10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


12
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Announce One's Death (An-Na'i)

١٢
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ النَّعْىِ

Jami` at-Tirmidhi 985

Another chain) from Abdullah (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) similar to the above Hadith (Hadith # 020), but he did not narrate it in Marfu form, and he did not mention in it, “An-Na'i is announcing of one's death”. Imam Tirmidhi said, ‘this is more correct than the narration of Anbasah from Abu Hamzah (above Hadith).’ Abu Hamzah is Maimun AlA'war, and he is not strong according to the people of Hadith. Imam Tirmidi said, ‘the Hadith of Abdullah (رضي الله تعالى عنه) is a (Hasan) Gharib Hadith.’ Some of the people of knowledge disliked An-Na'i. To them, An-Na'i is when it is announced among the people that so-and-so has died, so that they can attend his funeral. Some of the people of knowledge said that there is no harm in a man informing his relatives and his brethren. It has been related that Ibrahim said, “There is no harm if a man informs his relatives”.


Grade: Da'if

اس سند سے بھی عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ سے اسی طرح مروی ہے، اور راوی نے اسے مرفوع نہیں کیا ہے۔ اور اس نے اس میں اس کا بھی ذکر نہیں کیا ہے کہ ” «نعی» موت کے اعلان کا نام ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- یہ عنبسہ کی حدیث سے جسے انہوں نے ابوحمزہ سے روایت کیا ہے زیادہ صحیح ہے، ۳- ابوحمزہ ہی میمون اعور ہیں، یہ اہل حدیث کے نزدیک قوی نہیں ہیں، ۴- بعض اہل علم نے «نعی» کو مکروہ قرار دیا ہے، ان کے نزدیک «نعی» یہ ہے کہ لوگوں میں اعلان کیا جائے کہ فلاں مر گیا ہے تاکہ اس کے جنازے میں شرکت کریں، ۵- بعض اہل علم کہتے ہیں: اس میں کوئی حرج نہیں کہ اس کے رشتے داروں اور اس کے بھائیوں کو اس کے مرنے کی خبر دی جائے، ۶- ابراہیم نخعی کہتے ہیں کہ اس میں کوئی حرج نہیں کہ آدمی کو اس کے اپنے کسی قرابت دار کے مرنے کی خبر دی جائے۔

is sind se bhi `Abdullah ibn mas'ud radiy-allah `anhu se isi tarah marwi hai, aur ravi ne ise marfu` nahin kiya hai. aur us ne is mein is ka bhi zikr nahin kiya hai ke " «na`i» maut ke `ilan ka naam hai". Imam Tirmidhi kehte hain: 1. `Abdullah ibn mas'ud radiy-allah `anhu ki hadith hasan gharib hai, 2. yeh `anbasah ki hadith se jise unhon ne abuhamzah se riwayat kiya hai ziyadah sahih hai, 3. abuhamzah hi maimon `awr hain, yeh ahl-e-hadith ke nazdik qawi nahin hain, 4. ba`az ahl-e-`ilm ne «na`i» ko makruh qarar diya hai, un ke nazdik «na`i» yeh hai ke logoon mein `ilan kiya jaaye ke flan mar gaya hai taake us ke janaze mein shirk karain, 5. ba`az ahl-e-`ilm kehte hain: is mein koi harj nahin ke us ke rishthe-daron aur us ke bhaiyon ko us ke marne ki khabar di jaaye, 6. ibrahim nakh`i kehte hain ke is mein koi harj nahin ke aadam ko is ke apne kisi qarabat-dar ke marne ki khabar di jaaye.

حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْوَلِيدِ الْعَدَنِيُّ، عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، عَنْ أَبِي حَمْزَةَ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَلْقَمَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ نَحْوَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَرْفَعْهُ وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏وَالنَّعْيُ أَذَانٌ بِالْمَيِّتِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَهَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو حَمْزَةَ هُوَ:‏‏‏‏ مَيْمُونٌ الْأَعْوَرُ وَلَيْسَ هُوَ بِالْقَوِيِّ عِنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ 12 أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ كَرِهَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ النَّعْيَ، ‏‏‏‏‏‏وَالنَّعْيُ عِنْدَهُمْ أَنْ يُنَادَى فِي النَّاسِ أَنَّ فُلَانًا مَاتَ لِيَشْهَدُوا جَنَازَتَهُ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ أَنْ يُعْلِمَ أَهْلَ قَرَابَتِهِ وَإِخْوَانَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَرُوِيَ عَنْ إِبْرَاهِيمَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ بِأَنْ يُعْلِمَ الرَّجُلُ قَرَابَتَهُ.