9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
88
Chapter: What Has Been Related About Umrah: Is It Required Or Not?
٨٨
باب مَا جَاءَ فِي الْعُمْرَةِ أَوَاجِبَةٌ هِيَ أَمْ لاَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
muḥammad bn al-munkadir | Muhammad ibn Al-Munkadir Al-Qurashi | Trustworthy |
al-ḥajjāj | Al-Hajjaj ibn Artah An-Nakha'i | Truthful, many mistakes and Tadlis |
‘umar bn ‘alīyin | Umar ibn Ali al-Muqaddami | Trustworthy, but he frequently concealed the identity of his narrators. |
muḥammad bn ‘abd al-‘lá al-ṣan‘ānī | Muhammad ibn Abd al-A'la al-Qaysi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
مُحَمَّدِ بْنِ الْمُنْكَدِرِ | محمد بن المنكدر القرشي | ثقة |
الْحَجَّاجِ | الحجاج بن أرطاة النخعي | صدوق كثير الخطأ والتدليس |
عُمَرُ بْنُ عَلِيٍّ | عمر بن علي المقدمي | ثقة وكان يدلس كثيرا |
مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْأَعْلَى الصَّنْعَانِيُّ | محمد بن عبد الأعلى القيسي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 931
Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was asked about whether Umrah was obligatory? He said, ‘No. But if you perform Umrah it is more virtuous.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ It is the view of some of the people of knowledge. They said, ‘Umrah is not obligatory.’ It has been said that they are two Hajj, The Greater Hajj of the Day of An-Nahr and the Lesser Hajj of Umrah. Ash-Shafi'i said, ‘Umrah is a Sunnah about which we do not know anyone who permitted leaving it, and there is nothing confirmed about it stating that it is merely voluntary and optional.’ He said, ‘it has been reported from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) [with a chain] but it is weak, the like of which proof is not established upon. And it has reached us that Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) considered it obligatory. Imam Tirmidhi said, ‘All of it is the statement of Ash-Shafi'i.
Grade: Da'if
جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ سے عمرے کے بارے میں پوچھا گیا: کیا یہ واجب ہے؟ آپ نے فرمایا: ”نہیں، لیکن عمرہ کرنا بہتر ہے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور یہی بعض اہل علم کا قول ہے، وہ کہتے ہیں کہ عمرہ واجب نہیں ہے، ۳- اور یہ بھی کہا جاتا ہے کہ حج دو ہیں: ایک حج اکبر ہے جو یوم نحر ( دسویں ذی الحجہ کو ) ہوتا ہے اور دوسرا حج اصغر ہے جسے عمرہ کہتے ہیں، ۴- شافعی کہتے ہیں: عمرہ ( کا وجوب ) سنت سے ثابت ہے، ہم کسی ایسے شخص کو نہیں جانتے جس نے اسے چھوڑنے کی اجازت دی ہو۔ اور اس کے نفل ہونے کے سلسلے میں کوئی چیز ثابت نہیں ہے۔ نبی اکرم ﷺ سے جس سند سے ( نفل ہونا ) مروی ہے وہ ضعیف ہے۔ اس جیسی حدیث سے حجت نہیں پکڑی جا سکتی، اور ہم تک یہ بات بھی پہنچی ہے کہ ابن عباس رضی الله عنہما اسے واجب قرار دیتے تھے۔ یہ سب شافعی کا کلام ہے۔
Jaber (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se Umre ke bare mein poocha gaya: kya yeh wajib hai? Aap ne farmaya: "Nahin, lekin Umra karna behtar hai" 1،. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh Hadith Hasan Sahih hai, 2. aur yeh hi baaz Ahl-e-Ilm ka qoul hai, woh kehte hain ke Umra wajib nahin hai, 3. aur yeh bhi kaha jata hai ke Hajj do hain: ek Hajj Akbar hai jo Youm-e-Nahr ( Daswin Zi-al-Hijja ko ) hota hai aur dusra Hajj Asghar hai jise Umra kehte hain, 4. Shafi'i kehte hain: Umra ( ka Wajub ) sunnat se sabit hai, hum kisi aise shakhs ko nahin jante jisne ise chhodne ki ijazat di ho. Aur is ke nafil hone ke silsile mein koi cheez sabit nahin hai. Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se jis sanad se ( nafil hona ) marwi hai woh za'eef hai. Is jaisi hadith se hujjat nahin pakri ja sakti, aur hum tak yeh baat bhi pahunchi hai ke Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ise wajib qarar dete the. Yeh sab Shafi'i ka kalam hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْأَعْلَى الصَّنْعَانِيُّ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ عَلِيٍّ، عَنْ الْحَجَّاجِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُنْكَدِرِ، عَنْ جَابِرٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سُئِلَ عَنِ الْعُمْرَةِ أَوَاجِبَةٌ هِيَ ؟ قَالَ: لَا، وَأَنْ تَعْتَمِرُوا هُوَ أَفْضَلُ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَهُوَ قَوْلُ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، قَالُوا: الْعُمْرَةُ لَيْسَتْ بِوَاجِبَةٍ. وَكَانَ يُقَالُ: هُمَا حَجَّانِ: الْحَجُّ الْأَكْبَرُ يَوْمُ النَّحْرِ، وَالْحَجُّ الْأَصْغَرُ الْعُمْرَةُ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: الْعُمْرَةُ سُنَّةٌ، لَا نَعْلَمُ أَحَدًا رَخَّصَ فِي تَرْكِهَا، وَلَيْسَ فِيهَا شَيْءٌ ثَابِتٌ بِأَنَّهَا تَطَوُّعٌ، وَقَدْ رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِإِسْنَادٍ، وَهُوَ ضَعِيفٌ لَا تَقُومُ بِمِثْلِهِ الْحُجَّةُ، وَقَدْ بَلَغَنَا عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّهُ كَانَ يُوجِبُهَا. قَالَ أَبُو عِيسَى: كُلُّهُ كَلَامُ الشَّافِعِيِّ.