1.
Purification
١-
كتاب الطهارة


132
Chapter: The Permissibility Of Not Performing Ghusl On Friday

١٣٢
باب فِي الرُّخْصَةِ فِي تَرْكِ الْغُسْلِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ

Sunan Abi Dawud 353

ج. Amr bin Abi Amr and Ikrimah (رضي الله تعالى عنهما) reported : Some people of Iraq came and said : Ibn Abbas (رضئ هللا تعال ی عنہ), do you regard taking bath on Friday as obligatory ? He said : No, it is only a means of cleanliness, and is better for one who washes oneself. Anyone who does not take a bath, it is not essential for him. I inform you how the bath (on Friday) commenced. The people were poor and used to wear woolen clothes, and would carry loads on their backs. Their mosque was small and its roof was lowered down. It was a sort of trellis of vineyard. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) once came out on a hot day and the people perspired profusely in the woolen clothes so much so that foul smell emitted from them and it caused trouble to each other. When the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) found the foul smell, he said: O people, when this day (Friday) comes, you should take bath and every one should anoint the best oil and perfume one has. Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) then said : Then Allah, the Exalted, provided wealth (to the people) and they wore clothes other than the woolen, and were spared from work, and their mosque became vast. The foul smell that caused trouble to them became non-existent.


Grade: Sahih

عکرمہ کہتے ہیں کہ عراق کے کچھ لوگ آئے اور کہنے لگے: اے ابن عباس! کیا جمعہ کے روز غسل کو آپ واجب سمجھتے ہیں؟ آپ نے کہا: نہیں، لیکن جو غسل کرے اس کے لیے یہ بہتر اور پاکیزگی کا باعث ہے، اور جو غسل نہ کرے اس پر واجب نہیں ہے، اور میں تم کو بتاتا ہوں کہ غسل کی ابتداء کیسے ہوئی: لوگ پریشان حال تھے، اون پہنا کرتے تھے، اپنی پیٹھوں پر بوجھ ڈھوتے تھے، ان کی مسجد بھی تنگ تھی، اس کی چھت نیچی تھی بس کھجور کی شاخوں کا ایک چھپر تھا، ( ایک بار ) ایسا ہوا کہ رسول اللہ ﷺ سخت گرمی کے دن نکلے، لوگوں کو کمبل پہننے کی وجہ سے بےحد پسینہ آیا یہاں تک کہ ان کی بدبو پھیلی اور اس سے ایک دوسرے کو تکلیف ہوئی، تو جب یہ بو رسول اللہ ﷺ کو محسوس ہوئی تو آپ نے فرمایا: لوگو! جب یہ دن ہوا کرے تو تم غسل کر لیا کرو، اور اچھے سے اچھا جو تیل اور خوشبو میسر ہو لگایا کرو ، ابن عباس کہتے ہیں: پھر اللہ تعالیٰ نے لوگوں کو وسعت دی، وہ لوگ اون کے علاوہ کپڑے پہننے لگے، خود محنت کرنے کی ضرورت نہیں رہی، ان کی مسجد بھی کشادہ ہو گئی، اور پسینے کی بو سے ایک دوسرے کو جو تکلیف ہوتی تھی ختم ہو گئی۔

Akramh kehte hain ke Iraq ke kuchh log aaye aur kahne lage: Ae Ibn Abbas! Kya juma ke roz ghusl ko aap wajib samjhte hain? Aap ne kaha: Nahin, lekin jo ghusl kare us ke liye yeh behtar aur pakizgi ka bais hai, aur jo ghusl na kare us par wajib nahin hai, aur main tum ko batata hun ke ghusl ki ibtada kaise hui: Log pareshan hal the, oon pehna karte the, apni petthon par bojh dhoote the, in ki masjid bhi tang thi, is ki chat neechi thi bas khajoor ki shakhaon ka ek chhapar tha, ( ek bar ) aisa hua ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) sakht garmi ke din nikle, logon ko kambl pehnne ki wajah se behad pasina aya yahan tak ke in ki badbu pheli aur is se ek dusre ko taklif hui, to jab yeh bu Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko mahsus hui to aap ne farmaya: Logon! Jab yeh din hua kare to tum ghusl kar liya karo, aur ache se acha jo tel aur khushbu miser ho lagaya karo, Ibn Abbas kehte hain: Phir Allah Ta'ala ne logon ko wasat di, woh log oon ke alawa kapde pehnne lage, khud mehnat karne ki zarurat nahin rahi, in ki masjid bhi kashda ho gai, aur pasine ki bu se ek dusre ko jo taklif hoti thi khatam ho gai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ يَعْنِي ابْنَ مُحَمَّدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عِكْرِمَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ أُنَاسًا مِنْ أَهْلِ الْعِرَاقِ جَاءُوا، ‏‏‏‏‏‏فَقَالُوا:‏‏‏‏ يَا ابْنَ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏أَتَرَى الْغُسْلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ وَاجِبًا ؟ قَالَ:‏‏‏‏ لَا، ‏‏‏‏‏‏وَلَكِنَّهُ أَطْهَرُ وَخَيْرٌ لمن اغتسل، ‏‏‏‏‏‏ومن لم يغتسل فليس عليه بواجب، ‏‏‏‏‏‏ وَسَأُخْبِرُكُمْ كَيْفَ بَدْءُ الْغُسْلِ، ‏‏‏‏‏‏كَانَ النَّاسُ مَجْهُودِينَ يَلْبَسُونَ الصُّوفَ وَيَعْمَلُونَ عَلَى ظُهُورِهِمْ وَكَانَ مَسْجِدُهُمْ ضَيِّقًا مُقَارِبَ السَّقْفِ إِنَّمَا هُوَ عَرِيشٌ، ‏‏‏‏‏‏فَخَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي يَوْمٍ حَارٍّ وَعَرِقَ النَّاسُ فِي ذَلِكَ الصُّوفِ حَتَّى ثَارَتْ مِنْهُمْ رِيَاحٌ آذَى بِذَلِكَ بَعْضُهُمْ بَعْضًا، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا وَجَدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تِلْكَ الرِّيحَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَيُّهَا النَّاسُ، ‏‏‏‏‏‏إِذَا كَانَ هَذَا الْيَوْمَ فَاغْتَسِلُوا وَلْيَمَسَّ أَحَدُكُمْ أَفْضَلَ مَا يَجِدُ مِنْ دُهْنِهِ وَطِيبِهِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:‏‏‏‏ ثُمَّ جَاءَ اللَّهُ بِالْخَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَبِسُوا غَيْرَ الصُّوفِ وَكُفُوا الْعَمَلَ وَوُسِّعَ مَسْجِدُهُمْ وَذَهَبَ بَعْضُ الَّذِي كَانَ يُؤْذِي بَعْضُهُمْ بَعْضًا مِنَ الْعَرَقِ.