11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك


624
Chapter: The Description Of The Prophet's (saws) Hajj

٦٢٤
باب صِفَةِ حَجَّةِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم

Sunan Abi Dawud 1906

Ja’far bin Muhammad narrated on the authority of his father that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prayed the noon and the afternoon prayers with one Adhan and two Iqamah at Arafah and he did not offer supererogatory prayers between them. He prayed the sunset and night prayers at Al Muzdalifah with one Adhan and two Iqamah and he did not offer supererogatory prayers between them. Imam Abu Dawood said, ‘this tradition has been narrated by Hatim bin Isma’il as a part of the lengthy tradition. Muhammad bin Ali Al Ju’fi narrated it from Ja’far from his father on the authority of Jabir (رضي الله تعالى عنه), like the tradition transmitted by Hatim bin Isma’il. But this version has, “He offered the sunset and night prayers with one Adhan and one Iqamah”.


Grade: Sahih

جعفر بن محمد اپنے والد محمد باقر سے روایت کرتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے عرفات میں ظہر اور عصر ایک اذان سے پڑھی، ان کے درمیان کوئی نفل نہیں پڑھی، البتہ اقامت دو تھیں، اور مغرب و عشاء جمع ( مزدلفہ ) میں ایک اذان اور دو اقامتوں سے پڑھی، ان کے درمیان بھی کوئی نفل نہیں پڑھی۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اس حدیث کو حاتم بن اسماعیل نے ایک لمبی حدیث میں مسنداً بیان کیا ہے اور حاتم بن اسماعیل کی طرح اسے محمد بن علی الجعفی نے جعفر سے، اور جعفر نے اپنے والد محمد سے، محمد نے جابر رضی اللہ عنہ سے روایت کیا ہے البتہ اس میں یہ الفاظ ہیں کہ آپ نے مغرب اور عشاء ایک اذان اور ایک اقامت سے پڑھی ۱؎ ۔

Ja'far bin Muhammad apne wald Muhammad Baqir se riwayat karte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Arafat mein Zuhr aur Asr aik azan se padhi, in ke darmiyan koi nafil nahin padhi, balke iqamat do thi, aur Maghrib wa Isha' jam (Mazdalifah) mein aik azan aur do iqamaton se padhi, in ke darmiyan bhi koi nafil nahin padhi. Abu Dawud kehte hain: Is hadith ko Hatim bin Isma'il ne aik lambi hadith mein musnadah bayan kiya hai aur Hatim bin Isma'il ki tarah ise Muhammad bin Ali al-Ja'fi ne Ja'far se, aur Ja'far ne apne wald Muhammad se, Muhammad ne Jabir Radhiallahu anhu se riwayat kiya hai balke is mein yeh alfaz hain ke aap ne Maghrib aur Isha' aik azan aur aik iqamat se padhi 1؎ .

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ يَعْنِي ابْنَ بِلَالٍ. ح وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ الْمَعْنَى وَاحِدٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏ أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ بِأَذَانٍ وَاحِدٍ بِعَرَفَةَ وَلَمْ يُسَبِّحْ بَيْنَهُمَا وَإِقَامَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏وَصَلَّى الْمَغْرِبَ وَالْعِشَاءَ بِجَمْعٍ بِأَذَانٍ وَاحِدٍ وَإِقَامَتَيْنِ وَلَمْ يُسَبِّحْ بَيْنَهُمَا . قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ هَذَا الْحَدِيثُ أَسْنَدَهُ حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ فِي الْحَدِيثِ الطَّوِيلِ، ‏‏‏‏‏‏وَوَافَقَ حَاتِمَ بْنَ إِسْمَاعِيلَ عَلَى إِسْنَادِهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ الْجُعْفِيُّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَعْفَرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا أَنَّهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَصَلَّى الْمَغْرِبَ وَالْعَتَمَةَ بِأَذَانٍ وَإِقَامَةٍ .