9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


105
Chapter: What Has Been Related About The Muhrim Who Dies In His Ihram

١٠٥
باب مَا جَاءَ فِي الْمُحْرِمِ يَمُوتُ فِي إِحْرَامِهِ

Jami` at-Tirmidhi 951

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘we were with the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) on a journey when he saw a man fall from his camel, his neck was broken and he died, and he was a Muhrim. So the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘wash him with water and Sidr, and shroud him in his garments, and do not cover his head. For indeed he will be resurrected on the Day of Judgment saying the Talbiyah.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge. It is the saying of Sufyan Ath-Thawri, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Some of the people of knowledge said that when the Muhrim dies his Ihram ends, and what is to be done with a non-Muhrim is what is to be done with him.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ہم لوگ ایک سفر میں نبی اکرم ﷺ کے ساتھ تھے، آپ نے دیکھا کہ ایک شخص اپنے اونٹ سے گر پڑا، اس کی گردن ٹوٹ گئی اور وہ مر گیا وہ محرم تھا، تو آپ ﷺ نے فرمایا: ”اسے پانی اور بیری کے پتوں سے غسل دو اور اسے اس کے انہی ( احرام کے ) دونوں کپڑوں میں کفناؤ اور اس کا سر نہ چھپاؤ، اس لیے کہ وہ قیامت کے دن تلبیہ پکارتا ہوا اٹھایا جائے گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ یہی سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۳- بعض اہل علم کہتے ہیں کہ جب محرم مر جاتا ہے تو اس کا احرام ختم ہو جاتا ہے، اور اس کے ساتھ بھی وہی سب کچھ کیا جائے گا جو غیر محرم کے ساتھ کیا جاتا ہے ۔

Abdul'Allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke hum log ek safar mein Nabi Akram صلی اللہ علیہ وسلم ke sath the, aap ne dekha ke ek shakhs apne unt se gir pada, us ki gardan tut gai aur woh mar gaya woh muharram tha, to aap صلی اللہ علیہ وسلم ne farmaya: “Isse pani aur beri ke patton se ghusl do aur isse us ke inhi ( ahram ke ) donon kapron mein kafnao aur is ka sir na chupao, is liye ke woh qiyaamat ke din talbiyah pukarta hua uthaya jayega”۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith hasan sahih hai, 2. baaz ahl-e ilm ka issi per amal hai. Yehi Sufyan Thauri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah ka bhi qoul hai, 3. baaz ahl-e ilm kehte hain ke jab muharram mar jata hai to us ka ahram khatam ho jata hai, aur us ke sath bhi woh sab kuchh kiya jayega jo ghair muharram ke sath kiya jata hai 1؎۔

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ كُنَّا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي سَفَرٍ فَرَأَى رَجُلًا قَدْ سَقَطَ مِنْ بَعِيرِهِ فَوُقِصَ فَمَاتَ وَهُوَ مُحْرِمٌ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ اغْسِلُوهُ بِمَاءٍ وَسِدْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَكَفِّنُوهُ فِي ثَوْبَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا تُخَمِّرُوا رَأْسَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنَّهُ يُبْعَثُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ يُهِلُّ أَوْ يُلَبِّي . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ إِذَا مَاتَ الْمُحْرِمُ انْقَطَعَ إِحْرَامُهُ وَيُصْنَعُ بِهِ كَمَا يُصْنَعُ بِغَيْرِ الْمُحْرِمِ.