20.
Tribute, Spoils, and Rulership
٢٠-
كتاب الخراج والإمارة والفىء
1112
Chapter: What Has Been Related About The Ruling On The Land Of Khaibar
١١١٢
باب مَا جَاءَ فِي حُكْمِ أَرْضِ خَيْبَرَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
waba‘ḍ walad muḥammadin bn muslimatin | Anonymous Name | |
wa‘abd al-lah bn abī bakrin | Abdullah ibn Abi Bakr al-Ansari | Trustworthy, Established |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
ibn abī zā’idah | Yahya ibn Zakariya al-Hamdani | Trustworthy and Precise |
yaḥyá ya‘nī āibn ādam | Yahya ibn Adam al-Umawi | Trustworthy, حافظ, Excellent |
ḥusayn bn ‘alīin al-‘ajlī | Al-Husayn ibn al-Aswad al-'Ijli | Weak in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
وبعض ولد محمد بن مسلمة | اسم مبهم | |
وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ | عبد الله بن أبي بكر الأنصاري | ثقة ثبت |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ | يحيى بن زكريا الهمداني | ثقة متقن |
يَحْيَى يَعْنِي ابْنَ آدَمَ | يحيى بن آدم الأموي | ثقة حافظ فاضل |
حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْعَجْلِيُّ | الحسين بن الأسود العجلي | ضعيف الحديث |
Sunan Abi Dawud 3016
Abdullah ibn Abu Bakr and some children of Muhammad ibn Maslamah said, there remained some people of Khaybar, and they confined themselves to the fortresses. They asked the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) to protect their lives and let them go. He did so. The people of Fadak heard this; they also adopted a similar way. (Fadak) was, therefore, exclusively reserved for the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), for it was not captured by the expedition of cavalry and camelry.
Grade: Da'if
ابن شہاب زہری، عبداللہ بن ابوبکر اور محمد بن مسلمہ کے بعض لڑکوں سے روایت ہے یہ لوگ کہتے ہیں ( جب خیبر فتح ہو گیا ) خیبر کے کچھ لوگ رہ گئے وہ قلعہ بند ہو گئے تو انہوں نے رسول اللہ ﷺ سے درخواست کی کہ ان کا خون نہ بہایا جائے اور انہیں یہاں سے نکل کر چلے جانے دیا جائے، آپ نے ان کی درخواست قبول کر لی ) یہ خبر فدک والوں نے بھی سنی، تو وہاں کے لوگ بھی اس جیسی شرط پر اترے تو فدک ( اللہ کی جانب سے، رسول اللہ ﷺ کے لیے خاص ( عطیہ ) قرار پایا، اس لیے کہ اس پر اونٹ اور گھوڑے نہیں دوڑائے گئے ۔`
Ibn Shahab Zahri, Abdullah bin Abu Bakr aur Muhammad bin Muslima ke kuchh larkon se riwayat hai yeh log kahte hain ( jab Khaibar fat'h ho gaya ) Khaibar ke kuchh log reh gaye woh qila band ho gaye to unhon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se darkhast ki ke un ka khoon na behaya jaaye aur unhein yahan se nikal kar chale jaane diya jaaye, aap ne un ki darkhast qabool kar li ) yeh khabar Fadak walon ne bhi suni, to wahan ke log bhi is jaisi shart par utre to Fadak ( Allah ki janib se, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke liye khas ( atiya ) qarar paya, is liye ke is par unt aur ghode nahin dauraye gaye 1؎.
حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ الْعَجْلِيُّ، حَدَّثَنَا يَحْيَى يَعْنِي ابْنَ آدَمَ، حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي زَائِدَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنِالزُّهْرِيِّ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرٍ، وبعض ولد محمد بن مسلمة، قَالُوا: بَقِيَتْ بَقِيَّةٌ مِنْ أَهْلِ خَيْبَرَ تَحَصَّنُوا، فَسَأَلُوا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَحْقِنَ دِمَاءَهُمْ وَيُسَيِّرَهُمْ فَفَعَلَ، فَسَمِعَ بِذَلِكَ أَهْلُ فَدَكَ فَنَزَلُوا عَلَى مِثْلِ ذَلِكَ فَكَانَتْ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَاصَّةً لِأَنَّهُ لَمْ يُوجَفْ عَلَيْهَا بِخَيْلٍ وَلَا رِكَابٍ.