12.
Marriage
١٢-
كتاب النكاح


705
Chapter: Dividing (Fairly) Between One's Wives

٧٠٥
باب فِي الْقَسْمِ بَيْنَ النِّسَاءِ

Sunan Abi Dawud 2135

On the authority of his father that Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘O my nephew, the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) did not prefer one of us to the other in respect of his division of the time of his staying with us. It was exceedingly rare that he did not visit us any day (he visited all of us every day). He would come near each of his wives without having intercourse with her until he reached the one who had her day and passed his night with her. When Ummul Momineen Sawdah ( رضي الله تعالى عنها) daughter of Zam'ah became old and feared that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) would divorce her, she said, ‘O Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), I give to Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) the day you visit me.’ The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) accepted it from her. She said, ‘we think that Allah (جَلَّ ذُو), revealed about this or similar matter in the Quranic verse, ًاْ مِنْ بَعْلِهَا نُشُوزَأَةٌ خَافَتوَإِنِ امْر [If a wife fears separation on her husband's part] (An-Nisa - 128)


Grade: Sahih

عروہ کہتے ہیں ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا: میرے بھانجے! رسول اللہ ﷺ ہم ازواج مطہرات کے پاس رہنے کی باری میں بعض کو بعض پر فضیلت نہیں دیتے تھے اور ایسا کم ہی ہوتا تھا کہ آپ ﷺ ہم سب کے پاس نہ آتے ہوں، اور بغیر محبت کے آپ ﷺ سب کے قریب ہوتے، اس طرح آپ اپنی اس بیوی کے پاس پہنچ جاتے جس کی باری ہوتی اور اس کے ساتھ رات گزارتے، اور سودہ بنت زمعہ رضی اللہ عنہا عمر رسیدہ ہو گئیں اور انہیں اندیشہ ہوا کہ رسول اللہ ﷺ انہیں الگ کر دیں گے تو کہنے لگیں: اللہ کے رسول! میری باری عائشہ رضی اللہ عنہا کے لیے رہے گی، چنانچہ رسول اللہ ﷺ نے ان کی یہ بات قبول فرما لی، عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی تھیں کہ ہم کہتے تھے کہ اللہ تعالیٰ نے اسی سلسلہ میں یا اور اسی جیسی چیزوں کے سلسلے میں آیت کریمہ: «وإن امرأة خافت من بعلها نشوزا» ( سورۃ النساء: ۱۲۸ ) نازل کی: اگر عورت کو اپنے خاوند کی بدمزاجی کا خوف ہو ۔

Arouh kehte hain Umme al-Momineen Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne kaha: Mere bhanje! Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) hum azwaj mutahharat ke pas rehne ki bari mein baaz ko baaz par fazilat nahi dete the aur aisa kam hi hota tha ke Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) hum sab ke pas na aate hon, aur baghair mohabbat ke Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) sab ke qareeb hote, is tarah Aap apni is biwi ke pas pahunch jate jis ki bari hoti aur uske sath raat guzarte, aur Sauda bint Zamaa ( (رضي الله تعالى عنه) ا) umr risida ho gai aur unhen andesha hua ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) unhen alag kar denge to kehne lagen: Allah ke Rasool! Meri bari Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ke liye rahegi, chananche Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne un ki yeh baat kabul farma li, Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti thi ke hum kehte the ke Allah Ta'ala ne isi silsile mein ya aur isi jaisi cheezo ke silsile mein aayat kareema: «Wa-In Amratun Khafit Min Ba'laha Nashuza» ( Surah An-Nisa: 128 ) nazil ki: Agar aurat ko apne khawand ki badmazaji ka khouf ho.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ يُونُسَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ يَعْنِي ابْنَ أَبِي الزِّنَادِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَتْ عَائِشَةُ:‏‏‏‏ يَا ابْنَ أُخْتِي، ‏‏‏‏‏‏كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَا يُفَضِّلُ بَعْضَنَا عَلَى بَعْضٍ فِي الْقَسْمِ مِنْ مُكْثِهِ عِنْدَنَا، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ قَلَّ يَوْمٌ إِلَّا وَهُوَ يَطُوفُ عَلَيْنَا جَمِيعًا، ‏‏‏‏‏‏فَيَدْنُو مِنْ كُلِّ امْرَأَةٍ مِنْ غَيْرِ مَسِيسٍ حَتَّى يَبْلُغَ إِلَى الَّتِي هُوَ يَوْمُهَا فَيَبِيتَ عِنْدَهَا، ‏‏‏‏‏‏وَلَقَدْ قَالَتْ سَوْدَةُ بِنْتُ زَمْعَةَ حِينَ أَسَنَّتْ وَفَرِقَتْ أَنْ يُفَارِقَهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏يَوْمِي لِعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَبِلَ ذَلِكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ نَقُولُ فِي ذَلِكَ أَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى، ‏‏‏‏‏‏وَفِي أَشْبَاهِهَا أُرَاهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِنْ بَعْلِهَا نُشُوزًا سورة النساء آية 128 .