20.
Tribute, Spoils, and Rulership
٢٠-
كتاب الخراج والإمارة والفىء


1110
Chapter: How Were The Jews Expelled From Al-Madinah ?

١١١٠
باب كَيْفَ كَانَ إِخْرَاجُ الْيَهُودِ مِنَ الْمَدِينَةِ

Sunan Abi Dawud 3000

Abdur Rahman bin Abdullah bin Ka'b bin Malik narrated from his father, who was one of the three whose repentance was accepted that Ka’ab bin Al Ashraf used to satire the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and incited the infidels of the Quraish against him. When the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) came to Madina, its people were intermixed, some of them were Muslims and others, polytheists who worshipped idols and some were Jews. They used to hurt the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and his Companions. Then Allah Most High commanded His Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) to show patience and forgiveness. So Allah revealed about them [(O' People) You will be tried with your wealth and life, and will hear many untoward things from the followers of former Books and infidels. But if you endure with patience and follow the straight path, that is of the matters worthy of determination.] (Aal-i-Imran – 186). When Ka’ab bin Al Ashraf refused to desist from hurting the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم), he ordered Sa’d bin Mu’adh ( رضي الله تعالى عنه) to send a band to kill him. He sent Muhammad bin Maslamah (رضي الله تعالى عنه) and mentioned the story of his killing. When they killed him, the Jews and the polytheist were frightened. Next day they came to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, ‘our Companions were attacked in the night and were killed.’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) informed them about that which he would say. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) then called them so that he could write a deed of agreement between him and them and they should fulfill its provisions and desist from hurting him. He then wrote a deed of agreement between him and them and the Muslims in general.’


Grade: Da'if

کعب بن مالک رضی اللہ عنہ سے روایت ہے (اور آپ ان تین لوگوں میں سے ایک ہیں جن کی غزوہ تبوک کے موقع پر توبہ قبول ہوئی۱؎) کعب بن اشرف ( یہودی ) رسول اللہ ﷺ کی ہجو کیا کرتا تھا اور کفار قریش کو آپ کے خلاف اکسایا کرتا تھا، نبی اکرم ﷺ جب مدینہ تشریف لائے اس وقت وہاں سب قسم کے لوگ ملے جلے تھے ان میں مسلمان بھی تھے، اور مشرکین بھی جو بتوں کو پوجتے تھے، اور یہود بھی، وہ سب رسول اللہ ﷺ کو اور آپ کے صحابہ کو بہت ستاتے تھے تو اللہ عزوجل نے اپنے نبی کو صبر اور عفوو درگزر کا حکم دیا، انہیں کی شان میں یہ آیت «ولتسمعن من الذين أوتوا الكتاب من قبلكم» تم ان لوگوں سے جنہیں تم سے پہلے کتاب دی گئی اور ان لوگوں سے جو شرک کرتے ہیں سنو گے بہت سی مصیبت یعنی تم کو برا کہیں گے، تم کو ایذا پہنچائیں گے، اگر تم صبر کرو اور اللہ سے ڈرو تو بڑا کام ہے ( سورۃ آل عمران: ۱۸۶ ) اتری تو کعب بن اشرف جب نبی اکرم ﷺ کی ایذارسانی سے باز نہیں آیا تو آپ ﷺ نے سعد بن معاذ رضی اللہ عنہ کو حکم دیا کہ چند آدمیوں کو بھیج کر اس کو قتل کرا دیں تو آپ نے محمد بن مسلمہ رضی اللہ عنہ کو بھیجا، پھر راوی نے اس کے قتل کا قصہ بیان کیا، جب ان لوگوں نے اسے قتل کر دیا تو یہودی اور مشرکین سب خوف زدہ ہو گئے، اور دوسرے دن صبح نبی اکرم ﷺ کے پاس آئے، اور کہنے لگے: رات میں ہمارا سردار مارا گیا، تو نبی کریم ﷺ نے ان سے وہ باتیں ذکر کیں جو وہ کہا کرتا تھا، آپ ﷺ نے انہیں ایک بات کی دعوت دی کہ آپ کے اور ان کے درمیان ایک معاہدہ لکھا جائے جس کی سبھی لوگ پابندی کریں، پھر آپ ﷺ نے اپنے اور ان کے درمیان ایک عمومی صحیفہ ( تحریری معاہدہ ) لکھا۔

