9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
84
Chapter: The Talbiyah On Behalf Of Women And Stoning On Behalf Of Boys
٨٤
باب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī al-zubayr | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
ash‘ath bn sawwārin | Ash'ath ibn Sawwar al-Kindi | Weak in Hadith |
ibn numayrin | Abdullah ibn Numayr al-Hamdani | Trustworthy Hadith narrator from the people of the Sunnah |
muḥammad bn ismā‘īl al-wāsiṭī | Muhammad ibn Isma'il al-Hasani | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِي الزُّبَيْرِ | محمد بن مسلم القرشي | صدوق إلا أنه يدلس |
أَشْعَثَ بْنِ سَوَّارٍ | أشعث بن سوار الكندي | ضعيف الحديث |
ابْنَ نُمَيْرٍ | عبد الله بن نمير الهمداني | ثقة صاحب حديث من أهل السنة |
مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيل الْوَاسِطِيُّ | محمد بن إسماعيل الحساني | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 927
Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘when we performed our Hajj with the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) we would say the Talbiyah for the women and we would stone for the boys.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know of it except through this route.’ The people of knowledge have agreed that the Talbiyah is not to be said for a woman by others, rather she says the Talbiyah for herself, and it is disliked for her to raise her voice with the Talbiyah.
Grade: صحيح
جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ جب ہم نے نبی اکرم ﷺ کے ساتھ حج کیا تو ہم عورتوں کی طرف سے تلبیہ کہتے اور بچوں کی طرف سے رمی کرتے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ہم اسے صرف اسی طریق سے جانتے ہیں، ۲- اہل علم کا اس بات پر اتفاق ہے کہ عورت کی طرف سے کوئی دوسرا تلبیہ نہیں کہے گا، بلکہ وہ خود ہی تلبیہ کہے گی البتہ اس کے لیے تلبیہ میں آواز بلند کرنا مکروہ ہے۔
Jabir (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke jab hum ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath Hajj kiya to hum auraton ki taraf se Talbiyah kehte aur bachon ki taraf se Rami karte the. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ye Hadith Garib hai, hum ise sirf isi tareeqe se jaante hain, 2. Ahal-e-ilm ka is baat par ittefaq hai ke aurat ki taraf se koi doosra Talbiyah nahi kahega, balke woh khud hi Talbiyah kahegi balke iske liye Talbiyah mein aawaz buland karna Makruh hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيل الْوَاسِطِيُّ، قَال: سَمِعْتُ ابْنَ نُمَيْرٍ، عَنْ أَشْعَثَ بْنِ سَوَّارٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ: كُنَّا إِذَا حَجَجْنَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَكُنَّا نُلَبِّي عَنِ النِّسَاءِ وَنَرْمِي عَنِ الصِّبْيَانِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَقَدْ أَجْمَعَ أَهْلُ الْعِلْمِ عَلَى أَنَّ الْمَرْأَةَ لَا يُلَبِّي عَنْهَا غَيْرُهَا بَلْ هِيَ تُلَبِّي عَنْ نَفْسِهَا، وَيُكْرَهُ لَهَا رَفْعُ الصَّوْتِ بِالتَّلْبِيَةِ.