36.
Signet-Rings
٣٦-
كتاب الخاتم
1573
Chapter: What Has Been Reported About The Gold Ring
١٥٧٣
باب مَا جَاءَ فِي خَاتَمِ الذَّهَبِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
‘abd al-raḥman bn ḥarmalah | Abdur-Rahman ibn Hurmuz al-Kufi | Acceptable |
al-qāsim bn ḥassān | Al-Qasim ibn Hassan al-Amiri | Acceptable |
al-rukayn bn al-rabī‘ | Rakeen ibn Al-Rabee Al-Fazari | Trustworthy |
al-mu‘tamir | Mu'tamir ibn Sulayman al-Taymi | Trustworthy |
musaddadun | Musaad ibn Musarhad al-Asadi | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَرْمَلَةَ | عبد الرحمن بن حرملة الكوفي | مقبول |
الْقَاسِمِ بْنِ حَسَّانَ | القاسم بن حسان العامري | مقبول |
الرُّكَيْنَ بْنَ الرَّبِيعِ | ركين بن الربيع الفزاري | ثقة |
الْمُعْتَمِرُ | معتمر بن سليمان التيمي | ثقة |
مُسَدَّدٌ | مسدد بن مسرهد الأسدي | ثقة حافظ |
Sunan Abi Dawud 4222
Abdullah ibn Mas'ud (رضئ للا تعالی عنہ) narrated that the Prophet of Allah (صلى للا عليه و آله وسلم) disliked ten things; yellow coloring, meaning khaluq, dyeing grey hair, trailing the lower garment, wearing a gold signet-ring, a woman showing her adornment before non-Mahrams, throwing dice, using spells except with the Mu'awwidhatan (Quranic verses), wearing (evil) amulets, coitus interruptus; and intercourse with a wife who is breastfeeding a child, but he did not say that it is unlawful. Imam Abu Dawood said, only the transmitters of Basrah have transmitted this tradition.
Grade: Sahih
عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کہتے تھے کہ اللہ کے نبی کریم ﷺ دس خصلتیں ناپسند فرماتے تھے، زردی یعنی خلوق کو، سفید بالوں کے تبدیل کرنے کو ۱؎، تہ بند ٹخنوں سے نیچے لٹکانے کو، سونے کی انگوٹھی پہننے کو، بے موقع و محل اجنبیوں کے سامنے عورتوں کے زیب و زینت کے ساتھ اور بن ٹھن کر نکلنے کو، شطرنج کھیلنے کو، معوذات کے علاوہ سے جھاڑ پھونک کرنے کو، تعویذ اور گنڈے لٹکانے کو اور ناجائز جگہ منی ڈالنے کو، اور بچے کے فساد کو یعنی اسے کمزور کرنے کو اس طرح پر کہ ایام رضاعت میں اس کی ماں سے صحبت کرے البتہ اسے حرام نہیں ٹھہراتے تھے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اہل بصرہ اس حدیث کی سند میں منفرد ہیں، واللہ اعلم
Abdul-Allah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) kehte the ke Allah ke Nabi Kareem salla Allahu alaihi wasallam das khuslatiyan napasand farmate the, zardi yani khulq ko, safed balon ke tabdeel karne ko 1, tehband takhnon se neeche latkane ko, sone ki angothi pehnne ko, be maqaam o mahall ajnabiyon ke samne auraton ke zeeb o zeenat ke sath aur ban than kar nikalne ko, shatranj khelne ko, mauzat ke alawa se jhar phoonk karne ko, taweez aur gande latkane ko aur najayaz jagah mani dalne ko, aur bache ke fasad ko yani usse kamzor karne ko is tarah par ke aiyam rizaat mein uski maa se suhbat kare balke usse haram nahin thahrate the. Abu Dawood kehte hain: Ahl-e-Basra is hadees ki sand mein munfarid hain, wallahu a'lam
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، حَدَّثَنَا الْمُعْتَمِرُ، قَالَ: سَمِعْتُ الرُّكَيْنَ بْنَ الرَّبِيعِ يُحَدِّثُ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ حَسَّانَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَرْمَلَةَ، أَنَّ ابْنَ مَسْعُودٍ كَانَ يَقُولُ: كَانَ نَبِيُّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَكْرَهُ عَشْرَ خِلَالٍ الصُّفْرَةَ يَعْنِي الْخَلُوقَ، وَتَغْيِيرَ الشَّيْبِ وَجَرَّ الْإِزَارِ وَالتَّخَتُّمَ بِالذَّهَبِ وَالتَّبَرُّجَ بِالزِّينَةِ لِغَيْرِ مَحَلِّهَا وَالضَّرْبَ بِالْكِعَابِ وَالرُّقَى إِلَّا بِالْمُعَوِّذَاتِ وَعَقْدَ التَّمَائِمِ وَعَزْلَ الْمَاءِ لِغَيْرِ أَوْ غَيْرَ مَحَلِّهِ أَوْ عَنْ مَحَلِّهِ وَفَسَادَ الصَّبِيِّ غَيْرَ مُحَرِّمِهِ ، قَالَ أَبُو دَاوُد: انْفَرَدَ بِإِسْنَادِ هَذَا الْحَدِيثِ أَهْلُ الْبَصْرَةِ وَاللَّهُ أَعْلَمُ.