Kaab bin Maalik (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai (aur aap in teen logoon mein se ek hain jin ki ghazwa Tabook ke mauqe per toba qabool hui1‌‌) Kaab bin Ashraf (yahudi) Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki hajo kiya karta tha aur kufar Quraish ko aap ke khilaf aksaya karta tha, Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) jab Madina tashreef laye is waqt wahan sab qism ke log mile jule the in mein musalman bhi the, aur mushrikeen bhi jo butoon ko poojte the, aur yahud bhi, woh sab Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko aur aap ke sahaba ko bahut satate the to Allah azwajal ne apne nabi ko sabar aur afoo darguzar ka hukm diya, unhen ki shan mein yeh aayat «Voltsemneen min alladheena ootoo alkitab min qablakum» tum in logoon se jinhen tum se pahle kitab di gai aur in logoon se jo shirkat karte hain suno ge bahut si musabat yani tum ko bura kahen ge, tum ko ezaa pahunchayenge, agar tum sabar karo aur Allah se daro to bada kaam hai ( Surah Al Imran: 186 ) utri to Kaab bin Ashraf jab Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki ezarasani se baaz nahin aaya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Saad bin Muaz (رضي الله تعالى عنه) ko hukm diya ke chand aadmiyon ko bhejh kar is ko qatl kara dein to aap ne Muhammad bin Muslima (رضي الله تعالى عنه) ko bheja, phir rawi ne is ke qatl ka qissa bayan kiya, jab in logoon ne ise qatl kar diya to yahudi aur mushrikeen sab khouf zada ho gaye, aur doosre din subh Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas aaye, aur kahne lage: raat mein hamara sardar mara gaya, to Nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne un se woh baatein zikar ki jin woh kaha karta tha, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne unhen ek baat ki dawat di ke aap ke aur un ke darmiyan ek muahida likha jaaye jis ki sabhi log pabandhi karen, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne apne aur un ke darmiyan ek aammi saheefa ( tahriri muahida ) likha.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ فَارِسٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ الْحَكَمَ بْنَ نَافِعٍ حَدَّثَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ كَعْبِ بْنِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ أَحَدَ الثَّلَاثَةِ الَّذِينَ تِيبَ عَلَيْهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ كَعْبُ بْنُ الأَشْرَفِ يَهْجُو النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَيُحَرِّضُ عَلَيْهِ كُفَّارَ قُرَيْشٍ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حِينَ قَدِمَ الْمَدِينَةَ وَأَهْلُهَا أَخْلَاطٌ مِنْهُمُ الْمُسْلِمُونَ وَالْمُشْرِكُونَ يَعْبُدُونَ الأَوْثَانَ وَالْيَهُودُ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانُوا يُؤْذُونَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَصْحَابَهُ فَأَمَرَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ نَبِيَّهُ بِالصَّبْرِ وَالْعَفْوِ فَفِيهِمْ أَنْزَلَ اللَّهُ:‏‏‏‏ وَلَتَسْمَعُنَّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلِكُمْ سورة آل عمران آية 186 الْآيَةَ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا أَبَى كَعْبُ بْنُ الأَشْرَفِ أَنْ يَنْزِعَ عَنْ أَذَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏أَمَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَعْدَ بْنَ مُعَاذٍ أَنْ يَبْعَثَ رَهْطًا يَقْتُلُونَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَبَعَثَ مُحَمَّدَ بْنَ مَسْلَمَةَ وَذَكَرَ قِصَّةَ قَتْلِهِ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا قَتَلُوهُ فَزَعَتْ الْيَهُودُ وَالْمُشْرِكُونَ فَغَدَوْا عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالُوا:‏‏‏‏ طُرِقَ صَاحِبُنَا فَقُتِلَ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرَ لَهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الَّذِي كَانَ يَقُولُ:‏‏‏‏ وَدَعَاهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى أَنْ يَكْتُبَ بَيْنَهُ كِتَابًا يَنْتَهُونَ إِلَى مَا فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏فَكَتَبَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَيْنَهُ وَبَيْنَهُمْ وَبَيْنَ الْمُسْلِمِينَ عَامَّةً صَحِيفَةً.