9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


81
Chapter: What Has Been Related About Camping At Al-Abtah

٨١
باب مَا جَاءَ فِي نُزُولِ الأَبْطَحِ

Jami` at-Tirmidhi 921

Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم), Abu Bakr, Umar, and Uthman (رضي الله تعالى عنهم) would camp at Al-Abtah. There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), Abu Rafi', and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Gharib Hadith.’ We only know of it from the narration of Abdur-Razzaq from Ubaidullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه). Some of the people considered it recommended to camp at Al-Abtab without considering it necessary except for one who would like to do that. Ash-Shafi'i said, “Camping at Al-Abtah does not represent any of the rites, it is only a place that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) camped at.”


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ ، ابوبکر، عمر، اور عثمان رضی الله عنہم ابطح ۱؎ میں قیام کرتے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر کی حدیث حسن صحیح غریب ہے۔ ہم اسے صرف عبدالرزاق کی سند سے جانتے ہیں، وہ عبیداللہ بن عمر سے روایت کرتے ہیں، ۲- اس باب میں عائشہ، ابورافع اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم نے ابطح میں قیام کو مستحب قرار دیا ہے، واجب نہیں، جو چاہے وہاں قیام کرے، ۴- شافعی کہتے ہیں: ابطح کا قیام حج کے مناسک میں سے نہیں ہے۔ یہ تو بس ایک مقام ہے جہاں نبی اکرم ﷺ نے قیام فرمایا۔

Abdul'llah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم), Abu Bakr, Umar, aur Usman (رضي الله تعالى عنه) Abtah mein qiyaam karte they. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Umar ki hadees Hasan Sahih Garib hai. Hum isay sirf Abdul Razzaq ki sand se jaante hain, wo Ubaidullah bin Umar se riwayat karte hain, 2. is bab mein Ayesha, Abu Rafi aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. baaz Ahl-e-ilm ne Abtah mein qiyaam ko mustahab qarar diya hai, wajib nahin, jo chahe wohan qiyaam kare, 4. Shafi'i kehte hain: Abtah ka qiyaam Hajj ke manasik mein se nahin hai. Yeh to bas ek maqam hai jahan Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne qiyaam farmaya.

حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَبُو بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعُمَرُ، ‏‏‏‏‏‏وَعُثْمَانُ يَنْزِلُونَ الْأَبْطَحَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي رَافِعٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ صَحِيحٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّمَا نَعْرِفُهُ مِنْ حَدِيثِ عَبْدِ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدِ اسْتَحَبَّ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ نُزُولَ الْأَبْطَحِ مِنْ غَيْرِ أَنْ يَرَوْا ذَلِكَ وَاجِبًا إِلَّا مَنْ أَحَبَّ ذَلِكَ. قَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ وَنُزُولُ الْأَبْطَحِ لَيْسَ مِنَ النُّسُكِ فِي شَيْءٍ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّمَا هُوَ مَنْزِلٌ نَزَلَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.