11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك


615
Chapter: Touching The Other Corners

٦١٥
باب اسْتِلاَمِ الأَرْكَانِ

Sunan Abi Dawud 1875

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) was informed about the statement of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) that a part of al-Hijr is included in the magnitude of the Ka'bah. Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘By Allah ( ََّّ وَ جَلعَز), I think that she must have heard it from the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم). I think that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) had not given up touching both of them but for the reason that they were not on the foundation of the House (the Ka'bah), nor did the people circumambulate (the House) beyond al-Hijr for this reason.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ انہیں ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کا یہ قول معلوم ہوا کہ حطیم کا ایک حصہ بیت اللہ میں شامل ہے، تو ابن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا: اللہ کی قسم! میرا گمان ہے کہ ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا نے اسے ضرور رسول اللہ ﷺ سے سنا ہو گا، میں سمجھتا ہوں کہ رسول اللہ ﷺ نے ان ( رکن عراقی اور رکن شامی ) کا استلام بھی اسی لیے چھوڑا ہو گا کہ یہ بیت اللہ کی اصلی بنیادوں پر نہ تھے اور اسی وجہ سے لوگ حطیم ۱؎ کے پیچھے سے طواف کرتے تھے۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke unhen ummul momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ka yeh qoul maloom hua ke Hatime ka ek hissa Bait-ul-lah mein shamil hai, to Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: Allah ki qasam! Mera guman hai ke ummul momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne ise zarur Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se suna hoga, main samjhta hoon ke Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne in (Rukn Iraqi aur Rukn Shami) ka istalam bhi isi liye chhora hoga ke yeh Bait-ul-lah ki asli baniyadoon par nah the aur isi wajah se log Hatime 1؎ ke pichhe se tawaf karte the.

حَدَّثَنَا مَخْلَدُ بْنُ خَالِدٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَالِمٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏ أَنَّهُ أُخْبِرَ بِقَوْلِعَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، ‏‏‏‏‏‏إِنَّ الْحِجْرَ بَعْضُهُ مِنْ الْبَيْتِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ ابْنُ عُمَرَ:‏‏‏‏ وَاللَّهِ إِنِّي لَأَظُنُّ عَائِشَةَ إِنْ كَانَتْ سَمِعَتْ هَذَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏إِنِّي لَأَظُنُّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَتْرُكِ اسْتِلَامَهُمَا إِلَّا أَنَّهُمَا لَيْسَا عَلَى قَوَاعِدِ الْبَيْتِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا طَافَ النَّاسُ وَرَاءَ الْحِجْرِ إِلَّا لِذَلِكَ .