai ke Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Tawaf e Ziyarat ko raat tak mu’akhar kiya 1٠٠. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadeeth hasan sahih hai 2٠٠, 2. baaz ahl e ilm ne Tawaf e Ziyarat ko raat tak mu’akhar karne ki ijazat di hai. Aur baaz ne dasween Zilhajja ko Tawaf e Ziyarat karne ko mustahab qarar diya hai, lekin baaz ne usse Mina ke aakhiri din tak mu’akhar karne ki gunjaish rakhi hai.”

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَعَائِشَةَ، أن النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَّرَ طَوَافَ الزِّيَارَةِ إِلَى اللَّيْلِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي أَنْ يُؤَخَّرَ طَوَافُ الزِّيَارَةِ إِلَى اللَّيْلِ، ‏‏‏‏‏‏وَاسْتَحَبَّ بَعْضُهُمْ أَنْ يَزُورَ يَوْمَ النَّحْرِ، ‏‏‏‏‏‏وَوَسَّعَ بَعْضُهُمْ أَنْ يُؤَخَّرَ وَلَوْ إِلَى آخِرِ أَيَّامِ مِنًى