11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك
665
Chapter: Regarding The Sacredness Of Al-Madinah
٦٦٥
باب فِي تَحْرِيمِ الْمَدِينَةِ
Sunan Abi Dawud 2034
Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘we wrote down nothing on the authority of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) but the Quran and what this document contains, “Madina is sacred from A’ir to Thawr so if anyone produces an innovation (in it) or gives protection to an innovator, the curse of Allah (جَلَّ ذُو), angels and all men will fall upon him and no repentance or ransom will be accepted from him. The protection granted by Muslim is one (even if) the humblest of them grants it. So, if anyone breaks a covenant made by a Muslim the curse of Allah (جَلَّ ذُو), angels and all men will fall upon him and no repentance or ransom will be accepted from him. If anyone attributes his manumission to people without the permission of his masters, the curse of Allah ( َّعَز َو َّجَل), angels and all men will fall upon him and no repentance or ransom will be accepted from him.”
Grade: Sahih
علی رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ ہم نے رسول اللہ ﷺ سے سوائے قرآن کے اور اس کے جو اس صحیفے ۱؎ میں ہے کچھ نہیں لکھا، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: مدینہ حرام ہے عائر سے ثور تک ( عائر اور ثور دو پہاڑ ہیں ) ، جو شخص مدینہ میں کوئی بدعت ( نئی بات ) نکالے، یا نئی بات نکالنے والے کو پناہ اور ٹھکانا دے تو اس پر اللہ، ملائکہ اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کا فرض قبول ہو گا اور نہ کوئی نفل، مسلمانوں کا ذمہ ( عہد ) ایک ہے ( مسلمان سب ایک ہیں اگر کوئی کسی کو امان دیدے تو وہ سب کی طرف سے ہو گی ) اس ( کو نبھانے ) کی ادنی سے ادنی شخص بھی کوشش کرے گا، لہٰذا جو کسی مسلمان کی دی ہوئی امان کو توڑے تو اس پر اللہ، ملائکہ اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کا فرض قبول ہو گا اور نہ نفل، اور جو اپنے مولی کی اجازت کے بغیر کسی قوم سے ولاء کرے ۲؎ اس پر اللہ، ملائکہ اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کا فرض قبول ہو گا اور نہ نفل ۔
Ali (رضي الله تعالى عنه) Kehte Hain Ke Humne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Se Sawai Quran Ke Aur Is Ke Jo Is Sahife Mein Hai Kuchh Nahin Likha, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ne Farmaya: Madina Haram Hai Aair Se Thour Tak (Aair Aur Thour Do Pahad Hain), Jo Shaks Madina Mein Koi Bid'at (Nai Baat) Nikale, Ya Nai Baat Nikalne Wale Ko Panah Aur Thakana De To Is Par Allah, Malaika Aur Tamam Logo Ki Lanat Hai, Nah Is Ka Farz Qabool Ho Ga Aur Nah Koi Nafl, Musalmano Ka Zimma (Ahd) Ek Hai (Musalman Sab Ek Hain Agar Koi Kisi Ko Aman Dede To Woh Sab Ki Tarf Se Hogi) Is (Ko Nibhane) Ki Adni Se Adni Shaks Bhi Koshish Karega, Lehza Jo Kisi Musalman Ki Di Hui Aman Ko Tore To Is Par Allah, Malaika Aur Tamam Logo Ki Lanat Hai, Nah Is Ka Farz Qabool Ho Ga Aur Nah Nafl, Aur Jo Apne Mauli Ki Ijazat Ke Baghair Kisi Qoum Se Wala Kare 2. Is Par Allah, Malaika Aur Tamam Logo Ki Lanat Hai, Nah Is Ka Farz Qabool Ho Ga Aur Nah Nafl.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ كَثِيرٍ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، عَنْ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: مَا كَتَبْنَا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَّا الْقُرْآنَ وَمَا فِي هَذِهِ الصَّحِيفَةِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: الْمَدِينَةُ حَرَامٌ مَا بَيْنَ عَائِرَ إِلَى ثَوْرٍ، فَمَنْ أَحْدَثَ حَدَثًا أَوْ آوَى مُحْدِثًا فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ لَا يُقْبَلُ مِنْهُ عَدْلٌ وَلَا صَرْفٌ، وَذِمَّةُ الْمُسْلِمِينَ وَاحِدَةٌ يَسْعَى بِهَا أَدْنَاهُمْ، فَمَنْ أَخْفَرَ مُسْلِمًا فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ لَا يُقْبَلُ مِنْهُ عَدْلٌ وَلَا صَرْفٌ، وَمَنْ وَالَى قَوْمًا بِغَيْرِ إِذْنِ مَوَالِيهِ فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ لَا يُقْبَلُ مِنْهُ عَدْلٌ وَلَا صَرْفٌ .